Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، در بسته خبری "صندوق سرنوشت" علاوه بر اخبار انتخاباتی، حرف‌ها و مطالبات مردم گلستان منعکس می‌شود.

در بسته امروز، چهارشنبه ۱۲ خرداد ۴ خبر از شهرستان‌های گرگان، علی آباد کتول و بندرترکمن را می‌خوانید.

تعیین ۲۶۳ شعبه اخذ رای در گرگان

محمد حمیدی فرماندار گرگان گفت: با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا، و جلوگیری از ازدحام جمعیت هنگام رای دادن، تعداد شعب اخذ رای را در این شهرستان از ۲۳۸ شعبه به ۲۶۳ شعبه افزایش دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در شهرستان گرگان ۳۷۰ هزار نفر واجد شرایط رای دادن در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا هستند.

افزایش شعب اخذ رای در علی آباد کتول. مجتبی جمالی فرماندار علی آباد کتول گفت: برای رعایت هر چه بیشتر شیوه نامه‌های بهداشتی و جلوگیری از ازدحام جمعیت، شعب اخذ رای نسبت به انتخابات گذشته در این شهرستان ۲۰ شعبه افزایش داشته است. او افزود: ۱۵۶ شعبه اخذ رای در سطح شهرستان در نظر گرفته شده است که از این تعداد ۹۸ شعبه برای بخش مرکزی شهرستان علی اباد کتول و ۵۸ شعبه مربوط به شهر فاضل اباد و بخش کمالان است.

زیرساخت‌های انتخابات الکترونیک در بندرترکمن فراهم است

سید صادق شیرنگی، فرماندار شهرستان ترکمن با اعلام این خبر گفت: مشکل آنتن دهی در هیچ یک از شعب مشکل نداریم و کاربران و سرگروه‌های مربوطه هم در این زمینه مشخص شده اند. او همچنین از افزایش شعب اخذ رای در شهرستان بندرترکمن خبر داد و گفت: دراین دوره از انتخابات، ۶۴ شعبه در نظرگرفته شده که با توجه به شرایط کرونایی نسبت به دوره قبل، ۵ شعبه افزایش داشته است.

نظارت ۲ هزار بازرس بر روند انتخابات گلستان

محمدپور دبیر هیئت بازرسی انتخابات گلستان با اعلام این خبر گفت: یک کارگاه آموزشی ویژه بازرسان و سربازرسان با هدف آموزش وظایف، ساختار و تکالیف بازرسین شعب اخذ رای برگزار شده است. محمدپور گفت: از این بازرسان در پایان کارگاه آزمونی گرفته شده و افراد قبول شده در این آزمون به عنوان بازرس منصوب می‌شوند.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا، همزمان با سراسر کشور، روز جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/ق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات 1400 انتخابات ریاست جمهوری شعب اخذ رای اخذ رای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۰۴۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهم استان سمنان از حج مفرده امسال ۱۷۰ نفر تعیین شد

چتری  از آغاز ثبت نام عمره مفرده ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: ۲ کاروان عمره مفرده با ظرفیت ۱۷۰ نفر به استان اختصاص داده شده است.

وی با اشاره به از سرگیری دوباره اعزام به عمره مفرده ۲ کاروان به ظرفیت ۱۷۰ نفر به استان اختصاص داده شد، بیان کرد: با توجه به شرایط ثبت‌نام کنندگان در دوره قبل یک کاروان به شرق استان جهت ثبت‌نام از زائران شهرستان‌های شاهرود و دامغان و یک کاروان به غرب استان برای متقاضیان شهرستان‌های سمنان و گرمسار اختصاص داده شده است.

وی یادآور شد  در این دوره فقط از افرادی که دوره قبل در کاروان‌ها ثبت نام قطعی داشتند، به ترتیب اولویت اطلاع‌رسانی و ثبت نام به عمل خواهد آمد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • جشنواره محصولات بومی‌محلی استان گلستان برگزار می‌شود
  • نقوی حسینی: «پشم» مقدرات مجلس آینده را تعیین می‌کند!
  •  ارائه آموزش‌های شهروندی به بیش از ۴۴ هزار نفر در گرگان
  • هفت چالش مهم مرکز استان گلستان از زبان رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر گرگان
  • طرح تدقیق حریم گسل‌های شهر گرگان به اتمام رسید
  • سهم استان سمنان از حج مفرده امسال ۱۷۰ نفر تعیین شد
  • ورود ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری گلستان برای بررسی راهکارهای قانونی کاهش هزینه ساخت مسکن در استان
  • تاکید بازرس کل لرستان بر تسریع در روند احداث پل «شوراب»
  • تجمع مردمی حمایت از عملیات غرور آفرین در استان گلستان
  • برگزاری تجمع مردمی برای حمایت از حمله تنبیهی سپاه درشهر‌های گلستان