Web Analytics Made Easy - Statcounter

مارتین اودگارد احتمالاً برای فصل 2021/22 به مادرید بازخواهد گشت.

مارتین اودگارد، هافبک نروژی تیم رئال مادرید که در حال حاضر در اردوی تیم ملی کشورش حضور دارد، بعد از نیم فصل حضور قرضی در آرسنال، احتمالا برای سال آینده به مادرید برمی گردد.

به گزارش طرفداری، اودگارد در پاسخ به این سوال شبکه VG TV نروژ که آیا دوست دارد در رئال مادرید کنار ارلینگ هالند بازی کند، گفت:

من بازیکن رئال مادرید هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته که دوست دارم. در این خصوص از او سوال کرده ام، اما او چیز زیادی در مورد آینده اش نمی گوید. حداقل چیزی نیست که اینجا بتوانم با شما به اشتراک بگذارم.

 

اخبار داغ 

تجاوز به لیلای 12 ساله در خانه پدری اش / در تهران اتفاق افتاد آغاز تلاش ها برای رسیدن به صندلی مدیریت استقلال از لباس جدید تیم ملی رونمایی شد کاهش مشتریان سردار آزمون به 4 تیم آنتونیو کونته از گزینه های هدایت رئال مادرید نیست رسمی؛ اریک گارسیا به بارسلونا پیوست

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۰۰۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست رئال مادرید برای تقابل با منچسترسیتی؛ شوامنی هم دعوت شد!

چیزی تا سوت آغاز حساس‌ترین بازی فصل برای رئال مادرید باقی نمانده‌است 

طرفداری | در دیداری حساس از دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۳/۲۴، دو تیم رئال مادرید و منچسترسیتی از ساعت ۲۲:۳۰ روز چهارشنبه در استادیوم اتحاد به مصاف یکدیگر خواهند رفت. جدال رفت دو تیم با تساوی ۲-۲ خاتمه یافت.

کادرفنی رئال مادرید اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی این تیم برای سفر به منچستر را اعلام کرد. نکته جالب توجه لیست کهکشانی‌ها این است که اورلین شوامنی با وجود محرومیت از حضور در بازی برگشت، به همراه سایر بازیکنان رئال مادرید به شهر منچستر سفر خواهد کرد. علاوه بر هافبک فرانسوی، داوید آلابا و تیبو کورتوا نیز به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیم کارلو آنچلوتی در جدال سرنوشت‌ساز روز چهارشنبه نخواهند بود.

لیست رئال مادرید برای تقابل با منچسترسیتی

 

از دست ندهید ????????????????????????

جشن قهرمانی بایرلورکوزن در بوندسلیگا هواداران آرسنال از قهرمانی ناامید شدند اینتر مساوی کرد، رکورد تاریخی امتیازات لیگ‌های اروپایی دست‌نخورده ماند حضور فردوسی‌پور در مراسم ختم همسر مالک تراکتور

دیگر خبرها

  • فاجعه؛ ارلینگ هالند و ثبت ۱۱ پاس صحیح در مجموع دو بازی رفت و برگشت مقابل رئال مادرید
  • موقعیت عالی گلزنی؛ برخورد ضربه سر هالند به تیر دروازه رئال مادرید / گزارش عربی
  • اولیور کان: پست هافبک برای کیمیش مناسب‌تر است؛ در آن زمان باید جذب ارلینگ هالند را در نظر می‌گرفتیم
  • آنچلوتی: هیچ سورپرایزی برای بازی با منچسترسیتی ندارم؛ گواردیولا می‌تواند آرام باشد!
  • ستاره سابق رئال مادرید: منچسترسیتی قوی‌تر است و احتمالا صعود می‌کند
  • بارسلونا پول خرید ارلینگ هالند را ندارد، حتی در تابستان 2025
  • امانوئل ماکرون رئال‌مادرید را تهدید کرد
  • کورس آقای گلی لیگ برتر؛ کول پالمر به ارلینگ هالند رسید
  • مارتین اودگارد و نابود کردن بازیکنان استون ویلا / فیلم
  • لیست رئال مادرید برای تقابل با منچسترسیتی؛ شوامنی هم دعوت شد!