Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، «ینس استولتنبرگ» دبیرکل ناتو طی سخنانی از تصمیم این سازمان برای حمایت مالی از نیروهای امنیتی افغانستان پس از خروج از این کشور خبر داد.

بر اساس این گزارش، استولتنبرگ پس از اتمام نشست امروز وزرای دفاع ناتو در جمع خبرنگاران گفت: ما در حال پایان دادن به مأموریت نظامی خود در افغانستان هستیم، اما به حمایت از افغانستان از راه‌های دیگر ادامه خواهیم داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: ما حضور نیروهای غیرنظامی خود در کابل را حفظ خواهیم کرد تا از این طریق به ارائه مشاوره و ظرفیت سازی برای نیروهای امنیتی افغانستان ادامه دهیم. ما به کمک‌های مالی خود (به افغانستان) ادامه خواهیم داد.

دبیرکل ناتو همچنین تاکید کرد که در جریان نشست خود با وزرای دفاع اعضای ناتو نیز این موضوع را مطرح کرده است.

استولتنبرگ تاکید کرد که ناتو به ارائه خدماتی چون آموزش نیروهای نظامی و امنیتی افغانستان در خارج از این کشور ادامه خواهد داد.

کد خبر 5225901

منبع: مهر

کلیدواژه: ینس استولتنبرگ ناتو افغانستان رژیم صهیونیستی فلسطین ایالات متحده امریکا عراق سوریه روسیه بشار اسد عربستان سعودی نبرد شمشیر قدس انتخابات سوریه افغانستان ایران لبنان نتانیاهو امنیتی افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۰۲۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۳ نفر دیگر در پرونده فساد شهرک صنعتی و شرکت عمران پرند

محمد یوسف‌وند در گفتگو با خبرنگار مهر از دستگیری یکی از مدیران سابق شرکت خدماتی خصوصی فاز یک شهرک صنعتی پرند و دو پیمانکار بانفوذ شرکت عمران پرند به اتهامات مالی خبر داد.

وی اظهار کرد: در ادامه مبارزه با تخلفات مالی و پرونده‌های قبلی، طی روزهای اخیر یکی از مدیران سابق شرکت خدماتی غیر دولتی فاز یک شهرک صنعتی پرند به اتهام تخلفات مالی و سو استفاده از موقعیت خود دستگیر و روانه زندان شد.

دادستان عمومی و انقلاب رباط کریم در ادامه گفت: به دنبال پرونده‌های تخلفات مالی و دستگیری مدیرعامل سابق شرکت عمران دو نفر از مهم‌ترین و بانفوذترین پیمانکاران شرکت عمران پرند به علت اتهامات مالی نیز دستگیر و روانه زندان شدند.

یوسف‌وند در ادامه گفت: پرونده تحقیقات در این خصوص همچنان ادامه دارد و احتمال دستگیری‌های جدید هم دور از انتظار نیست.

بر اساس این گزارش، در سال گذشته و در پی مبارزه دستگاه قضائی با فساد، بیش از ۲۰ مدیر و کارمند در رباط کریم و پرند دستگیر شدند.

کد خبر 6082400

دیگر خبرها

  • گروه ۷ کشور‌های همکاری کننده با روسیه را تهدید به تحریم کرد
  • ایران بی تردید شانس اول قهرمانی است/ امیدوارم افغانستان صعود کند
  • حضور نیروهای امنیتی فرانسه در مقابل کنسولگری ایران در پاریس
  • حضور نیروهای امنیتی فرانسه در مقابل کنسولگری ایران در پاریس در پی تهدید به انفجار + فیلم
  • گروه ۷ کشورهای همکاری کننده با روسیه را تهدید به تحریم کرد
  • دستگیری ۳ نفر دیگر در پرونده فساد شهرک صنعتی و شرکت عمران پرند
  • انفجار مهیب در پایگاه هوایی روسیه در کریمه و نابودی سامانه های موشکی+ فیلم/پیش بینی رسانه آمریکایی از نزدیک بودن شکست اوکراین در برابر روسیه
  • انفجار مهیب در پایگاه هوایی روسیه در کریمه و نابودی سامانه های موشکی
  • آموزش ثبت نام اظهارنامه مالیاتی در سال ۱۴۰۳
  • تا پای جان از تمامیت ارضی کشور دفاع خواهیم کرد