Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل ایسکانیوز به نقل از خبرگزاری شهاب، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) طی فراخوانی با اعلام روز جمعه آینده به‌عنوان روز خشم در شهرهای کرانه باختری خواستار برگزاری راهپیمایی‌هایی در همه نقاط تماس و قطع جاده‌ها و مقابله با شهرک‌نشینان صهیونیست  شد که برای توطئه‌ تحت نظارت رژیم اشغالگر صهیونیستی برنامه‌ریزی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این راستا «محمود الزهار» از رهبران جنبش حماس اعلام کرد که انتفاضه داخلی فلسطین بر وحدت این ملت در همه مکانها و شکست سیاست دشمن تأکید دارد.

جنبش حماس یورش شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی را تلاشی ناامیدکننده برای جلوگیری از رسوایی حکومت رژیم اشغالگر دانست و تأکید کرد که این یورش‌ها با مقاومت و تقابل بیشتر از جانب فلسطینی‌ها مواجه خواهد شد.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین تصریح کرد، مردم فلسطین آماده مشارکت در پروژه آزادی ملی، دفاع از سرزمین و مقدسات آن و مقاومت همه‌جانبه در برابر اشغالگران و شهرک‌نشینان صهیونیست هستند و مقاومت تنها گزینه‌ای است که می‌تواند تجاوزات دشمن و شهرک‌نشینان صهیونیست را مهار کند.

از روز پنجشنبه گذشته تجاوزات رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی با یورش ده‌ها شهرک‌نشین به مسجدالاقصی تحت حمایت نظامیان صهیونیست آغاز شده است.

در تاریخ 23 مه پلیس رژیم صهیونیستی بعد از یک محدودیت سه‌هفته‌ای به‌دلیل درگیری‌هایی که اراضی اشغالی شاهد آن بود به شهرک‌نشینان اجازه یورش به مسجدالاقصی را داد.

بازداشت 32 فلسطینی توسط نظامیان صهیونیست

نظامیان صهیونیستی صبح دست به بازداشت‌های گسترده‌ در شهرهای کرانه باختری، قدس اشغالی و داخل اراضی اشغالی زده و صبح امروز 32 فلسطینی را بازداشت کردند.

از سوی دیگر روزنامه صهیونیستی معاریو درباره اقدامات قاهره برای میانجیگری جهت انعقاد قرارداد تبادل اسرا میان حماس و رژیم صهیونیستی گزارش داد که هیچ پیشرفت قابل‌توجهی درباره پرونده اسرا و مفقودان وجود ندارد و هنوز شکاف‌های زیادی در این زمینه دیده می‌شود و یحیی سنوار، رئیس حماس در غزه در این زمینه فشارهایی علیه اسرائیل اعمال می‌کند.

این در حالی است که رژیم صهیونیستی امروز سه شنبه طرح ساخت 350 واحد مسکونی جدید برای شهرک‌نشینان صهیونیست در "بیت ایل" در نزدیکی رام الله را تصویب کرد.

انتهای پیام/

صفیه رجایی هرندی کد خبر: 1097801 برچسب‌ها حماس

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: حماس شهرک نشینان صهیونیست رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۰۰۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام هشدارآمیز القسام: زمان برای آزادی اسرای صهیونیست رو به پایان است + فیلم

به گزارش قدس آنلاین، گردان‌های القسام امروز فیلم جدیدی از اسرای رژیم صهیونیستی نزد مقاومت منتشر کرد.

در این فیلم، یک اسیر صهیونیست کابینه نتانیاهو را به دلیل اهمال در آزادی اسرای صهیونیست مورد هجمه قرار داده است و به اعضای کابینه می‌گوید که از کوتاهی در امر آزادی اسرا شرم کنید.

وی خطاب به مقامات رژیم صهیونیستی می‌گوید: آنچه را که از شما انتظار می‌رود، انجام دهید و همین الان ما را به خانه بازگردانید، این برای شما کار سختی است؟

گردان‌های القسام همچنین در هشتگی که در زیر این فیلم قرار داده شده، آورده است که زمان رو به پایان است و دولت شما دروغ می‌گوید.

در همین ارتباط ابوعبیده سخنگوی گردان‌های القسام روز گذشته طی سخنانی به مناسبت سپری شدن ۲۰۰ روز از تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان نوار غزه، در خصوص اسرای رژیم صهیونیستی در نزد مقاومت فلسطین گفت: احتمال تکرار سناریوی «ران آراد» درباره اسرای دشمن در غزه بیشتر است، توپ اکنون در زمین دشمن است اما وقت تنگ و فرصت اندک است و آنچه از نظر نتانیاهو فشار نظامی نامیده می‌شود، تنها ما را به سمت پایداری بر موضع خود سوق می‌دهد، خانواده‌های اسرای رژیم اشغالگر خواهند فهمید که کابینه فاشیستی آن‌ها در حق این خانواده چه فاجعه و مصیبتی را مرتکب شده است.

 مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه (هفتم اکتبر ۲۰۲۳) در پاسخ به چندین دهه جنایات رژیم صهیونیستی عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل انجام دادند و این رژیم برای تلافی حملات غافلگیرکننده‌ «طوفان الاقصی» و جبران شکست خود و متوقف ساختن عملیات مقاومت، بطور وحشیانه اقدام به بمباران این منطقه تحت محاصره کرد و پس از مدتی، حملات زمینی خود را آغاز کرد.

ارتش رژیم صهیونیستی از همان آغاز هدف اصلی خود از جنگ علیه نوار غزه را بازگرداندن اسیران صهیونیستِ در نزد مقاومت و نابودی جنبش حماس اعلام کرد اما در نهایت، بعد از ۴۸ روز مجبور شد که به آتش بس موقت تن داده و از راه مذاکره با همین جنبش حماس تعدادی از اسرای خود را در مقابل اسرای فلسطینی آزاد کند.

رژیم صهیونیستی سپس با آغاز مجدد جنگ علیه غزه اعلام کرد که هدف از این اقدام فشار بر جنبش حماس برای آزادی سایر اسیران صهیونیست و نابودی کردن این جنبش است اما جنبش حماس نیز در مقابل اعلام کرد که تا زمانی که یک آتش بس دائمی و پایدار برقرار نشود، اسیران صهیونیست آزاد نخواهند شد و آزادی آنها نیز از طریق تبادل با اسیران فلسطینی خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • تظاهرات مجدد شهرک‌نشینان در برابر محل اقامت نتانیاهو
  • پیام هشدارآمیز القسام: زمان برای آزادی اسرای صهیونیست رو به پایان است + فیلم
  • ادامه حملات رژیم صهیونیستی به غزه و کرانه باختری
  • هشدار قاهره درباره یورش زمینی رژیم صهیونیستی به رفح
  • یورش شهرک نشینان به مسجدالاقصی به سرکردگی خاخام صهیونیست
  • شهیدی که مغز متفکر مقاومت فلسطین بود
  • یک شهید در یورش نظامیان صهیونیست به کرانه باختری
  • روز۲۰۰ طوفان‌الاقصی|بمباران غزه وحمله گسترده به کرانه باختری
  • تظاهرات شهرک‌نشینان در برابر محل اقامت «نتانیاهو»
  • آلمان: تشدید حملات شهرک‌نشینان صهیونیست به فلسطینیان نگران‌کننده است