Web Analytics Made Easy - Statcounter

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: اگر مردم به این سرباز وطن اعتماد کنند من تمام زندگی خود را فدای ملت ایران خواهم کرد.

قدس آنلاین:  محسن رضایی درباره حضور در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری گفت: هنگامی که مشاهده کردم وارد جنگ اقتصادی شدیم لازم دیدم وارد انتخابات شوم.

این نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: اگر مردم به این سرباز وطن اعتماد کنند من تمام زندگی خود را فدای ملت ایران خواهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره اولویت‌های اقتصادی دولتش گفت: بزرگترین مشکل اقتصاد ایران اقتصادانان با مدرک دانشگاهی نیست ، مشکل اقتصادی ایران عدم درک این مشکلات و نبود راه‌حل های بومی است. 

رضایی گفت: اقتصاددانان باید مشکلات را بفهمند، نوآوری داشته باشند و درک کنند. زمانی ما از کشورهای اطراف و شیوخ عربی جلو بودیم این‌ها به بندرعباس می‌آمدند می‌گفتند ما در این شهر بودیم. 

وی تاکید کرد: ما ۵۰ سال است تورم داریم. در این ۱۰ سال اخیر رشد اقتصادی منفی داشتیم.  هدف من قطع دست سیاسیون از اقتصاد است.

این نامزد سیزدهمین دوره انتخابات گفت: دولت من مصمم است و راهکار این است که ایالت‌های اقتصادی درست کنیم و در اختیار استان‌ها قرار دهیم. 

وی خاطرنشان کرد: دولت فقط تهران نیست و در همه استان‌ها وجود دارد.

رضایی تاکید کرد : ریسک سرمایه گذاری باید در استان‌ها پایین بیاید.

وی افزود: ۳۰۰ صنعت با احیای صنعت مسکن‌سازی به وجود می‌آید اما دولت مردان ما توجه نمی‌کنند، ما وام مسکن را از انحصار بانک مسکن خارج می‌کنیم. اولویت من معلمان،  زوج‌های جوان و کارگران هستند. 

این نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: اولویت بعدی ما گردشگری است باید این صنعت را هم احیا کنیم و با یک فهم اقتصادی رونق و رشد خواهیم داشت.

وی درباره این‌که بیماری کرونا اشتغال را مورد هدف قرار داده است، گفت: یکی از مشکلات ۵۰ ساله ایران بیکاری است. امروز بیکاری در کشور ما ۱۸ تا ۲۰ درصد است.

رضایی ادامه داد: ما با یک اقتصاد بیکار رو به رو هستیم و یک خانواده با این بیکاری‌ها چگونه درآمد داشته باشد.

وی تاکید کرد: باید سرمایه‌گذاری را بالا ببریم تا اشتغال افزایش پیدا کند، بیکاران بیشتر و مشاغل کمتر شده‌اند.

این نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: جوانان ما بیشتر مهارت‌های ذهنی می‌بینند اما مهارت فنی حرفه‌ای کمتری داریم. تا ما جوانان را آماده کار نکنیم آنان آماده کار نخواهند شد.

وی درباره حمایت از تولید داخلی گفت: دولت من اشتغال را از خانه‌ها آغاز خواهد کرد و خانه‌داری از نظر من شغل است.

رضایی گفت: خانم‌ها باید آموزش تربیت فرزند و سلامت و بهداشت را فراگیرند و بابت آن حقوق دریافت کنند. 

وی ادامه داد: سپس ایجاد کسب و کار خانوادگی است و سپس ایجاد محیط های کاری برای جوانان، زنان و مردان است زیرا هنگامی که این کار را انجام دهیم به تولید خودمان رونق می‌دهیم.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری یادآور شد: امروز دلار گران شده است ال جی و سامسونگ از کشور ما خارج شده است خب می‌توانیم کارخانجاتی را در کشور احیا کنیم. 

وی گفت: مسئله فقر و معیشت آزار دهنده است،  امروز در کشور من زباله گردی، کولبری و نان قرضی باب شده است .

رضایی تاکید کرد: ما سیاست‌هایی را در دبیرخانه مجمع تدوین کردیم که می توانست فقر را ریشه کن کند اما متاسفانه دولت ها عمل نکردند و من این‌ها را اجرایی خواهم کرد.

وی خاطر نشان کرد: هنگامی که دولت ها می‌آیند قیمت ارز در  ۴ سال ابتدایی ثابت است اما در ۲سال بعدی چندین برابر می شود. 

رضایی ادامه داد: اولین کاری که من خواهم کرد مهار نقدینگی کشور است،  هیچ رستمی در دنیا پیدا نمی‌شود پول را زندانی کند بلکه باید پول را هدایت کنیم.

وی درباره راه اندازی مشاغل گفت: نخست منابع از رانت و واسطه گری باید به سمت تولید بروند مشکل بعدی این است که کشاورزان ما قیمت واقعی محصول خودشان را دریافت نمی‌کنند.

این نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: هنگامی که باغدار پول بیشتر دستش بیاید دستش برای ایجاد اشتغال بیشتر باز می‌شود.

وی درباره اولویت‌های صنایع کشور گفت: ما در اقتصاد ایران با یک اقیلم گسترده رو به رو هستیم و مشاهده می‌کنیم از نظر اقلیمی و منابع انسانی مزیت‌های بسیاری وجود دارد و اشتباه دولت ها این است که یک برنامه برای همه می‌نویسند من برای سرمایه هر استان یک برنامه‌ریزی دارم.

رضایی گفت: تولید را به بازار سرمایه و تقاضا را به بانک متصل می‌کنیم.

وی درباره طرح آمایش صنعت اظهار داشت: امروز می‌دانیم در هر استانی چه صنایعی باید باشد و یا نباشد و قصد داریم شهرهای صنعتی مدرن ایجاد کنیم.

این نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری درباره استفاده از نظر اندیشمند اسلامی گفت: باید راه درست را طی کنیم یکی از اشکالات ما این است که روشنفکران ما می‌گویند از نظریه های خارجی استفاده کنیم ما باید اقتصاد بومی ایجاد کنیم و قطعا هم باید از نظرات اقتصادانان سراسر دنیا استفاده کنیم.

وی تاکید کرد: ابتدا باید چالش تولید را برطرف کنیم که در بازارهای رانتی وجود دارد انجام دهیم،  هنگامی که بهره وری در تولید از بازار نقدینگی بیشتر باشد مردم سمت آن می‌آیند. 

رضایی افزود: انگاری اقتصاد در دنیا فقط اروپا و آمریکا است و ایران مانند یک بچه پستانک به دهان آویزان شده است ما ۱۵ کشور در همسایگی داریم که می‌توانیم از آن‌ها استفاده کنیم.

منبع: خبرگزاری ایلنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: محسن رضایی ایالت های اقتصادی تولید بازار سرمایه برنامه ریزی استانی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۰۱۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنر سیاستگذار ارزی این است که آثار و پیامدهای منفی بازار را کاهش دهد

به گزارش «نماینده»، سید شمس‌الدین حسینی درباره وضعیت بازار ارز، گفت: هر پدیده‌ای مانند جهش نرخ ارز که اتفاق می‌افتد حتما عوامل متعددی در آن تاثیر دارد اما باید قبل، بعد و روند آن بررسی شود؛ اتفاقی که در روزهای اخیر در منطقه رخ داد و جو روانی که حاکم شد، عامل موثرتری نسبت به سایر عوامل در این بازار بود، اما این سوال مطرح است که آیا نظام و سیاست ارزی ما نظام و سیاستی است که اثر این اتفاقات را کاهش دهد؟ که در پاسخ باید بگویم به نظر من این چنین نیست.

نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس‌آباد مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هرچند نمی‌توان، تحریم را نادیده گرفت و از نظر من عامل مسلط این نوسانات اخیر، غیر اقتصادی بوده است اما واقعیت امر این است که مدل‌ها و سیاست‌های اقتصادی ما باید به گونه‌ای باشد که اثر این عوامل را کاهش دهد و جبران کند که این موضوع همچنان به مداقه بیشتری است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا برای این موضوع به قانون جدیدی نیاز است، بیان کرد: ما خلا قانونی نداریم و مشکل در سیاستگذاری، اجرا و هماهنگی است، زمانیکه ما می‌گوییم جنگ ترکیبی و شناختی، باید به ترکیب عناصر و هماهنگی در سیاستگذاری نیز توجه داشته باشیم.

رئیس کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید مجلس تصریح کرد: در هر حوزه‌ای باید تشخیص درست داشته باشیم و سپس تجویز و اجرای درست داشته باشیم که در این شرایط نیز این سوال مطرح می‌شود که آیا این روش می‌تواند اثرات یک اتفاق را کامل خنثی کند؟ خیر؛ هنر سیاستگذار در بسیاری از موارد این است که آثار و پیامدهای منفی را کاهش دهد و ممکن است نتواند این آثار را صفر کند.

دیگر خبرها

  • «محسن رضایی» با اعضای شورای نگهبان دیدار و گفتگو کرد
  • «هفت سراژدها» و معمای چند مجهولی فساد
  • دیدار محسن رضایی با اعضای شورای نگهبان
  • رضایی: نقش دولت باید از متصدی به سیاست‌گذار تغییر کند
  • هنر سیاستگذار ارزی این است که آثار و پیامدهای منفی بازار را کاهش دهد
  • عوامل غیر اقتصادی، منشاء نوسانات ارزی
  • ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
  • ایکس در هندوستان دردسر درست کرد/ نافرمانی از دستور کمیسیون انتخاب
  • وقتی وزیر صمت بخاطر هماهنگ نکردن حرفهایش با وزیر اقتصاد،گاف می دهد/ علی آبادی در باره تعداد واردات خودرو درست می گوید یا گمرک؟
  • وقتی وزیر صمت بخاطر هناهنگ نکردن حرفهایش با وزیر اقتصاد،گاف می دهد/ علی آبادی در باره تعداد واردات خودرو درست می گوید یا گمرک؟