Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تمرکز شرکت‌های سازنده گوشی هوشمند بر نمایشگر گوشی‌ها به یکی از مهم‌ترین مسائل این شرکت‌ها تبدیل شده است. استفاده از یک نمایشگر با کیفیت علاوه بر افزایش فروش محصولات شرکت‌ها می‌تواند به ترقیب شدن کاربران برای خرید یک گوشی نیز کمک کند چرا که نمایشگر یکی از مهم‌ترین بخش‌های گوشی است و می‌تواند بر سلامتی چشم افراد تاثیر مستقیم بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های سازنده گوشی و محصولات مربوط به فناوری شرکت اپل بوده که در سال‌های اخیر بخش عمده بازار را از آن خود کرده است. شرکت سامسونگ مدت‌هاست که تامین کننده اصلی نمایشگر‌های آیفون شرکت اپل است و به لطف پیشرفت‌های فن آوری کره‌ای در این زمینه، توانست تامین حدود ۸۰ میلیون واحد نمایشگر برای اپل را دریافت کند؛ همچنین در میان آن‌ها پنل‌های LTE OLED ۱۲۰Hz هرتز برای آیفون ۱۳ پرو و ​​۱۳ پرو مکس نیز احتمالا وجود خواهد داشت.

آخرین جزئیات از پنل‌های جدید سامسونگ

به نظر می‌رسد OLED‌های سریع و کم مصرف LPTO فقط به مدل‌های پیشرفته آیفون ۱۳ راه پیدا می‌کنند. LG و BOE مابقی سفارشات نمایشگر‌های OLED آیفون ۱۳ و ۱۳ را پر می‌کنند. تخمین زده می‌شود که LG Display حدود ۳۰ میلیون دستگاه را به بازار عرضه کند.

از آنجا که به زودی خانواده آیفون ۱۲ قطع نخواهد شد، تا پایان سال جاری سامسونگ ۱۲۰ میلیون صفحه نمایش OLED ارسال می‌کند و LG Display ۵۰ میلیون صفحه را ایمن می‌کند، در حالی که BOE ۹ میلیون صفحه نهایی را تحویل می‌دهد. طبق گفته کاشناسان امسال تولید پنل‌های OLED حدود یک ماه زودتر آغاز شده است و گزارش‌های قبلی خبر از عرضه آیفون ۱۳ به بازار، در ماه سپتامبر می‌‌دهند.

بیشتر بخوانید

تصاویر گوشی هوشمند اقتصادی جدید سامسونگ لو رفت

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت سامسونگ گوشی موبایل آیفون ۱۳ شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۸۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوشی ریلمی 12X چه ویژگی‌هایی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی ریلمی 12X با نمایشگر 6.67 اینچی و تراشه Dimensity 6100+ SoC در چین عرضه شد.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، شرکت ریلمی گوشی جدید خود به نام Realme 12X را به تازگی در چین عرضه گرده است، این محصول دارای نمایشگر ۶.۶۷ اینچی LCD با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و میزان روشنایی ۶۲۵ نیت است، ضخامت آن ۷.۸۹ میلی‌متر و وزن آن ۱۹۰ گرم است.

گوشی ریلمی 12X به تراشه مدیاتک +Dimensity 6100 مجهز شده است و با ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۱۲ گیگابایت رم مجازی همراه است، این محصول با استفاده از رابط کاربری Realme UI 5.0 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید ۱۴ اجرا می‌شود، انرژی مورد نیاز آن نیز با استفاده از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‎‌شود و از فناوری شارژ سریع ۱۵ واتی بهره می‌برد.

یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی در پنل پشتی گوشی ریلمی X12 تعبیه شده است، یک دوربین سلفی هشت مگاپیکسلی نیز روی نمایشگر گوشی واقع شده است؛ این محصول گواهی IP54 را دریافت کرده است، بنابراین در برابر گردوغبار و پاشش آب مقاوم است، یک حسگر اثرانگشت نیز در لبه کناری گوشی تعبیه شده است.

کوشی ریلمی X12 در دو نسخه در دسترس کاربران قرار می‌گیرد، نسخه اول با ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی و نسخه دوم با ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی وارد بازار می‎‌شود، قیمت نسخه اول ۱۹۴.۳۲ دلار و قیمت نسخه دوم ۲۲۲.۱۰ دلار ارزیابی شده است.

کد خبر 739540

دیگر خبرها

  • سقوط آزاد آیفون در چین!
  • کاهش ۳۳ درصدی فروش آیفون در چین
  • گلکسی M۵۵ رونمایی شد؛ دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی، شارژ ۴۵ وات و نمایشگر ۱۲۰ هرتز
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۹ فروردین ۱۴۰۳/ نمای جدید از بازار موبایل
  • سقوط فروش آیفون در بزرگترین بازار دنیا
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۸ فروردین ۱۴۰۳/ آیفون ۱۳؛ حداقل ۴۰ میلیون
  • گوشی ریلمی 12X چه ویژگی‌هایی دارد؟
  • تبلت سامسونگ گلکسی Tab S۱۰ Plus چه زمانی عرضه می‎‌شود؟
  • قیمت آیفون ۱۳ پرو مکس امروز (۷ فروردین) + مشخصات و دوربین iPhone 13 pro max
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۷ فروردین ۱۴۰۳/ بودجه مورد نیاز برای خرید بهترین میان‌رده بازار