Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-24@17:50:12 GMT

قاضی‌زاده هاشمی مهمان شبکه خبر شد

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۹۸۹۴۵

قاضی‌زاده هاشمی مهمان شبکه خبر شد

سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، نامزد انتخابات ریاست جمهوری برای ضبط برنامه تبلیغاتی در شبکه خبر حضور یافت. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

 سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، نامزد سیزدهمین دور انتخابات ریاست جمهوری برای ضبط برنامه "آگاهانه" در شبکه خبر حضور یافت.


سعید جلیلی، محسن رضایی میرقائد، سید ابراهیم رئیسی، علیرضا زاکانی، امیرحسین قاضی زاده هاشمی، محسن مهرعلیزاده، عبدالناصر همتی، هفت نامزد احراز صلاحیت شده برای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به همراه ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا، نخستین میان دوره‌ای انتخابات مجلس یازدهم شورای اسلامی و دومین میان دوره‌ای مجلس پنجم خبرگان رهبری ۲۸ خرداد امسال برگزار می‌شود.

  برچسب ها: قاضی زاده هاشمی ، امیر حسین ، انتخابات ، ریاست جمهوری ، تبلیغات

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: قاضی زاده هاشمی امیر حسین انتخابات ریاست جمهوری تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری قاضی زاده هاشمی شبکه خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۸۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الکترونیکی بودن دور دوم انتخابات مجلس در آبادان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، یک هفته قبل از انتخابات یعنی از بامداد روز ۱۳ اردیبهشت تبلیغات نامزد‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی آغاز می‌شود.
معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه آبادان گفت: چهارنفر از نامزد‌های مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه آبادان به دور دوم انتخابات راه پیدا کردند که از این تعداد دو نفر در روز ۲۱ اردیبهشت توسط مردم آبادان انتخاب می‌شوند و جمع نمایندگان آبادان به سه نفر خواهد رسید.
حجت بختیاری با بیان اینکه تبلیغات نامزد‌ها تا ساعت هشت صبح روز پنجشنبه، بیستم اردیبهشت ماه خواهد بود افزود: انتخابات در دور اول در آبادان بطور تمام الکترونیک برگزار شد و در دور دوم هم در هشت حوزه همزمان به همین طریق برگزار می‌شود.
وی تعداد شعب اخذ رای را ۱۴۸ شعبه ثابت و سیار اعلام و خاطر نشان کرد: ۱۷ شعبه در بخش مستقل اروند کنار و ۱۳۱ شعبه هم در بخش مرکزی و شهر آبادان کار اخذ رای از مردم شریف آبادان را بر عهده دارند. 

دیگر خبرها

  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
  • الکترونیکی بودن دور دوم انتخابات مجلس در آبادان
  • بزرگترین مزیت ما کامران نجف‌ زاده است
  • ویکتور اوربان: با شرایط خاصی جنگ اوکراین در سال ۲۰۲۵ تمام می‌شود
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • تماشای مناظره از شبکه تهران
  • پیشتازی اندک ترامپ نسبت به بایدن در جدیدترین نظرسنجی
  • علاقه مردم آمریکا به انتخابات به کمترین میزان خود در ۲۰ سال گذشته رسید
  • قرعه‌کشی تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس برگزار شد/ تماشای مناظره و برنامه‌های تبلیغاتی از شبکه تهران
  • پنج دغدغه بزرگ برای انتخابات ریاست جمهوری