Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد یاسوج گفت: تیم گام دوم بسیج دانشجویی دانشگاه در مسابقات کشوری کرسی‌های آزاداندیشی مقام سوم را کسب کرد.

ثنائی مهر، جانشین بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: تیم «گام دوم» بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج در مسابقات کشوری کرسی‌های آزاداندیشی مقام سوم (مشترک) را کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ثنائی مهر مطرح کرد: تیم گام دوم بسیج دانشجویی این دانشگاه در اولین دوره مسابقات کشوری کرسی‌های آزاد اندیشی که ۱۴۵۸ تیم از سراسر کشور در آن حضور داشتند پس از موفقیت در مرحله استانی به مرحله کشوری راه یافت و در مرحله نیمه نهایی و در رقابت اول با موضوع «برجام تنها راه برون‌رفتی بود که کلیت نظام آن را پذیرفت» به‌عنوان منتقد با تیم روماک از دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد به رقابت پرداخت که با اختلاف ده‌صدم به‌عنوان تیم دوم معرفی شد و در رقابت دوم با موضوع «چهره‌های نظامی می‌توانند به‌عنوان کاندیدا در انتخابات وارد شوند» با تیم فجر دانشگاه آزاد اسلامی پردیس استان تهران به رقابتی پایاپای پرداخت که به تساوی انجامید و توانست مقام سوم (مشترک) را کسب‌کند.

وی بیان کرد: در تیم «گام دوم» فرزاد اقدسیان به عنوان سرگروه و یاسر نجفی، حسن نیکونژاد و پژمان اقدسیان به عنوان عضو شرکت داشتند.


وی در پایان ضمن قدردانی از تلاش و همت مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی در برگزاری این رویداد ملی بیان کرد: از آنجا که یکی از واجبات در اسلام تفکر است و آزاد اندیشی راهکاری در جهت تمدن سازی اسلامی است امیدواریم این سنت حسنه مورد عنایت مقام معظم رهبری ادامه دار باشد و باعث رشد علمی و بیدار کردن عقل جمعی شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی کرسی آزاد اندیشی بسیج دانشجویی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد دانشگاه آزاد اسلامی مقام سوم گام دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۷۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل کمیته اقتصادی با تمرکز بر درآمدزایی غیرشهریه‌ای استان تهران

به گزارش خبرنگار گروه  دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، بیژن رنجبر، قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در امور استان تهران در جلسه معارفه مدیر کل جدید حوزه ریاست استان تهران گفت: برای ساماندهی مسائل دانشگاه آزاد اسلامی در این استان بر تشکیل هرچه سریعتر کمیته اقتصادی و برگزاری جلسات مستمر و منظم این استان تأکید کرد.

شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران با حضور بیژن رنجبر قائم مقام ریاست عالیه دانشگاه در امور دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران، محمد علی اکبری معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی، ایمان عطارزاده معاون هماهنگی و برنامه‌ریزی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران، حجت الاسلام مرتضی جلیلی، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری استان تهران، حامد حسن پور رئیس باشگاه پژوهشگران و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی، جمعی از مدیران و رؤسای واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار شد.

بیژن رنجبر قائم مقام ریاست عالیه دانشگاه در امور دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در این جلسه، بر التزام اهمیت و جدیت رؤسای واحد‌ها در کلیه امور جاری و حضور پررنگ و اثرگذار آن‌ها بخصوص در بزنگاه‌های مهم تأکید داشت.

رنجبر با اشاره به اهمیت ساماندهی دانشجویان غیر ایرانی تاکید کرد؛ استفاده بهینه از ظرفیت حداکثری واحد‌های استان در این خصوص لازم است.

حجت الاسلام مرتضی جلیلی، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه آزاد استان تهران در ادامه جلسه گفت: امیرالمونین در خطبه شقشقیه دلایل پذیرش مدیریت جامعه را اینگونه بیان می‌کنند و روشن مى سازد که اگر این اهداف بزرگ نبود، کمترین ارزشى براى زمامدارى بر مردم قائل نبود: «آگاه باشید! به خدایى که دانه را شکافته و انسان را آفریده سوگند! اگر به خاطر حضور حاضران (توده هاى مشتاق بیعت کننده) و اتمام حجّت بر من به خاطر وجود یار و یاور نبود و نیز به خاطر عهد و پیمانى که خداوند از دانشمندان و علماى هر امّت گرفته که: «در برابر پرخورى ستمگر و گرسنگى ستمدیده و مظلوم سکوت نکنند»، مهار شتر خلافت را بر پشتش مى افکندم (و رهایش می‌نمودم) و آخرینش را به همان جام اوّلینش سیراب مى کردم.

وی ادامه داد: حضرت می‌فرمایند «به سه دلیل خود را ملزم به پذیرش و قیام کردم، زیرا از یکسو اقبال مردمی و درخواست توده مردم در کنار وجود آن همه ناصر و یاور، حجّت بر من تمام بود و از سوى دیگر خداوند از دانشمندان هر امّتى پیمان گرفته که وقتى بى عدالتى را در جامعه مشاهده مى کنند تا آن حدّ که ظالمان از پرخورى بیمار شده و مظلومان از گرسنگى، سکوت روا ندارند، برخیزند و دست ظالم را از گریبان مظلوم قطع کنند و عدل الهى را در جامعه پیاده کنند.»

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه آزاد استان تهران گفت: این سخن امام (علیه السلام) هشدارى است به همه اندیشمندان که وقتى امکانات تشکیل حکومت و پذیرش مسئولیت و اجراى عدل و قسط الهى فراهم گردد، سکوتشان مسئولیّت آفرین است، باید بپاخیزند و براى بسط عدالت و اجراى فرمان خدا مبارزه با ظالمان را شروع نمایند. آنها که مى‌پندارند، تنها با انجام فرایضى همچون نماز و روزه و حج و پاره اى از مستحبّات، وظیفه خود را انجام داده اند، سخت در اشتباهند. اجراى عدالت و حمایت از مظلوم و مبارزه با ظلم ظالم نیز در متن وظایف اسلامى آنان قرار دارد. امام (علیه السلام) در ادامه این سخن و در آخرین جمله این خطبه داغ سیاسى اجتماعى پرمعنا، مى فرماید: «آرى اگر به خاطر دلایل فوق نبود هرگز تن به پذیرش این بیعت نمى دادم و در آن هنگام (درمى یافتید که) ارزش این دنیاى شما (با همه زرق و برقش که براى آن سر و دست مى شکنید) در نظر من از آب بینى یک بز کمتر است» این سخن روشن میسازد که تا چه حدّ دنیاى مادّى با این اهمیّت و عظمتى که در نظر دیگران دارد، در برابر روح بزرگ على (علیه السلام) کوچک و بى ارزش است.

ایمان عطارزاده معاون هماهنگی و برنامه‌ریزی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در این جلسه، با اشاره به برنامه ریزی برگزاری مراسم کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و تعداد ۷۰ شهیدی که در این استان وجود دارد، بر مشارکت فعال واحد‌های این استان تاکید کرد.

معاون هماهنگی و برنامه‌ریزی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی با افتخار برنامه دارد که بالغ بر ۲۶۰ مرکز نیکوکاری را در واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی کشور فعال نماید که تا کنون ۳ مرکز نیکوکاری در واحد‌های استان تهران فعال و سایر واحد‌ها نیز در حال برنامه ریزی اجرا می‌باشند که این نشان از توجه دانشگاه آزاد اسلامی به نقش اجتماعی خود در جامعه دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در بحث مولد سازی منابع واحد‌های دانشگاهی با توجه به شعار سال بیان کرد: فعالیت‌هایی که در واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در خصوص حمایت از تولید، ارایه روش‌های نوین برای کاهش هزینه‌های تولید، گسترش و چابک سازی فرآیند تولید و درآمدزایی غیر شهریه‌ای در حال انجام است، خلاقیت‌های بیشتری را می‌طلبد و جامعه دانشگاهی باید در تحقق شعار سال حضور موثرتری داشته باشد.

در ادامه این جلسه ملماسی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال، با اشاره به در پیش بودن مراسم کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران، در خصوص چگونگی برگزاری این مراسم و همچنین اطلاع رسانی مطلوب از طریق نصب بیلبورد‌های خیابانی و سایت واحد‌های این استان، توضیحاتی ارائه داد.

درپایان این جلسه، معارفه و حکم مهندس مصطفی ملکی به عنوان مدیر کل جدید حوزه ریاست دانشگاه ازاد اسلامی استان تهران به وی اهدا شد.

وی پیش این مسئولیت معاون دفتر انتصابات دانشگاه آزاد اسلامی را برعهده داشته است که با حفظ سمت در استان تهران نیز ادامه فعالیت می‌دهد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گردهمایی سفیران سلامت دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد
  • برگزاری ۱۷۳ کرسی نقد و نظریه پردازی/ارائه طرح‌های ملی عفاف و حجاب
  • دانشگاهیان با ایجاد شرکت‌های دانش‌بنیان موجب خودکفایی کشور می‌شوند
  • تشکیل کمیته اقتصادی با تمرکز بر درآمدزایی غیرشهریه‌ای استان تهران
  • اساتید بسیجی و غیربسیجی برای کمک به ارتقای نظام حکمرانی در صحنه هستند/ برگزاری ۱۷۳ کرسی نقد و نظریه پردازی
  • تقویت بنیه علمی دانشگاه‌ها با راه‌اندازی شرکت‌های دانش‌بنیان
  • درخواست بسیج اساتید برای به روز شدن محتوای دروس معارف اسلامی
  • ۲ مقام Best design مسابقات بین‌المللی ربوکاپ به دانشگاه آزاد یزد رسید
  • تخلفات کانون‌های فرهنگی دانشگاه‌ آزاد اسلامی شامل چه مواردی است؟
  • تیم رباتیک دانشگاه آزاد اسلامی یزد، موفق به کسب دومقام در مسابقات بین المللی روبوکاپ شد