Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-18@00:23:40 GMT

آخرین خبر از انتخاب جانشین مدیر جنجالی استقلال

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۰۱۰۵۹

آخرین خبر از انتخاب جانشین مدیر جنجالی استقلال

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

جایگزین اسماعیل خلیل زاده در استقلال تا پایان هفته مشخص می‌شود.

اسماعیل خلیل‌زاده رییس هیات مدیره سابق استقلال که بعد از بازداشت به خاطر مسائل اقتصادی از سمتش در این تیم استعفا کرده بود، شب گذشته رسما مسئولیتش را از دست داد.

وزیر و ورزش و جوانان دیشب با استعفای خلیل زاده از هیات مدیره استقلال موافقت کرد و قرار است جایگزین او به زودی مشخص شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس اعلام مدیران وزارت ورزش جانشین خلیل زاده در هیات مدیره استقلال تا پایان هفته جاری مشخص خواهد شد تا امور باشگاه را به دست بگیرند.

بعد از انتخاب عضو جدید هیات مدیره قرار است اعضا جلسه ای را تشکیل بدهند و برای انتخاب رییس جدید هیات مدیره تصمیم گیری کنند.

این در حالی است که اعضای هیات مدیره استقلال نسبت به حضور احمد مددی در راس باشگاه به عنوان مدیرعامل هم گلایه دارند و هنوز تکلیف این مساله نیز روشن نشده است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: اسماعیل خلیل زاده استقلال استقلال اسماعیل خلیل زاده باشگاه استقلال هیئت مدیره استقلال هیات مدیره خلیل زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۰۱۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دکو جانشین ژاوی در بارسلونا را انتخاب کرد

به گزارش "ورزش سه"، حذف در لیگ قهرمانان به دست پاری سن ژرمن باید تصمیم گیری در مورد اینکه چه کسی سرمربی تیم اصلی فصل آینده بارسا خواهد بود را تسریع بخشد. 

فعلا در بارسا تمرکز روی بازی هفته بعد برابر رئال است چون یک پیروزی باعث می‌شود که بارسا به پنج امتیازی صدرنشین برسد و رقابت قهرمانی داغ شود. هر چیزی غیر از پیروزی به معنای خداحافظی با لیگ است. فصل برای مردان ژاوی تمام می شود و باید هر چه زودتر مربی فصل بعد مشخص شود.

ژاوی 27 ژانویه گذشته بعد از شکست برابر ویارئال اعلام کرد که در پایان فصل می رود و بارها تکرار کرده که نظرش عوض نشده اما چه کسی جانشین او می شود؟

اسپورت و آاس امروز نوشتند که دکو، مدیر ورزشی باشگاه، روی رافا مارکز اصرار دارد، اگرچه همه می دانند که نظر رئیس لاپورتا شرط اصلی است. فعلا همه چیز نشان می دهد که گزینه منتخب مدیریت ورزشی، مربی فعلی تیم دوم باشگاه، رافا مارکز، است. او در اوج مشکلات اقتصادی بارسا و به دلیل گران بودن گزینه های مربیگری مشهور دنیا، دست بالاتر را برای جانشینی ژاوی دارد و احتمالا لاپورتا در مورد ایده دکو نظر موافق را خواهد داد.

دیگر خبرها

  • ابراز رضایت رئیس هیئت مدیره استقلال از واگذاری به هلدینگ خلیج فارس
  • اسبقیان: سوم اردیبهشت مالکان استقلال و پرسپولیس مشخص می‌شود/ به دنبال حضور هیئت مدیره نیستیم
  • جانشین ژاوی در بارسلونا انتخاب شد
  • دکو جانشین ژاوی در بارسلونا را انتخاب کرد
  • رئیس هیات مدیره استقلال: انتقال مالکیت به هلدینگ خلیج فارس، اتفاقی عالی است
  • انتقال مالکیت استقلال به هلدینگ خلیج فارس، عالی است
  • کری مدیرعامل صنعت نفت برای قهرمانی پرسپولیس
  • سرمربی جدید تراکتور مشخص شد
  • خسارت بارش تگرگ و سرمازدگی به باغات خلیل آباد
  • خسارت ۵۸۰ میلیارد ریالی بارش تگرگ و سرمازدگی به باغات خلیل‌آباد