Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور در جلسه شورای اداری استان گفت: در حال رایزنی با کشور ترکمنستان در خصوص جذب دانشجویان خارجی هستیم و خراسان شمالی به واسطه ظرفیت ها و مزیت های خود می تواند دایره نفوذ خود در این کشور را بیشتر کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، محمدمهدی طهرانچی گفت: سهم استان خراسان شمالی به لحاظ نیروی انسانی و منابع معدنی در کشور قابل توجه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طهرانچی افزود: توسعه معدن و کشاورزی هوشمند مورد تاکید رشته های آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان شمالی است. 

وی تاکید کرد: در حال گذر از دانشگاه صرفا آموزشی به سمت دانشکده های موضوع حل مسئله، مهارت و کارآفرینی هستیم که باید متناسب با زیست بوم هر شهر دانشکده ها ایجاد شود. 

طهرانچی با بیان اینکه در عرصه فرهنگی و آموزشی خود را متعهد به آینده فرزندان این مرز و بوم می دانیم و باید بسترساز اشتغال دانشجویان باشیم، افزود: دانشگاه آزاد خود را متهعد به مردم می داند و با تعامل گسترده در جمع مدیران راهبردی به دنبال عبور از شرایط کنونی است. 

وی تصریح کرد: وجود کارآمدی، انگیزه و خردمندی در کارکنان و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی مورد تاکید است. 

طهرانچی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب ارتقا علمی، گسترش فضای آموزشی را از وظایف مدیران برشمردند، افزود: حکمرانی کشور دولتی است اما نهادهایی در کنار دولت کمک حال هستند که از مردم و برای مردم هستند که یکی از این نهادها دانشگاه آزاد اسلامی است. 

وی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی جایگاه ویژه ای در نظام آموزشی کشور دارد و متعلق به مردم است. 

طهرانچی با تاکید بر اینکه دانشگاه نباید خود را از نظام اداری استان جدا کند، افزود: در بیانیه گام دوم انقلاب باید نیروی انسانی مستعد و کارآمد، فرصت ها و منابع، مدیران کارآمد و خرمند با هم پیوند برقرار کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آموزش دانشجویان جذب دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۹۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیما عالمیان مجوز حضور در انتخابی المپیک را گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر، رقابت‌های انتخابی آقایان تنیس روی میز جهت معرفی دومین ملی پوش تنیس روی میز کشورمان جهت اعزام به رقابت‌های آسیای میانه با حضور ۶ بازیکن برتر ایران در آکادمی امیر احتشام زاده تهران برگزار شد.

در پایان این رقابت‌ها نیما عالمیان با کسب بالاترین امتیاز موفق به پشت سر گذاشتن رقبای خود شد و جواز حضور در بازی‌های آسیای میانه که حکم انتخابی المپیک ۲۰۲۴ پاریس را دارد را دریافت کرد.

در این مسابقات انتخابی ۴ نفر برتر دسته برتر متشکل از حمیدرضا طاهرخانی، مهدی معدن کن، سروش امیری نیا و پویا دلواری که از مرحله نخست به مرحله پایانی راه یافته بودند به همراه نیما عالمیان و امیرحسین هدایی در یک جدول دوره‌ای با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان نیما عالمیان به عنوان نفر اول در رقابت‌های آسیای میانه برای کسب سهمیه انفرادی المپیک ۲۰۲۴ پاریس جواز حضور گرفت.

پیش از این نوشاد عالمیان به عنوان نفر اول رنکینگ جهانی کشورمان با نظر کادر فنی برای حضور در مسابقات آسیای میانه انتصاب شده بود. رقابت‌های انتخابی المپیک در منطقه آسیای میانه ۲۸ اردیبهشت ماه به میزبانی ازبکستان برگزار خواهد شد.

کد خبر 6080223 زینب حاجی حسینی

دیگر خبرها

  • قهرمانی اراک در مسابقات والیبال دانشجویان منطقه پنج دانشگاه آزاد
  • لزوم رفع تبعیض بین دانشگاه آزاد و دانشگاه‌های دولتی در جذب اعتبارات پژوهشی و آموزشی
  • آغاز به کار هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران
  • دانشگاه آزاد یزد ۳۰۰ دانشجوی بورسیه در صنعت کاشی دارد
  • برادران عالمیان در راه انتخابی المپیک
  • نیما عالمیان مجوز حضور در انتخابی المپیک را گرفت
  • ایران جزء ۱۵ کشور برتر جهانی در جذب دانشجویان بین المللی
  • دکتر طهرانچی: ساخت مسکن در ۹۵۷ هکتار از زمین‌های دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد
  • دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران از پاسخ تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی حمایت کرد
  • دانشجویان دانشگاه آزاد از دیدار صمیمی با رهبر انقلاب می‌گویند