Web Analytics Made Easy - Statcounter

گرت ساوتگیت از انتخاب هایش برای تیم ملی انگلیس می گوید. 

گرت ساوتگیت از لیست 26 نفره تیم ملی انگلیس برای یورو 2020 می گوید.

به گزارش طرفداری و به نقل از بی بی سی، لیست نهایی و 26 نفره تیم ملی انگلیس برای یورو 2020، ساعاتی قبل اعلام شد. در این لیست 4 مدافع راست تخصصی حضور دارند. گرت ساوتگیت، سرمربی تیم ملی انگلیس در خصوص نفراتی که انتخاب کرده می گوید:

کایرن (تریپیر) در پست وینگ بک بازی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ریس (جیمز) سابقه بازی در سمت راست دفاع سه نفره و همچنین وینگ بک را دارد. ترنت (الکساندر آرنولد) به عنوان دفاع راست بازی می کند و کایل (واکر) نیز سابقه بازی در دفاع سه نفره را دارد، او مقابل دانمارک مدافع چپ تیم ما بود. بازیکنان این لیست، اصولا 26 بازیکن برتر انگلیس هستند و به همین دلیل است که در لیست ما حضور دارند. اگر امکانش بود، 5 یا 6 مدافع راست برای لیست انتخاب کنم، این کار را انجام می دادم. ما اینجا حضور داریم که در 9 بازی به میدان برویم. ما اینجا هستیم تا در 9 بازی به میدان برویم. تا همینجای کار هم تعدادی مورد مصدومیت میان بازیکنان داریم. ما به بازیکنان تطابق پذیر، خوب، حرفه ای و باهوش از لحاظ تاکتیکی نیاز داریم. 

 

اخبار داغ 

تجاوز به لیلای 12 ساله در خانه پدری اش / در تهران اتفاق افتاد آغاز تلاش ها برای رسیدن به صندلی مدیریت استقلال از لباس جدید تیم ملی رونمایی شد کاهش مشتریان سردار آزمون به 4 تیم آنتونیو کونته از گزینه های هدایت رئال مادرید نیست رسمی؛ اریک گارسیا به بارسلونا پیوست

منبع: طرفداری

کلیدواژه: گرت ساوتگیت تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۰۲۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی آرسنال 5-0 چلسی (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴)

مائوریسیو پوچتینو که ورزشگاه امارات برای او یک کابوس محسوب می‌شود، امشب در کنار شاگردانش شکست تحقیرآمیزی را متحمل شد تا آرسنال در بام لندن و لیگ برتر قرار بگیرد.

دانلود (106.8MB)

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی آرسنال 5-0 چلسی (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴)
  • دستگیری دو بازیکن 19 ساله لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز جنسی
  • بازیکنی که در ۷سال فقط ۱۶دقیقه بازی و تمدید کرده!
  • مورد عجیب بازیکن فولاد؛ ۷ فصل و فقط ۱۶ دقیقه بازی
  • هشدار به ساوتگیت: برای موفقیت این ستاره را حذف کن
  • درخواست مهم اوسمار؛ این بازیکن را برای بازی با سپاهان می‌خواهم
  • قطعی: ستاره بارسا فصل را از دست داد
  • کاسه صبر بارسلونا لبریز شد: دی یونگ را با ۷۰ میلیون یورو می‌فروشیم
  • ستاره‌های غایب جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۴ چه کسانی هستند؟
  • غایبان قطعی جام ملت های اروپا 2024 مشخص شدند