Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اگر از علاقه‌مندان به اخبار فناوری و دستگاه‌های مدرن هستید و امروز موفق به رصد اخبار سرویس فضای مجازی در حوزه‌ دریچه فناوری نشده‌اید، در ادامه لینک ۱۰ خبر پربازدید از نگاه کاربران را برای شما به نمایش گذاشته‌ایم.

تولید پنل های 120Hz LTPO OLED سامسونگ برای سری iPhone 13 Pro

پنل های 120Hz LTPO OLED سامسونگ برای سری iPhone 13 Pro در حال تولید است و به زودی آماده‌سازی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لو رفتن تصویر پرو ماوس جادویی اپل با امکانات ویژه

گزارش ها حاکی از آن است که پرو ماوس اپل همراه با کامپیوتر ورک‌استیشن مک پرو ۲۰۲۲ رونمایی خواهد شد.

ساخت تونل باد با قابلیت شبیه سازی پرواز تا عدد ماخ ۳۰ توسط چین

کشور چین اعلام کرد که در حال راه اندازی یک تونل باد با ظرفیت شبیه سازی پرواز تا سرعت ۱۰ کیلومتر بر ثانیه است.

تصاویر گوشی هوشمند اقتصادی جدید سامسونگ لو رفت

شرکت سامسونگ قصد دارد گوشی Galaxy A۰۳s را به عنوان جایگزین گوشی Galaxy A۰۲s وارد بازار کند.

راه حل تسلا برای دور زدن قانون تگزاس

شرکت تسلا ممکن است مجبور شود خودرو‌های برقی ساخت تگزاس را به خارج از ایالت ببرد تا بتواند آن‌ها را به تگزاسی‌ها بفروشد.

آخرین قیمت انواع لپ تاپ در بازار (۱۱ خرداد) + جدول

قیمت لپ‌تاپ‌های متنوع از برند‌های مطرح جهان در بازار ایران، به تاریخ ۱۱ خرداد۱۴۰۰ را در این خبر مشاهده کنید.

آخرین قیمت انواع تجهیزات رایانه‌ای در بازار (۱۱ خرداد) + جدول

در این گزارش، قیمت انواع تجهیزات رایانه‌ای در بازار ایران به تاریخ ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ قرار گرفته است.

قیمت انواع گجت‌های هوشمند در بازار (۱۱ خرداد) + جدول

قیمت انواع گجت‌های هوشمند از برند‌های مطرح جهان در بازار ایران، به تاریخ ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ را در این خبر مشاهده می‌کنید.

آخرین قیمت انواع کنسول بازی و لوازم جانبی آن در بازار (۱۱ خرداد) + جدول

در این گزارش به بررسی قیمت انواع کنسول بازی و لوازم جانبی آن به تاریخ ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ خواهیم پرداخت.

آخرین قیمت انواع تبلت در بازار (۱۱ خرداد) + جدول

قیمت تبلت‌های متنوع از برند‌های مطرح جهان در بازار ایران، به تاریخ ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ را در این خبر مشاهده کنید.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پربازدیدهای امروز پربازدیدترین اخبار آخرین قیمت انواع بازار ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۰۱۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوشی جدید سامسونگ در بازار چقدر تحویل گرفته شد؟

فرارو- گلکسی A55 جزو نوبرانه‌های سامسونگ است، اما به‌خاطر اینکه فعلا حدود پنج میلیون نسبت به نسخه قبلی خودش گران‌تر است، در بازار تحویل گرفته نمی‌شود.

به گزارش فرارو؛ قیمت گلکسی A55 سامسونگ با ۲۵۶ گیگ فضای ذخیره‌سازی توسط فروشنده‌های موبایل حول‌وحوش ۲۳ میلیون تعیین می‌شود و A54 که از یک سال قبل در ویترین موبایل‌فروشی‌ها به‌چشم می‌خورد، نهایتا ۱۸ میلیون تومان فروخته می‌شود. گلکسی A35 سامسونگ که ابتدای امسال معرفی شد، فعلا وضعیتی مشابه A55 را تجربه می‌کند، اما میان‌رده‌های اقتصادی سامسونگ که تقریبا از بهمن امسال در بازار حضور دارند، تا جایی ارزان شدند که خریدشان نسبت به مدل‌های نسل قبلی منطقی‌تر است.

گلکسی A15؛ شش میلیون

گلکسی A15 سامسونگ درحال حاضر نسبت به اولین روز‌های ورود به بازار موبایل آنقدر ارزان شده که خریدش نسبت به A14 منطقی‌تر به‌نظر می‌رسد.

قیمت گلکسی A15 نسخه ۱۲۸ گیگ در بازار به مرز شش میلیون رسیده و از آن طرف فروشنده‌های موبایل برای گلکسی A14 نسخه ۶۴ گیگ که بیش از یک سال از زمان حضورش در بازار می‌گذرد، تقریبا چنین قیمتی تعیین می‌کنند.

گلکسی A15 سامسونگ به‌همین خاطر در اغلب فروشگاه‌های اینترنتی معروف صاحب تاج و تخت A14 شده و عنوان پرفروش‌ترین گوشی سامسونگ را مال خود کرده است. فراموش نکنیم گلکسی A15 به‌لطف نمایشگر سوپر AMOLED نسبت به A14 برتری چشمگیری دارد و همزمان به‌خاطر تراشه هلیو G۹۹ از حیث پردازنده بالاتر از A14 می‌ایستد.

گلکسی A25؛ ۱۰ میلیون

گلکسی A25 از حیث فروش در هفته‌های اخیر، موقعیت بهتری نسبت به مدل نسل قبلی خودش یعنی گلکسی A24 پیدا کرده است. طوریکه در فهرست پرفروش‌ترین گوشی‌های فعلی بازار که توسط فروشگاه‌های اسم‌ورسم‌دار منتشر می‌شود، جایگاه بالاتری نسبت به A24 دارد.

گلکسی A25 برای کاربرانی که موقع خرید گوشی، همه‌چیز را فدای کیفیت دوربین می‌کنند، حداقل نسبت به A24 گزینه بهتری است. ارتقای حسگر اولتراواید دلیل اصلی این اتفاق است و از یک طرف دیگر مجهز شدن گلکسی A25 سامسونگ به تراشه اگزینوس ۱۲۸۰ آن را در بخش پردازنده به گزینه قدرتمند‌تری تبدیل می‌کند.

خرید گلکسی A25 به‌خاطر همین حرف‌ها درمقایسه با A14 توجیه‌پذیر است. چون اختلاف قیمت گلکسی A25 و A24 به بیش از یک میلیون نمی‌رسد و می‌شود بین گزینه‌های ۱۰ میلیونی بازار، روی A25 حساب ویژه‌ای باز کرد.

گلکسی A35؛ ۱۶ میلیون

گلکسی A35 جزو نوبرانه‌های سامسونگ در بازار موبایل است. اولین روز‌های سال جدید پای گلکسی A35 به بازار باز شد و حالا کمتر از یک ماه از حضور آن در ویترین موبایل‌فروشی‌ها می‌گذرد.

قیمت گلکسی A35 احتمالا به‌همین خاطر درمقایسه با مدل نسل قبلی خودش که A34 است، تاحدودی به‌شکل غیرمنطقی تعیین می‌شود.

خرید گلکسی A35 نسخه ۱۲۸ گیگ که اقتصادی‌ترین نسخه از این گوشی محسوب می‌شود، الان حداقل حول‌وحوش ۱۵ میلیون آب می‌خورد و این رقم نسبت به قیمت گلکسی A34 حدود چهار، پنج میلیون بیشتر است.

گلکسی A35 در وهله اول به دوربین بهتری مجهز شده و مثل بقیه میان‌رده‌های امسال سامسونگ در بخش پردازنده هم اوضاع بهترین از مدل نسل قبلی خودش دارد.

گلکسی A55؛ ۲۳ میلیون

قیمت گلکسی A55 نسخه ۲۵۶ گیگ فعلا حدود ۲۲ تا ۲۳ میلیون تعیین می‌شود و از این نظر درمقایسه با A54 نسخه ۲۵۶ گیگ تقریبا پنج میلیون بیشتر است.

گلکسی A55 اساسا خفن‌ترین میان‌رده امسال سامسونگ در دنیاست که از صدقه‌سر تراشه اگزینوس ۱۴۸۰ در بخش پردازنده ارزش بیشتری از A54 دارد. همین عامل در یکسری از آیتم‌های دیگر مثل شارژدهی بیشتر، گلکسی A55 را یک سر و گردن بالاتر از A54 قرار می‌گیرد. با این حال، همان عامل اقتصادی باعث شده فعلا آنطور که انتظار داشتیم از نوبرانه جدید سامسونگ در بازار استقبال نشود.

گلکسی A55 تقریبا در هیچکدام از فهرست‌های مربوط به پرفروش‌ترین گوشی‌های بازار جایی ندارد و به‌جای آن همچنان ردپای گلکسی A54 دیده می‌شود.

گلکسی S24 اولترا؛ بیش از ۱۰۰ میلیون

خرید گلکسی S24 اولترا که بهترین پرچمدار فعلی سامسونگ است، می‌تواند بیش از ۱۰۰ میلیون هزینه داشته باشد.

قیمت گلکسی S24 اولترا نسخه یک ترابایت توسط اغلب فروشنده‌های موبایل بین ۱۰۰ تا ۱۰۸ میلیون تومان تعیین می‌شود و از این حیث با یکی از گرانقیمت‌ترین گوشی‌های فعلی سروکاری داریم.

گلکسی A24 اولترا را البته باید جانشینی برای S23 اولترا بدانیم که این یکی نهایتا با ۵۱۲ گیگ فضای ذخیره‌سازی حول‌وحوش ۷۰ میلیون فروخته می‌شود.

گلکسی S24 اولترا که در یکسری از آیتم‌ها می‌تواند گوشی‌های آیفون را به‌چالش بکشد، با همه این حرف‌ها در جمع مدل‌های محبوب فعلی جایی برای خودش دست‌وپا کرده و بخشی از خریداران بازار روی نسخه ۲۵۶ گیگ آن دست گذاشتند. این یکی، قیمت کمتری دارد و خرید آن با حدود ۷۰ میلیون امکان‌پذیر است.

دیگر خبرها

  • گوشی جدید سامسونگ در بازار چقدر تحویل گرفته شد؟
  • قیمت بهترین انواع آسیاب قهوه و اکسسوری قهوه
  • قیمت روز انواع خودرو در بازار +جدول
  • قیمت روز انواع تلفن همراه در ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • آخرین وضعیت طلا و انواع سکه در بازار؛ نیم و ربع سکه چند شد؟ | جدول قیمت ها
  • روند قیمت طلا و انواع سکه در بازار؛ سکه چند شد؟ | جدول قیمت ها
  • افزایش ۵ تا ۵۰ میلیون تومانی قیمت برخی خودروها دربازار؛ کوئیک،دنا، تارا و انواع پژو چند شد؟ | جدول قیمت ها
  • قیمت عمده انواع میوه و سبزی امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت انواع میوه و سبزی +جدول
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول