Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد جواد مرادیان اظهار داشت: ساعت ۱۴ و ۴۴ دقیقه ظهر امروز با اعلام تماس با مركز فوريت های پزشكی ۱۱۵ استان فارس مبنی بر مسمومیت تعدادی بلافاصله امدادگران اورژانس به محل حادثه واقع در یکی از باغ‌های اطراف شیراز اعزام شدند.

او با بیان اینکه ۱۲ نفر به دلیل مصرف نوشیدنی فاسد دچار مسمومیت شدند، افزود: ۶ نفر از افراد مسموم به بیمارستان نمازی، یک نفر به بیمارستان کوار و ۵ نفر دیگر به بیمارستان شهید فقیهی منتقل و تحت مراقبت‌های ویژه بستری‌ شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرادیان با بیان اینکه در بین مسموم شدگان مورد فوتی گزارش نشده است، ادامه داد: برای امدادرسانی به این افراد مسموم ۵ دستگاه آمبولانس و اتوبوس آمبولانس اوزژانس به محل اعزام شد.

رئیس اورژانس استان فارس تصریح کرد: علت مسموميت مشخص نیست و به منظور بررسی دقيق تر نوشیدنی مورد مصرف مورد آزمايش قرار گرفت.

مرادیان در انتها توصیه کرد قبل از خوردن هر گونه نوشیدنی به تاریخ و نوع نوشیدنی دقت شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اورژانس فارس مسمومیت با نوشیدنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۰۱۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش پایگاه‌های موتورلانس اورژانس در فارس

مسئول موتورلانس اورژانس فارس در گفت گو با خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، گفت: امسال تعداد موتورلانس‌ها از سه دستگاه به ۷ دستگاه افزایش یافته و ۸۰ درصد خدماتی که آمبولانس ارایه می‌کند از طریق کارشناسان موتور بانی ارایه می‌شود.
محلاتی افزود: استان فارس بعد از تهران بیشترین موتورلانس را دارد و در حال حاضر ۷ پایگاه اورژانس ۱۱۵ شیراز از خدمات موتور بانی به صورت ۲۴ ساعت‌ها استفاده می کنند.

مسئول موتورلانس اورژانس فارس گفت:  در اماکنی که ترافیک سنگین است و آمبولانس ها به سختی تردد می کنند، موتورلانس‌ها به سرعت اعزام می‌شوند تا خدمات اورژانسی اولیه به بیماران ارائه و در صورت نیاز، آمبولانس برای انتقال بیمار اعزام شود.
وی با بیان اینکه از پارسال که موتور بانی در شیراز راه اندازی شد بسیاری از ماموریت‌های اورژانس فارس سریعتر انجام می‌شود ، افزود: آمبولانس‌ها به طور میانگین ۷ دقیقه و موتورلانس‌ها ۴ دقیقه بر بالین بیمار حاضر و خدمات پزشکی ارایه می‌شود.

دیگر خبرها

  • افزایش ‌مسمومیت ناشی از مصرف قارچ‌های سمی در لرستان طی هفته گذشته
  • انتظار یک روزه بیماران سکته کرده در انگلیس برای رسیدن آمبولانس
  • هشدار درباره انتقال بیمار از مراکز دولتی به بیمارستان‌های خصوصی!/ باید چرخه پرگلایه «بیمه» اصلاح شود/ متاسفانه از اولویت نخست یعنی بهداشت غفلت شده است
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • افزایش پایگاه‌های موتورلانس اورژانس در فارس
  • قارچ سمی ، خانواده ای را در شیراز راهی بیمارستان کرد
  • مسمومیت اعضای یک خانواده با قارچ در شیراز