Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

عبدالوهاب المالود در گفت‌وگو با سایت فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا)، درباره شرایط تیم ملی فوتبال بحرین در دیدارهای باقیمانده گروه C مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ گفتگویی انجام داد.

به نقل از FIFA، المالود در ابتدا اظهار داشت:

خودمان را به خوبی برای این بازی‌ها آماده کرده‌ایم و با یک مربی باتجربه و باهوش، واقعاً باانگیزه هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به موفقیت‌های فوتبال بحرین در سال‌های اخیر تصریح کرد:

پس از کسب عنوان قهرمانی در مسابقات غرب آسیا و جام خلیج فارس جاه‌طلبی زیادی داریم. در مسابقات انتخابی جام جهانی در ادوار گذشته، تجربه لازم برای موفقیت در بازی‌های بزرگ را نداشتیم.

هافبک تیم ملی بحرین در مورد برتری یک بر صفر مقابل ایران در بازی رفت، تساوی یک – یک در مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ برابر تیم ملی کشورمان را یادآوری کرد و گفت:

به یاد می‌آورم هواداران در بازی سال ۲۰۱۱ در ورزشگاه حاضر بودند و سهم زیادی در این مسابقه داشتند، اما ایران در پایان بازی را مساوی کرد. در آخرین دیدار با این تیم توانستیم برتری خود را به خاطر اشتیاق هواداران و تجربه بازیکنان حفظ کنیم.

المالود با بیان اینکه بحرین به دنبال آغاز مجدد مسابقات و پیروزی در هر سه دیدار بعدی است، خاطرنشان کرد:

هر سه بازی برای ما حیاتی محسوب می‌شوند و هدف ما این است که دوباره ایران را شکست دهیم. من در هر مسابقه به دنبال گلزنی هستم، اما کمک به تیم برای پیروزی و گرداندن توپ در زمین از همه چیز مهمتر است.

المالود با تمجید از هلیو سوزای پرتغالی بیان کرد:

سرمربی تیم، نقش‌های مشخصی به بازیکنان در زمین داده و مهمترین نکته این است که او اطمینان زیادی به بازیکنان دارد؛ چیزی که به ما اجازه می‌دهد بیشترین تلاش خود را در زمین بکنیم. سوزا انگیزه زیادی دارد و این انگیزه به ما هم منتقل شده است. می‌خواهیم کاری را که توسط پیشینیان ما آغاز شد، به پایان برسانیم و کمک کنیم تا پرچم بحرین بالا باشد. اگر کنار یکدیگر باشیم، می‌توانیم آرزوی رسیدن به جام جهانی را محقق کنیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی تیم ملی بحرین اخبار تیم ملی تیم ملی تیم ملی بحرین دراگان اسکوچیچ جام جهانی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۰۲۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ فروردین؛ دیدار تیم‌های صنعت نفت و پرسپولیس تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال، تیم صنعت نفت فردا پنجشنبه ۳۰ فروردین ساعت ۱۹ در ورزشگاه تختی آبادان میزبان تیم فوتبال پرسپولیس تهران است.
هم اکنون زردپوشان آبادانی از ۲۳ بازی با کسب ۱۶ امتیار در مکان پانزدهم و پرسپولیس از ۲۳ بازی با کسب ۴۹ امتیاز در مکان دوم جدول رده بندی رقابت‌ها قرار دارند.

دیگر خبرها

  • واکنش جالب هواداران به جریمه کاپیتان: شماره کارت بده!
  • خبر بد برای پرسپولیس | کاپیتان بازی‌های مهم را از دست داد
  • پیروزی کویت مقابل بحرین؛ ایران صدرنشین شد
  • کاپیتان سابق تیم ملی: فوتبال را دنبال نمی‌کنم
  • اوسمار ویه را: برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد
  • پیروزی هم‌گروه ایران در جام ملت‌ها
  • برتری کویت برابر بحرین در دیدار نخست
  • باخت تیم فوتسال افغانستان در برابر ایران
  • برد بزرگ العین مقابل الهلال برای پایان رکورد جهانی
  • ۳۰ فروردین؛ دیدار تیم‌های صنعت نفت و پرسپولیس تهران