Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-16@10:49:25 GMT

بازداشت ۳۰ فلسطینی در کرانه باختری

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۰۰۳۶۲

نظامیان رژیم صهیونیستی ضمن یورش به مناطق مختلف کرانه باختری ۳۰ فلسطینی را بدون تفهیم اتهام بازداشت کردند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،   به نقل از فلسطین الیوم، سلسله اقدامات خصمانه نظامیان صهیونیست علیه فلسطینیان در نقاط مختلف اراضی اشغالی همچنان ادامه دارد. نظامیان رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف کرانه باختری یورش بردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس این گزارش، به دنبال یورش صهیونیست‌ها به کرانه باختری درگیری شدیدی میان آن‌ها و شهروندان فلسطینی درگرفت. صهیونیست‌ها از گاز اشک آور و گلوله‌های جنگی علیه فلسطینیان استفاده کردند.

شاهدان عینی اعلام کردند که نظامیان رژیم صهیونیستی پس از یورش امروز خود به نقاط مختلف کرانه باختری ۳۰ شهروند فلسطینی را بدون تفهیم اتهام بازداشت کردند. این درحالی است که طی روز‌های گذشته نیز ده‌ها فلسطینی در کرانه باختری دستگیر شدند.

خبر دیگر اینکه، جنبش مقاومت اسلامی حماس با صدور بیانیه‌ای تأکید کرد: حملات شهرک‌نشینان صهیونیست به شهر‌ها و روستا‌های کرانه باختری و یورش به مسجدالاقصی، تلاشی برای حفظ آبروی ساختار سیاسی رژیم صهیونیستی پس از جنگ ۱۲ روزه است.

این جنبش تصریح کرده است: جمعه آینده را «روز خشم» در سراسر کرانه باختری اعلام می‌کنیم. در این روز، فلسطینیان را به برگزاری راهپیمایی‌های گسترده علیه رژیم صهیونیستی دعوت می‌کنیم. برچسب ها: فلسطین ، کرانه باختری ، نظامیان صهیونیست ، رژیم صهیونیستی ، مقاومت

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: فلسطین کرانه باختری نظامیان صهیونیست رژیم صهیونیستی مقاومت رژیم صهیونیستی کرانه باختری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۰۰۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله هوایی اسرائیل به مسجدی در شمال غزه

منابع خبری بامداد سه‌شنبه از حمله هوایی رژیم صهیونیستی به مسجدی در شمال نوار غزه خبر دادند که شماری شهید و زخمی برجای گذاشت.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری سما فلسطین، هواپیما‌های رژیم صهیونیستی مسجد شهدای الفاخوره در اردوگاه جبالیا واقع در شمال غزه را هدف قرار دادند.

تیم‌های دفاع مدنی درحالی در حال خارج کردن پیکر شهدا و مجروحان این حمله از زیر آوار‌ها هستند که بر اساس گزارش‌ها در این حمله یک نفر شهید و ۹ نفر هم زخمی شده‌اند.

همچنین جنگنده‌های رژیم صهیونیستی یک منزل مسکونی در محله تل السلطان واقع در غرب رفح در جنوب غزه را هدف قرار دادند که بر اثر آن چهار نفر شهید شدند.

بنا بر این گزارش، خودرو‌های زرهی ارتش رژیم صهیونیستی در شرق شهر خان یونس واقع در جنوب غزه نیز اقدام به تیراندازی به سمت فلسطینیان کردند.

در همین پیوند، نظامیان صهیونیستی در کرانه باختری هم به مناطقی در این منطقه یورش برده و با فلسطینیان درگیر شده‌اند.

بر اساس این گزارش، نظامیان صهیونیست به شرق شهر جنین یورش بردند و در پی آن آژیر هشدار در این شهر به صدا درآمده است.

نظامیان صهیونیست همچنین در یورش به شهرک حبله در جنوب شهر قلقیلیه اقدام به بازداشت شماری از فلسطینیان کردند.

همزمان با جنگ مستمر در غزه، با تشدید عملیات ارتش رژیم صهیونیستی، شهرک نشینان این رژیم نیز حملات خود در کرانه باختری را افزایش دادند که بر اساس داده‌های وزارت بهداشت در غزه، تا شامگاه جمعه در کرانه باختری ۴۶۳ فلسطینی شهید و حدود ۴ هزار و ۷۵۰ نفر زخمی شده‌اند.

دیگر خبرها

  • وقوع درگیری میان جوانان فلسطینی و متجاوزان به کرانه باختری
  • حمله هوایی اسرائیل به مسجدی در شمال غزه
  • شهادت نوجوان فلسطینی در نابلس به ضرب گلوله صهیونیست‌ها
  • یورش صهیونیست‌ها به نابلس/ ۴ فلسطینی شهید و مجروح شدند
  • یورش نظامیان صهیونیست به نابلس/ یک فلسطینی زخمی شد+ فیلم
  • ایستادگی جوانان فلسطینی مقابل نظامیان صهیونیست در کرانه باختری
  • صهیونیست‌ها نظامیان بیشتری به کرانه باختری می‌فرستد
  • زخمی شدن شماری از فلسطینی‌ها در حمله شهرک نشینان به کرانه باختری
  • شهرک‌نشینان صهیونیست منازل فلسطینی‌ها را به آتش کشیدند
  • حمله های شهرک نشینان صهیونیست به فلسطینی‌ها در کرانه باختری+فیلم