Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا؛ «احمد لاشکی» روز سه‌شنبه در حاشیه  اولین مرکز دیتا سنتر غرب کشور در دبیرستان " هوشمند" شهر کرمانشاه در جمع خبرنگاران؛ افزود: این لایحه دولت در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی به تصویب رسیده و روز گذشته (۱۰خرداد) با جمع آوری امضای ۵۰ نماینده مجلس مقرر شده خارج از نوبت کلیات آن در صحن علنی مجلس تصویب شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: انشاالله با تصویب کلیات لایحه در صحن مجلس؛ طرح دوباره برای اصلاح به کمیسیون آموزش و تحقیقات برخواهد گشت و سپس در صحن مجلس به تصویب نهایی خواهد رسید.

او اظهار امیدواری کرد ظرف چند هفته آینده این لایحه در مجلس شورای اسلامی تصویب و تا پایان دولت ابلاغ شود.

بازگشایی مدارس منوط به اجرا طرح واکسیناسیون معلمان

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش در ادامه با اشاره به جمعیت یک میلیون نفری معلمان سراسر کشور افزود: برای واکسیناسیون معلمان حوزه های مختلف آموزشی کشور به چند میلیون دوز واکسن کرونا نیاز است و به همین خاطر روند این طرح سنگین باید در ستاد ملی مقابله با کرونا تصویب شود.

او گفت: اگر ستاد ملی مقابله با کرونا، طرح وزیر آموزش و پرورش مبنی بر واکسیناسیون معلمان حوزه آموزشی را تصویب و تا ابتدای سال تحصیلی اجرا شود حتما سال تحصیلی جدید در مدارس حضوری برگزار خواهد شد.

لاشکی، در پاسخ این سوال که آیا دانش آموزان نیز واکسیناسیون می شوند؟ نیز گفت: واکسن در تمام دنیا هنوز برای افراد زیر ۱۸ سال تجویز نشده  و ما هم مشمول این قاعده هستیم، بنابراین دانش آموزان با همان رعایت پروتکل های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی، ضدعفونی تمام سطوح محیط آموزشی، رعایت زدن ماسک و دیگر مسائل بهداشتی سرکلاس ها حضور پیدا خواهند کرد.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش کشور در سفر یک روزه خود به استان کرمانشاه روز سه‌شنبه اولین مرکز دیتا سنتر غرب کشور در دبیرستان " هوشمند" شهر کرمانشاه را افتتاح و از حوزه های برگزاری امتحانات نهایی پایه نهم و دوازدهم این شهر نیز بازدید کرد.

لاشکی، احداث و راه اندازی اتاق مرکز اطلاعات (دیتا سنتر) و کلاس های هوشمند برای تولید محتوا مطالب درسی را گامی در راستای تحقق عدالت آموزشی در مدارس کشور اعلام کرد و گفت: با راه اندازی اینچنین مراکزی، مطالب درسی با کیفیت عالی توسط معلمان درجه یک ارایه و از طریق فضای مجازی در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد.

وی یادآوری کرد: راه اندازی این مراکز تحقق شعار "نصیب" و عدالت آموزشی مد نظر مقام معظم رهبری است که امروز در این تحقق یافته است.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت بیش از ۳۲۵هزار دانش آموز و ۲۶ هزار فرهنگی دارد.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی ستاد ملی دولت تدبیر و امید رتبه بندی فرهنگيان کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی ستاد ملی دولت تدبیر و امید مجلس شورای اسلامی ستاد ملی دولت تدبیر و امید رتبه بندی فرهنگيان کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی اخبار کنکور مجلس شورای اسلامی آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۹۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویش سپاس از معلم در ۴۸ واحد آموزشی خوانسار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ مدیر آموزش و پرورش خوانسار در نشست شورای آموزش این شهرستان گفت: در پویش سپاس از معلم دانش آموزان و اولیاء دانش آموزان در مدارس خوانسار به برگزاری برنامه‌های فرهنگی پرداختند.
مرتضی گرجی افزود: ۴۸ واحد آموزشی درشهرستان فعال است که فرسوده بودن برخی از مدارس و کمبود کادر آموزشی از عمده مشکلات سال آموزشی جدید در خوانسار بوده است.
وی گفت: آسفالت محوطه مدرسه شهیدان سقایی و رفعتی خوانسار و استحکام بخشی دبیرستان مفتح شهر ویست از جمله مصوبات جلسه شورای آموزش و پرورش در راستای حل مشکلات این دو واحد آموزشی است.

دیگر خبرها

  • معلمان ایلامی در انتظار اجرای طرح مهرآفرین
  • پویش سپاس از معلم در ۴۸ واحد آموزشی خوانسار
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی
  • اجرای طرح ارتقای سلامت دهان و دندان در مدارس عشایری کشور
  • وزیر آموزش و پرورش: ۷ هزار مدرسه در دولت سیزدهم احداث شد
  • ارزیابان آزمون استخدامی معلمان از سوگیری شخصی پرهیز کنند
  • افزایش حقوق معلمان مدارس غیردولتی به کجا رسید؟
  • تعیین تکلیف معلم بلاگرها برای حفظ حریم خصوصی دانش‌آموزان و معلمان
  • تصویب معیار‌های جدید رتبه بندی ملی دانشگاه‌های کشور
  • اعمال رتبه جدید فرهنگیان بازنشسته به‌زودی