Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک مقام بلندپایه روس تصریح کرد که مسکو چشم‌اندازهایی درخصوص همکاری‌های نظامی و فنی با ایران دارد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری تاس، دمیتری شوگایف رئیس سرویس فدرال همکاری‌های نظامی و فنی روسیه امروز (سه شنبه) در حاشیه کنگره اتحادیه ماشین سازان گفت: ما روابط دیرینه‌ای با ایران داریم و در حال اجرای تعهدات قراردادی هستیم که برای تحویل کالا در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: چشم‌اندازهایی در خصوص همکاری‌های نظامی و فنی وجود دارد. تهران علاقه‌مند به انواع مختلف تسلیحات روسی است.

بنابر این گزارش، کاظم جلالی سفیر جمهوری اسلامی ایران در مسکو پیش از این در ماه اکتبر در گفت وگو با یک رسانه روسی گفته بود: ایران و روسیه چشم اندازهای خوبی برای توسعه روابط فنی و نظامی دارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: روابط ایران روسیه کاظم جلالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۹۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب خروج مستشاران ایران از سوریه

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، یک مقام محور مقاومت به المیادین اعلام کرد: آنچه در رسانه‌های بین‌المللی و سایت‌های عربی مبنی بر تخلیه منطقه جنوب سوریه توسط ایرانی‌ها و کاهش تعداد اعضا منتشر می‌شود، صحت ندارد.

وی گفت: اساساً هیچ نیروی ایرانی در سوریه وجود ندارد، بلکه مستشاران نظامی به صورت قانونی و با توافق با مقامات سوریه در آنجا هستند.

این مقام مسئول ادامه داد: مستشاران ایرانی همچنان طبق وظایفی که با دمشق توافق شده و در هرنقطه‌ای از سوریه که لازم باشد به طور معمول وظایف خود را انجام می‌دهند و هیچ خروجی صورت نگرفته است.

این اظهارات پس از آن بیان شد که برخی منابع رسانه‌ای عربی مدعی خروج مستشاران نظامی ایران از برخی مناطق سوریه در اقدامی پیشگیرانه برای بی‌اثر کردن حمله احتمالی رژیم صهیونیستی شده بودند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تکذیب خروج نظامیان ایران از سوریه
  • مقام روسی: آمریکا جنگ را انتخاب کرده است
  • تکذیب خروج مستشاران ایران از سوریه
  • نمایش تجهیزات نظامی غنیمت گرفته شده از اوکراینی ها در مسکو | تصاویر
  • سفر کم سابقه هیات کره شمالی به تهران پس از 5 سال / معمار رابطه تجاری مسکو و پیونگ یانگ در تهران به دنبال چیست؟
  • معافیت ایرباس از تحریم های روسیه
  • اتحاد ایران و پاکستان نقش بسیاری در مبارزه با اسرائیل دارد
  • عزم مقام‌های عالی تهران - اسلام‌آباد برای توسعه روابط تجاری و اقتصادی
  • عزم مقام‌های عالی ایران و پاکستان برای توسعه روابط تجاری و اقتصادی
  • مقام‌های ایران و پاکستان ۸ سند همکاری امضا کردند