Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-25@16:40:15 GMT

آغاز طرح ممنوعیت سفر از امروز

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۰۴۰۲۱

از ساعت ۱۲ امروز تا ۱۷ خرداد، منع تردد بین استان‌های سراسر کشور اجرا می‌شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، محدودیت تردد بین استان ها، بدون رنگ‌بندی اعمال می‌شود بر این اساس ورود به شهر‌های قرمز و خروج از این شهر‌ها یک میلیون تومان و ورود به شهر‌های نارنجی و زرد و خروج از آن‌ها ۵۰۰ هزار تومان جریمه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  طرح منع تردد شبانه هم از ساعت ۲۲ تا سه بامداد در تمام شهر‌های کشور جاری است و متخلفان ۲۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند.
به گفته رئیس پلیس راهور در حال حاضر ۱۳ شهر قرمز و ۲۱۳ شهر نارنجی داریم و پلیس تا کنون بالغ بر ۸۰۰ هزار ساعت نفر در حوزه منع تردد و در راستای مقابله با بیماری کرونا فعالیت کرده است و تقریباً تمام استان‌ها و شهر‌ها مشمول تردد بودند.
سردار هادیانفر متذکر شد: در طرح جدید علاوه بر استقرار‌ها در نقاط مختلف، در دو هزار ۵۰۰ نقطه کشور استقرار خواهیم داشت، همکاران بنده برای تذکر و انصراف از سفر رانندگان، به صورت فیزیکی در جاده‌ها حضور خواهند یافت همچنین دوربین‌های پلیس در این رابطه فعال هستند.

این مقام انتظامی یادآور شد: بعد از روز ۱۷ خرداد، کماکان استقرار و کنترل ما در شهر‌های قرمز و نارنجی ادامه‌دار خواهد بود.

سردار هادیانفر ضمن تشکر از هموطنان در راستای توجه به تذکرات مسئولان مبنی بر پرهیز از سفر، اظهار کرد: همکاران بنده در تمام شرایط جوی به صورت ۲۴ ساعته در دو هزار و ۵۰۰ نقطه انجام وظیفه می‌کنند تا بتوانیم در جلوگیری از شیوع بیماری کرونا و کمک به کادر درمان اقداماتمان را انجام دهیم.

رئیس پلیس راهور گفت: شهر‌های تهران کرج، وارمین، دماوند، اسلامشهر و... یکپارچه دیده است.   وی درباره اعتبار مجوز‌های صادر شده از فرمانداری‌ها در تعطیلات نیمه خرداد نیز گفت: تاکید شده که فرمانداری‌ها حتی‌المکان از صدور مجوز خودداری کنند، اما اگر کسی داری مجوز معتبر از فرمانداری باشد، تردد وی بلامانع است و به همکاران گفتیم همکاری لازم را انجام دهند.

رئیس پلیس راهور خاطرنشان کرد: در هر صورت اگر کسی سفر ضرروی دارد، باید از ناوگان عمومی استفاده کند، این افراد می‌توانند برای تردد شبانه از تاکسی‌های اینترنتی و آژانس‌ها و برای تردد بین شهر‌ها از ناوگان هوایی، ریلی، مسافری و تاکسی بین شهری بهره ببرند. برچسب ها: کرونا ، ممنوعیت سفر ، نیمه خرداد ، پلیس ، پلیس راهور ، ناجا

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: کرونا ممنوعیت سفر نیمه خرداد پلیس پلیس راهور ناجا پلیس راهور شهر ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۰۴۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیشترین علت تصادفات درون‌شهری کردستان اعلام شد

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان کردستان مهم‌ترین علت رخداد تصادفات درون‌شهری استان را در فروردین سال جاری اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی پلیس راهور، سرهنگ رضا همتی‌زاده اظهار کرد: بر اساس تجزیه و تحلیل آمار تصادفات در فروردین ماه عدم توجه به جلو با ۴۰ درصد و عدم رعایت حق تقدم با ۳۲ درصد و تخطی از سرعت مطمئنه با ۲۸ درصد مهمترین علت رخ داده تصادفات درون شهری بوده است.

وی افزود: در فروردین سال‌جاری تصادفات فوتی در مقایسه با مدت مشابه با سال گذشته ۱۰۰ درصد کاهش، تصادفات جرحی ۱۵ درصد کاهش و تصادفات خسارتی ۲۰ درصد افزایش داشته است.

رئیس پلیس راهور کردستان خاطرنشان کرد: به‌رغم وجود تعطیلات نوروزی که افزایش سفرها را در پی داشته است، با برنامه‌ریزی پلیس، جلب همکاری سازمان‌های مرتبط و همچنین حضور پررنگ کارکنان، تصادفات فوتی و جرحی در ماه اول سال کاهشی بوده است.

همتی‌زاده اضافه کرد: در عین حال توجه و برنامه‌ریزی پلیس راهور در اردیبهشت و ماه‌های گرم سال، کاهش تصادفات موتورسیکلت را در پی افزایش استفاده شهروندان از این وسیله نقلیه داشته است که همواره بیشترین تصادفات جرحی را در شش ماهه اول سال به خود اختصاص می‌دهد.

وی تصریح کرد: تصادف عابران پیاده با ۶۰ درصد و موتورسیکلت‌ها با ۳۵ درصد بیشترین عوامل شکل‌گیری تصادفات درون شهری در فروردین ماه بوده که از رانندگان و راکبان موتورسیکلت‌ها درخواست می‌شود با رعایت قوانین و مقررات ترافیکی، عدم تخطی از سرعت مطمئنه و تردد نداشتن در پیاده‌رو، از وقوع تصادفات جرحی با عابران پیاده که بیشترین آمار تصادفات درون‌شهری استان را به خود اختصاص می‌دهند پیشگیری کنند.

کد خبر 747797

دیگر خبرها

  • ممنوعیت های تردد در محورهای شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • بیشترین علت تصادفات درون‌شهری کردستان اعلام شد
  • هشدار جدی عربستان درباره حج
  • ممنوعیت‌های تردد در محور‌های شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • لیست رویایی تیم ملی ایتالیا برای لیگ ملت‌ها؛ حضور یک بازیکن آمریکایی!
  • پلیس راهور: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است
  • حتا تعمیر خودرو در کنار خیابان ممنوع است + جزئیات
  • اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز
  • تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز
  • برنامه «سرزمین شعر» ادامه‌دار شد/ آغاز فصل دوم از خرداد