Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-16@11:18:59 GMT

یورش مجدد صهیونیستها به مناطق مختلف کرانه باختری

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۹۷۹۲۸

یورش مجدد صهیونیستها به مناطق مختلف کرانه باختری

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، اسکای نیوز عربی روز سه‌شنبه گزارش کرد که نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی با یورش به چندین شهر فلسطین در کرانه باختری و خط سبز ، ۳۱ فلسطینی را بازداشت کردند.

صهیونیست‌ها همچنین در روزهای گذشته  ۴۵ فلسطینی از جمله چند کودک و شیخ خضر عدنان رهبر برجسته جنبش جهاد اسلامی را بازداشت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حمله صهیونیست ها به نوار غزه در حالی است که  عباس کامل رییس سازمان اطلاعات مصر از روز یکشنبه با سفر به فلسطین اشغالی با رهبران گروههای فلسطینی در خصوص آتش بس در غزه و تبادل اسرا میان گروههای فلسطینی و رژیم صهیونیستی گفت وگو کرده است.

نظامیان اشغالگر صهیونیست از دوشنبه ۲۰ اردیبهشت حملات و تجاوزهای وحشیانه خود علیه باریکه غزه و فلسطینی‌ها را به مدت ۱۲ روز شروع کردند.

گروه های مقاومت فلسطین نیز در پاسخ به ادامه تجاوزهای صهیونیست ها و حملات به غزه، اقدام به موشک باران سرزمین‌های اشغالی کردند که به دنبال آن ۱۲ صهیونیست کشته شدند.

کابینه رژیم صهیونیستی پس از۱۲روز ناتوانی در متوقف کردن حملات موشکی گروه های مقاومت در غزه، با آتش بس موافقت کرد.

این آتش بس از ساعت ۲ بامداد روز جمعه، (۳۱ اردیبهشت ماه) میان گروه های فلسطینی و رژیم صهیونیستی برقرار شد و ملت فلسطین پیروزی مقاومت را جشن گرفتند.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: معامله قرن رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۷۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایستادگی جوانان فلسطینی مقابل نظامیان صهیونیست در کرانه باختری

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه فلسطین الیوم گزارش داد که در جریان یورش عناصر متجاوز به منطقه بیت امر واقع در شمال الخلیل جوانان این منطقه به مقابله با نظامیان صهیونیست برخواسته و با آنها درگیر شدند.

همچنین گزارش شده است که درگیری‌هایی میان صهیونیست‌ها و جوانان فلسطینی در منطقه کفر اللبد واقع در شرق طولکرم به وقوع پیوسته است.

نیروهای مقاومت نیز از پای ننشسته و برای متوقف کردن پیشروی عناصر متجاوز وارد عمل شدند. این نیروها نظامیان صهیونیست را در نزدیکی طوباس با بمب‌های دستی هدف قرار دادند.

طی ساعت‌های گذشته گروهان‌های قدس اعلام کردند مقر فرماندهی و کنترل نیروهای اشغالگر را در اطراف دانشگاه فلسطین در اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه با گلوله‌های خمپاره هدف قرار دادند.

روز گذشته نیز منابع فلسطینی از درگیری شدید مبارزان مقاومت فلسطین با نیروهای اشغالگر در بخش‌های شمالی اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه خبر دادند.

کد خبر 6078466

دیگر خبرها

  • وقوع درگیری میان جوانان فلسطینی و متجاوزان به کرانه باختری
  • ایستادگی جوانان فلسطینی مقابل نظامیان صهیونیست در کرانه باختری
  • فراخوان حماس برای تشدید تقابل با اشغالگران در کرانه باختری
  • انتقادهای گسترده از سکوت رام‌الله و کشورهای عربی در برابر تروریسم شهرک‌نشین‌ها در کرانه باختری
  • روز ۱۹۱ طوفان الاقصی|شب آرام غزه در شب عملیات طوفانی ایران
  • عضو ارشد حماس: اسرائیل در پی کوچاندن فلسطینی ها از کرانه باختری به اردن است
  • جهاد اسلامی: گروه‌های مقاومت به وظیفه خود در دفاع از ملت فلسطین عمل خواهند کرد
  • بیانیه شدیداللحن حماس درباره حمله شهرک‌نشینان صهیونیست در کرانه باختری
  • زخمی شدن شماری از فلسطینی‌ها در حمله شهرک نشینان به کرانه باختری
  • شهرک‌نشینان صهیونیست منازل فلسطینی‌ها را به آتش کشیدند