Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان وبلوچستان گفت: مجموعه اقتصادی استان به دنبال فراهم نمودن شرایط صدور مجوزهای بی نام به منظور تسهیل در امر سرمایه گذاری می باشد.

به گزارش ایسنا ماندانا زنگنه در جلسه پیگیری نحوه صدور مجوزهای جدید و تامین آب مرغداری های استان که به ریاست وی با حضور دستگاه‌های ذیربط در سالن جلسات این معاونت برگزار شد، گفت: باید با فراهم نمودن شرایط صدور مجوزهای بی نام، امکان سرمایه‌گذاری در استان تسهیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با پیگیری های مکرر صورت گرفته و رفع مشکل تامین آب مورد نیاز واحدهای مرغداری جدید، شرایط برای ورود سرمایه گذاران جدید به این حوزه فراهم شد و با توجه به اینکه تنها ۳۰ درصد از نیاز مرغ استان از واحدهای تولیدی استان تامین می‌شود، ظرفیت خوبی برای سرمایه گذاری در این حوزه وجود دارد.

زنگنه در ادامه ضمن تأکید بر اهلیت سنجی درست سرمایه گذاران جدید، اظهار داشت: با برآوردهای صورت گرفته برای تامین کامل نیاز استان، حدود ۴۲۰ واحد مرغداری ۲۰ هزار قطعه ای لازم است که در این میان ۵ واحد زنجیره کامل مرغداری از قبیل واحد مرغ مادر، تولید جوجه یک روزه، مرغداری گوشتی، کشتارگاه، قطعه بندی و بسته بندی در مناطق مختلف استان در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سيستان و بلوچستان سرمايه گذاري استانی اقتصادی سرمایه گذاری صدور مجوزهای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۰۳۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم باران بهاری در سیستان وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌ها و الگو‌های پیش‌یابی، آسمان استان نیمه ابری، بارش‌های بهاری تا جمعه در استان تداوم دارد، در زاهدان، نواحی شمالی و ارتفاعات مرکزی و جنوبی استان امروز و فردا در بعدازظهر و شب رگبار و رعد و برق برخی نقاط رگبارورعدوبرق شدید، تگرگ و وزش بادشدید موقتی پیش بینی شده است.

در این مدت احتمال آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌های فصلی وجود دارد.

شمال استان از جمعه وزش باد برخی ساعات بادشدید و گردوخاک انتظار می‌رود. دریای عمان امروز مواج است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رشد ۱۷ درصدی جوجه ریزی در واحدهای مرغداری سیستان وبلوچستان
  • چهارشنبه این هفته سیستان وبلوچستان ودغدغه‌های شما هم استانی‌ها
  • تداوم باران بهاری در سیستان وبلوچستان
  • حذف کسب وکارهای غیرقانونی از گردونه رقابت با مجوز الکترونیکی
  • اعزام زائران حج عمره سیستان وبلوچستان به سرزمین وحی
  • ۵۱ هزار درخواست صدور مجوز الکترونیکی در استان مرکزی ثبت شد
  • صدور مجوزهای کاغذی ممنوع شد
  • بهادری جهرمی: تعیین تکلیف صدور مجوزهای کسب و کار با هیئت مقررات می‌باشد
  • ثبت ۱۰۰۰ درخواست صدور مجوز الکترونیکی در استان مرکزی
  • البرز رتبه هشتم کشوری در صدور مجوزهای برخط کسب و کار در کشور است