Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سید مصطفی قاسمی امشب در حاشیه افتتاح ستاد مرکزی انتخاباتی مردمی استان‌های فارس، بوشهر و کهکیلویه و بویراحمد در شیراز اظهار داشت: در سطح کلان‌شهر شیراز بیش از ۳۵ ستاد و همچنین در ۳۵ شهرستان دیگر از استان فارس، ستاد‌های مردمی آیت‌الله رئیسی آغاز به کار کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با تأکید بر اینکه در استان‌های بوشهر و کهکیلویه‌وبویراحمد هم اگر فعالیت‌ها بیشتر از فارس نباشد، کمتر نیست، افزود: امید داریم که به فضل خدا مشارکت را در انتخابات بالا ببریم و با رای بالا رئیس جمهور آینده انتخاب شود.

دبیر شورای هماهنگی ستاد‌های مردمی منطقه جنوب کشور آیت‌الله رئیسی با اشاره به سخنان آیت‌الله رئیسی مبنی بر ورود به انتخابات به عنوان کاندیدای مستقل و نداشتن هیچگونه هزینه تبلیغات، تصریح کرد: هیج منعی بابت ورود به ستاد‌های رئیسی از اقشار و احزاب مختلف نداریم، چرا که برای پیروزی اقشار ضعیف و اسلام در این ستاد‌ها کار انجام می‌شود.

او با بیان اینکه امروز هم نامه دعوت از آیت‌الله رئیسی به شیراز را داده و منتظر جواب ایشان هستیم، گفت: هرکسی بخواهد به تبلیغات آیت‌الله رئیسی کمک کند، هم به این ستاد، هم ستاد مرکزی در تهران می‌تواند مراجعه کند؛ در کنار فعالیت‌های خانگی که همه می‌توانند داشته باشند چراکه فعالیت در پرشور کردن انتخابات، یک وظیفه شرعی برای همگان است که در این مشارکت به نحو مطلوب شرکت کنند.

قاسمی ادامه داد: همه توانمان را برای مشارکت بیشتر در انتخابات استفاده می‌کنیم و از همه اقشار دعوت می‌کنیم برای حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای تا نتیجه مطلوبی برای نظام جمهوری اسلامی ایران رقم بزنیم.

او گفت: ستاد‌های آیت‌الله رئیسی در همه مناطق شهر شیراز پراکنده است و همه اقشار در همه محلات می‌توانند با مراجعه به این ستادها، از اهداف و برنامه‌های ایشان مطلع شده و تصمیم نهایی برای یک انتخاب اصلح را اتخاذ کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ستاد مردمی رئیسی استان فارس آیت الله رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۰۲۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: با تبلیغ همجنس بازی ‌می خواهند نسل بشر را قطع کنند

رئیس جمهور از بحران خانواده به تهدید بزرگ‌ بشر نام برد و گفت: در غرب به دنبال این هستند که نسل بشر را قطع کنند و ‌تبلیغ همجنس‌بازی ‌را در دستور کار دارند.

به گزارش تسنیم، سیدابراهیم رئیسی در جشن واگذاری 2 هزار 58 واحد مسکونی و یک هزار و 158 قطعه زمین طرح جوانی جمعیت استان سمنان اظهار داشت: خانواده در فرهنگ دینی ایران محور است و باید برای تشکیل خانواده تلاش شود چرا که غرب به دنبال این است که در ایران خانواده‌ای تشکیل نشود و بر این موضوع بسیار هم تمرکز کرده‌اند.

وی از بحران خانواده به تهدید بزرگ‌ بشر نام برد و افزو‌د: در غرب به دنبال این هستند که نسل بشر را قطع کنند و ‌تبلیغ همجنس‌بازی ‌را در دستور کار دارند، لذا تشکیل خانواده را باید به طور جد در دستور کار قرار دهیم.

رئیسی با بیان اینکه بر وعده خود برای ساخت مسکن پایبندم و این مهم را به سرانجام خواهیم رساند، تصریح کرد: امروز در کشور نهضت تولید مسکن در جای جای کشور آغاز شده است.

وی با بیان اینکه در سالیان قبل باید سالی یک میلیون واحد مسکونی ساخته می‌شد، اما انجام نشد، ادامه داد: با شروع به کار دولت این مهم را در دستور کار قرار دادیم و اگر هر شهری بروید ساخت نهضت ملی در حال انجام است.

رئیس جمهور با بیان اینکه وعده‌هایم را فراموش نخواهم کرد، گفت: به زودی در سراسر کشور واحدهای مسکونی به متقاضیات تحویل خواهد شد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: رئیسی: آقای روحانی شما رقیب هراسی می کنید/ مگر شما به زنان آزادی داده اید، خدا زنان را آزاد خلق کرده/ من بر خلاف شما اقدام می کنم و اعلام نمی کنم رئیسی: بت فساد را می شکنم

دیگر خبرها

  • رئیسی: با تبلیغ همجنس بازی ‌می خواهند نسل بشر را قطع کنند
  • مرگ مرد ۷۰ ساله با سقوط در چاله آسانسور
  • ‌نشست جنگ و صلح از منظر سعدی در شیراز برگزار می‌شود
  • اولین جلسه ستاد مردمی اربعین حسینی ویژه اتباع
  • ستاد «جهش تولید محیط زیست محور» تشکیل می‌شود
  • نهادهای متولی فرهنگ از جامعه جامانده‌اند/ تذکر لسانی خودجوش مردمی موثرتر از نوع حاکمیتی است
  • هم‌افزایی همه دستگاه‌ها در اصفهان برای اجرای طرح حجاب و عفاف
  • تشکیل زنجیره مردمی دیار علویان فردا در سواحل مازندران
  • برنامه پیشگیری و درمان اعتیاد با رویکرد مردمی سازی
  • تشکیل برنامه راهبردی عملیاتی شهرداری شیراز تا سال ۱۴۰۴