Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@19:21:12 GMT

ترددهای بین شهری و استانی برای ۶ روز آتی ممنوع است

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۰۴۱۲۸

ترددهای بین شهری و استانی برای ۶ روز آتی ممنوع است

سرهنگ عباس مظفری، روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: برابر اعلام ستاد مدیریت مقابله با ویروس کرونا استان زنجان، ترددهای خودرویی بین شهری و استانی در طی روزهای یاد شده به منظور مقابله و پیشگیری با این بیماری منحوس، نباید انجام شود که در غیر این صورت پلیس راهور استان با رانندگان خاطی بدون هیچگونه اغماضی برخورد قانونی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه ممنوعیت تردد خودرویی به شهرهای قرمز و نارنجی همچنان به قوت خود باقی است، اظهار داشت: ورود به شهرهای قرمز و نارنجی به ترتیب ۱۰ و ۵ میلیون ریال جریمه در نظر گرفته شده است که هیچ چشم پوشی نیز از سوی عومال پلیس راهور استان زنجان نسبت به اعمال قانون در کار نخواهد بود.

رییس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان زنجان به موضوع مجوز اخذ شده و ثبت آن در سامانه فرمانداری‌ها اشاره کرد و گفت: پلیس به رانندگانی که دارای حکم ماموریت بوده و یا شغل آن‌ها خارج از شهرها باشد فقط اجازه تردد خواهد داد و امید است رانندگان به این موضوع توجه جدی تری داشته باشند تا با مشکل منع تردد و برخورد قانونی مواجه نشوند.
 
مظفری به ممنوعیت تردد خودرویی شبانه در سطح استان اشاره کرد و افزود: ممنوعیت تردد شبانه از ساعت ۲۲ تا ساعت ۳ بامداد برای همه شهرها با همان جریمه ۲ میلیون ریالی در حال اجرا است که از رانندگان خواهش می کنیم قانون و مقررات محدودیت های تردد خودرویی را تا عادی شدن شرایط کرونایی رعایت و از ترددهای غیر ضرور پرهیز کنند.

برچسب‌ها پلیس راهور ناجا خودرو انتظامی زنجان محدودیت های کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پلیس راهور ناجا خودرو انتظامی پلیس راهور ناجا خودرو انتظامی زنجان محدودیت های کرونا اخبار کنکور پلیس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۰۴۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از آیفون و اپل واچ در ارتش کره جنوبی ممنوع شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اپل اینسایدر، طبق اطلاعات موجود این ممنوعیت از مقرهای نیروهای هوایی کره جنوبی آغاز شده است. طبق گزارش به دست آمده تمام دستگاه هایی که قادر به ضبط صوت باشند و به اپلیکیشن های طرف ثالث اجازه نمی دهند این قابلیت را مسدود کنند، مشمول این ممنوعیت می شوند. به طور خاص در این گزارش به آیفون اشاره شده است.

در سندی که ارتش منتشر کرده، آمده است: باید از هرگونه ضبط صدا، نه فقط ارتباطات رسمی از جمله جلسات، مکالمات اداری، اعلامیه های تجاری و شکایات و مشاوره با مردم، بلکه همچنین ارتباطات غیررسمی مانند تماس های تلفنی خصوصی (در داخل ساختمان های نظامی) جلوگیری شود.

به گفته منابع آگاه از امر آیفون به طور خاص در ارتش ممنوع شده است. اما دستگاه های اندرویدی از چنین ممنوعیتی مستثنی هستند.

البته ممنوعیت فقط شامل آیفون نمی شود و دستگاه های پوشیدنی مانند اپل واچ را نیز در بر می گیرد.

به نظر می رسد مشکل از آنجا نشات می گیرد که اپلیکیشن مدیریت امنیت دستگاه تلفن همراه سازمان دفاع ملی روی دستگاه های آیفون نمی تواند استفاده از میکروفون را مسدود کند. این برنامه در سال ۲۰۱۳ میلادی ارائه شده و تمام افراد ارتش از ۲۰۲۱ میلادی ملزم به نصب آن هستند.

همچنین در این گزارش به شکایت کاربران از نرم افزار و محدودیت های ناهمخوانی آن با توجه به مدل، ساختار و سیستم عامل دستگاه ها شکایت داشته اند. به گفته یک مقام ارتشی چنین کاستی هایی روی یک دستگاه اندروید با آپدیت نرم افزاری برطرف می شوند.

کد خبر 6087820

دیگر خبرها

  • استفاده از گوشی آیفون در مراکز نظامی کره جنوبی ممنوع شد
  • استفاده از آیفون در مراکز نظامی کره‌جنوبی ممنوع شد
  • بیشترین علت تصادفات درون‌شهری کردستان اعلام شد
  • اجرای طرح انضباط شهری مشاغل سیار در ۱۲ منطقه تهران
  • همدان استانی ممنوعه برای اشتغال اتباع
  • استفاده از آیفون و اپل واچ در ارتش کره جنوبی ممنوع شد
  • حتا تعمیر خودرو در کنار خیابان ممنوع است + جزئیات
  • اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز
  • صید ماهی در دریاچه سد زاینده‌‍رود ممنوع است
  • تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز