Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@10:59:57 GMT

سوارز: حالا اطمینان دارم که مسی در بارسا می ماند

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۰۰۳۰۵

سوارز: حالا اطمینان دارم که مسی در بارسا می ماند

لوئیس سوارز معتقد است بارسا در جذب سرخیو آگوئرو درست عمل کرد و حالا لئو مسی هم ماندنی خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا روز گذشته از سرخیو آگوئرو ستاره آرژانتینی به عنوان اولین خرید خود برای فصل بعد رونمایی کرد. آگوئرو با بارسا قراردادی دو ساله بست و بند فسخ او نیز 100 میلیون یورو است.

یک سال پس از جدایی لوئیس سوارز بارسا بالاخره یک مهاجم شماره 9 جذب کرد هرچند برخی معتقدند آگوئروی 32 ساله نمی تواند در درازمدت مهره ای کارآمد برای آبی اناری ها باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

لوئیس سوارز که فصل قبل با بی مهری مدیران سابق بارسا راهی اتلتیکو شد و عامل مهمی در قهرمانی این تیم در لالیگا بود اما معتقد است انتقال آگوئرو به بارسا انتقالی درست و خوب بود.

او در این رابطه گفت:« معتقدم مدیران بارسا تصمیم درستی گرفتند. جذب آگوئرو از نظر من منطقی و خوب است چرا که هم مهاجم باکیفیت و بزرگی است و هم اینکه با لیونل مسی دوستی صمیمانه ای دارد و این می تواند فاکتور مهمی باشد.»

 

 

 

 

سوارز معتقد است مسی هم قطعا قراردادش را تمدید خواهد کرد:« همیشه دوست دارم با بهترین ها روبرو شوم. زوج مسی و آگوئرو بارسا را قدرتمندتر از قبل می کند. آگوئرو یک ستاره بزرگ جهانی است و در هر تیمی بوده، موفق کار کرده است. او حالا با بهترین بازیکن دنیا هم تیمی است و کنار او بازی خواهد کرد. با آگوئرو چند بار در میهمانی های مسی روبرو شده ام و با هم دوست هستیم. از انتقال او به بارسا خوشحال شدم. تردید ندارم حالا مسی هم در بارسا ماندنی خواهد بود.»

 

لیونل مسی منچستر سیتی سرخیو آگوئرو لوئیس سوارز اتلتیکو مادرید بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیونل مسی منچستر سیتی سرخیو آگوئرو لوئیس سوارز اتلتیکو مادرید بارسلونا لوئیس سوارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۰۰۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نفس راحت بارسا: زخمی برگشتند، مصدوم نه!‏

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای گذشته پانزده نفر از بازیکنان بارسا برای حضور در ‏تیم‌های ملی کشورهایشان این تیم را ترک کرده بودند و با پایان فیفا دی، برخی از آنها با ‏آسیب‌دیدگی به کاتالونیا برگشتند. ‏

با اینحال هیچکدام از ملی‌پوشان بارسا با مصدومیت جدی مواجه نیستند و همه ‏ملی‌پوشان برای بازی روز شنبه مقابل لاس پالماس در اختیار ژاوی خواهند بود. با اینحال ‏روزنامه اسپورت می‌گوید سرمربی بارسا احتمالا برای جلوگیری از خستگی بیش از حد به ‏برخی از ستاره‌های ملی‌پوش خود استراحت خواهد داد. ‏

پانزده بازیکن ملی‌پوش بارسا که در این فیفا دی در تیمهای ملی‌شان حضور داشتند ‏عبارتند از: پائو کوبارسی و لامینه یامال (اسپانیا)، مارک آندره تراشتگن و ایلکای گوندوگان ‌‏(آلمان)، ژول کنده (فرانسه)، رافینیا (برزیل)، ژوائو فلیکس و ژوائو کانسلو (پرتغال)، ‏رونالد آرائوخو (اروگوئه)، روبرت لواندوفسکی (لهستان)، میکائیل فایه (سنگال)، ژاومه ‏کوئلار (بولیوی)، فرمین لوپز (زیر 21 سال اسپانیا)، هکتور فورت و مارک گویو (زیر 19 سال ‏اسپانیا).‏

مهم‌ترین نگرانی بارسا از دیشب خبرهایی بود که درباره مصدوم شدن روبرت ‏لواندوفسکی منتشر می‌شد ولی اسپورت می‌گوید او هیچ مشکل جدی‌ای ندارد و فردا ‏پنج‌شنبه در تمرین بارسا شرکت خواهد کرد. لواندوفسکی در بازی تیم ملی لهستان ‏مقابل ولز از ناحیه ران پای چپ آسیب دیده بود ولی آسیب‌دیدگی او جزئی است. ‏

دیگر خبرها

  • سفر با قطار اطمینان بخش است/رصد۲۴ ساعته سیر و حرکت قطارها
  • تست مرسدس از آنتونلی در ایتالیا
  • لامینه یامال: دنیا زیر پای این بچه است!
  • نفس راحت بارسا: زخمی برگشتند، مصدوم نه!‏
  • مصاحبه تلخ برای لیورپول: شاخک‌های رئال فعال شد!‏
  • توضیحی درباره استشمام بو و طعم نامطبوع آب در بهبهان
  • نگاه همیلتون به W۱۵ مرسدس؛ خودروی نفرین شده!
  • مادرید: اتحادیه اروپا یا ناتو برای یک جنگ فرضی آماده نمی‌شوند
  • زورگیری با شیوه دعوت به مهمانی
  • دلخوری ستاره بارسلونا: قدر من را نمی‌دانند