Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-شهردار منطقه 9 تبریز گفت: با همت مضاعف تلاشگران عمرانی منطقه، آماده سازی اراضی بخش مرکزی خاوران ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار ما در تبریز؛بهرام نسیانی شهردار منطقه با اشاره به اینکه توسعه عمرانی در شهرک خاوران با شتاب و سرعت ملموسی قابل مشاهده است اظهار داشت: شهرداری منطقه 9 تبریز، طرح های شهری خود را به تناسب موقعیت منطقه و با سبکی مدرن اجرا می کند و همین امر موجب تمایز نسبی این شهرک با دیگر شهرک های اقماری تبریز می گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به آماده سازی اراضی بخش مرکزی خاوران گفت: در راستای توسعه و تکمیل شبکه های ارتباطی شهرک خاوران و همچنین آماده سازی اراضی و ایجاد بسترهای مناسب جهت رونق ساخت و سازها در این شهرک، با همت تلاشگران حوزه فنی و عمرانی منطقه و با هماهنگی عوامل ذیربط عملیات عمرانی اتصال رینک 20 متری به خیابان 16 متری جنوب شرقی این شهرک در حال اجراست.

نسیانی تصریح کرد: آماده سازی اراضی خاوران از جمله اقدامات مهم این شهرداری است که با هدف مسیر گشائی و فراهم شدن زمینه جهت ساخت و سازها در نقاط مختلف این شهرک در حال اجرا می باشد که با اتمام این پروژه ها، شاهد رشد، آبادانی و توسعه ی این شهرک جدید الاحداث خواهیم بود.

نسیانی خاطر نشان ساخت: حاکمیت ضابطه و قانون در شهرک خاوران و حفظ الگوهای مصوب شهرسازی از جمله نقاط قوت این شهرک می باشد.

شهردار منطقه افزود: تحولات گسترده در امر ساخت و سازها توجه خاصی را طلب می کند تا علاوه بر حفظ ارزشها وهویت وزین گذشته، و با بهبود معضلات موجود، بافت شهری چشم نواز در سطح این شهرک ایجاد شود.

ایشان شهرک خاوران را در بین شهرک های جدید الاحداث کلانشهر تبریز، نمونه ای بی نظیر معرفی کرد که رفع برخی نیازهای روحی و روانی در طراحی شهری آن پیش بینی گردیده و در احداث بناها مورد توجه مجموعه مدیریت شهری قرار می گیرد.

نسیانی در پایان تصریح کرد: بی شک اجرای الگوی نما، سیما و منظر شهری که برای اولین بار در کشور و در این شهرک مدرن عملیاتی خواهد شد، نام وآوازه این شهرک، بیش از پیش برای همشهریان و هموطنان یادآوری گردیده و توسعه روز افزون آن را بدنبال خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شهرداری تبریز آماده سازی اراضی شهردار منطقه شهرک خاوران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۰۱۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از تصاویر شماتیک جداره‌سازی بازار تبریز + تصاویر

تصاویر شماتیک مربوط به جداره‌سازی بلوار جمهوری اسلامی توسط شهرداری منطقه هشت تبریز رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، حسین منیری فر صبح امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ در تشریح پروژه جداره سازی بلوار جمهوری اسلامی اظهار کرد: با توجه به وضعیت نامناسب نمای بیرونی بازار و بلوار جمهوری، عملیات جداره سازی بلوار جمهوری اسلامی توسط شهرداری منطقه هشت تبریز و با همکاری اداره کل میراث فرهنگی استان آغاز شده و به جدیت ادامه دارد.

وی افزود: وضع کنونی جداره‌های بیرونی بازار و بلوار جمهوری اسلامی، در شأن بافت تاریخی شهر نبوده و در راستای ساماندهی نمای بیرونی بازار، بعد از برگزاری جلسات متعدد و تصویب طرح، پروژه جداره سازی بلوار جمهوری را حدفاصل تقاطع دارایی تا میدان نماز آغاز و زیر نظر کارشناسان میراث فرهنگی، اجرایی می‌شود.

شهردار منطقه هشت تبریز تصریح کرد: پروژه جداره سازی بلوار جمهوری در دو ضلع شمالی و جنوبی به طول یک هزار و ۶۰۰ متر، حدفاصل دارایی تا میدان نماز در دست اجراست که در فاز نخست طرح، نازیبایی‌های بصری و سیم کشی‌های موجود در جداره‌ها پاکسازی می‌شود و در فاز بعدی عملیات مرمتی و نماکاری آجری جداره‌ها، به صورت سنتی و همگون با بافت تاریخی تبریز، اجرایی خواهد شد.

کد خبر 746899

دیگر خبرها

  • شهردار بندر دیر معرفی شد
  • آغاز نصب عرشه سگمنتال دومین پایه پل معلم تبریز
  • آغاز اجرای طرح آزمایشی جمع‌آوری زباله از جلوی در منازل در تبریز
  • فاز توسعه ۶۰ هکتاری شهرک صنعتی اردبیل آماده بهره‌برداری است
  • اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از وقوع آتش‌سوزی در شرق تهران
  • رونمایی از تصاویر شماتیک جداره‌سازی بازار تبریز + تصاویر
  • سرمایه‌گذاری ۹ هزار میلیاردی در شهرک‌های صنعتی قزوین
  • توزیع متوازن خدمات محله‌ای و عمرانی در محلات کم‌برخوردار تبریز
  • آزاد سازی اراضی کشاورزی در محمودآباد
  • دیدار مدیرعامل پرسپولیس با شهردار منطقه ۵