Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس در کرج، شامگاه روز گذشته در خانه میزبان رایکا بابل بود. علی‌الرغم وضعیت نامساعد گل ریحان در جدول لیگ دسته اول شاگردان شافعی برای کسب امتیاز پا به میدان گذاشتند.

این دیدار بسیار دیدنی و جذاب پیش میرفت و هر دو تیم برای باز کردن دروازه حریف تلاش می‌کردند تا در نهایت در دقایق پایانی نیمه اول تیم میهمان بود که از موقعیت خود استفاده کرد و اولین گل بازی به ثمر رساند و با پیروزی به رختکن رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در شروع نیمه دوم این شاگردان شافعی بودند که بازی را خوب شروع کردند و فقط ۱۰ دقیقه زمان لازم داشتند که گل خورده خود را جبران کنند و بازی به تساوی بکشانند.

این پایان کار نبود و بازیکنان گل ریحان پس از گل با روحیه بالا به حملات خود ادامه دادند و توانستند گل دوم را نیز به ثمر برسانند و برتری را بدست آورد.

در حالی که ثانیه‌ها به سود گل ریحان رو به پایان بود و سه امتیاز شیرین بازی خانگی را بدست می‌آوردند، در دقایق پایانی و ٨۹ بازی رایکا بازی به تساوی کشاند و در وقت اضافه کامبک شیرینی رقم زد و بازی باخته را با برد به سود خود به اتمام رساند.

گل ریحان با این شکست ۱٨ امتیازی باقی ماند و همچنان در قعر جدول بازی‌ها دست پنجه نرم می‌کند و امید ماندن در لیگ دسته اول کشور به مراتب کمتر از قبل‌ شد.

 انتهای پیام/ش

منبع: فارس

کلیدواژه: گل ریحان فوتبال البرز لیگ دسته یک کامبک گل ریحان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۰۴۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عاشق ترین درنای دنیا در مازندران خانه دار شد! | عکس و فیلم

دریافت 4 MB

به گزارش همشهری آنلاین، "‌رویا "‌درنای بلژیکی که زمانی قرار بود یار و همسفر "امید" تک درنای سیبری باشد از بلژیک بار سفر به مازندران بیست و ششم بهمن ۱۴۰۱ با هماهنگی دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش سازمان حفاظت محیط زیست کشور به تالاب بین المللی فریدونکنار منتقل شد.

رویا سفر خود را از یک قفس شروع کرد و در تمامی مسیر بلژیک تا مازندران را مجبور به حبس در این قفس بود و به امید روزی که بتواند از این قفس رها شود پا به این خطه از شمال کشور گذاشت و البته این امیدش هم نتیجه داد.

طرح همسفر شدن رویا و تلاش ها برای همزادی طبیعی و محیطی این ۲ پرنده با رهاسازیش از قفس ادامه یافت و پس از گذشت پنج روز از زمانیکه به مازندران آمد با فراهم شدن همه شرایط، درنا همسفر بلژیکی با رها شدن از قفس طبیعی استتار شده در کنار درنای سیبری تالاب فریدونکنار قرار گرفت.

ازآن زمان تاکنون تمامی اقدامات محیط زیست کشور و مازندران حول این محور قرار داشت تا این پرنده در آسایش و آرامش کامل در این مدت انتظار امید تک درنای سیبری روزگار خود را در این استان سپری کند و برای این منظور اداره کل محیط زیست مازندران سنگ تمام گذاشت و تمامی امکانات مورد نیاز از جمله مه پاش برای خنکی هوا و رطوبت و نیز حضور شبانه روزی محیط بانان را فراهم کرده است.

با توجه به تداوم حضور و میزبانی از این مهمان فرنگی، ‌محیط زیست مازندران با لحاظ کردن نظر کارشناسان ملی و بین المللی حیات وحش تدابیر جدیدی برای محیط زیست این پرنده در نظر گرفته است که در نخستین گام جابه جایی محل سکونت آن است.

کد خبر 844867 منبع: ایرنا برچسب‌ها استان مازندران حیوانات - حیات وحش خبر مهم بلژیک حیوانات - پرندگان

دیگر خبرها

  • دربی کوچک تهران، حساس برای نیمه دوم جدول
  • عاشق ترین درنای دنیا در مازندران خانه دار شد! | عکس و فیلم
  • لیگ قهرمانان اروپا | دشمن آشنا در خانه بارسلونا
  • ناکامی کاله در راه رسیدن به نیمه نهایی
  • لیگ‌یک/ باخت عجیب شاگردان قربانی در خانه
  • کامبک روسونری و رهایی از شکست خارج از خانه
  • روستوف برد؛ محبی ۶۸ دقیقه بازی کرد
  • پیروزی فاینورد با حضور کوتاه جهانبخش
  • آذرباد: ناکامی‌های تیم ما هیچ ربطی به مسائل فنی نداشت
  • هافبک پرتغالی ناجی شیاطین‌سرخ شد/ منچستر با تساوی به مصاف کلاغ‌ها می‌رود