Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار‎ ‎گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، گاستون پاراژ، رییس فدراسیون بین‌المللی پاورلیفتینگ در بدو ورود به ارومیه در گفتگو با خبرنگاران گفت: اولین دوره جام باشگاه‌های جهان در این رشته ورزشی به پیشنهاد ایران و به میزبانی ارومیه مرداد ماه امسال برگزار می شود.

او  هدف از سفر به ارومیه را، بازدید از مراحل آماده‌سازی، محل اسکان ورزشکاران و سالن برگزاری مسابقات جام باشگاه‌های جهان عنوان کرد و افزود: برنامه‌ریزی برای حضور مربیان و داوران در این رقابت‌ها از جمله دیگر اهداف ما در این سفر به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس فدراسیون بین‌المللی پاورلیفتینگ بیان کرد: ایده برگزاری این مسابقات توسط ایرانی‌ها داده شد که برگرفته از جام باشگاه‌های جهان در رشته کشتی بود و مورد موافقت فدراسیون بین المللی پاورلیفتینگ نیز قرار گرفت.

پاراژ گفت: در این مسابقات تاکنون حضور ۶ تیم خارجی و ۲ تیم ایرانی قطعی شده و هر تیم با ۲۰ ورزشکار و همراه حضور خواهد یافت.

وی افزود: اولین دوره جام باشگاه‌های پاورلیفتینگ جهان قرار است مرداد امسال با رعایت همه موارد بهداشتی برگزار شود.

دیدار با استاندار آذربایجان‌غربی، بازدید از سالن محل برگزاری مسابقات و هتل محل اسکان ورزشکاران، نشست خبری با خبرنگاران رسانه‌ها از جمله برنامه های این شخصیت لوزامبورگی اعلام شده است.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه های جهان ورزش و جوانان اخبار ورزشی جام باشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۰۴۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ساره جوانمردی با ستارگان مطرح پاراتیراندازی جهان


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ کمیته بین‌المللی پارالمپیک در پستی در فضای مجازی به حضور جوانمردی در مسابقات پاراتیراندازی واکنش نشان داد.

بخش جهانی پاراتیراندازی کمیته بین‌المللی پارالمپیک، با انتشار تصویر ساره جوانمردی و یادداشتی تحت عنوان «رقابت ستارگان دنیا در جام‌جهانی چانگ‌آن ٢٠٢۴» در وب‌سایت و رسانه‌های اجتماعی خود، نسبت به رقابت ملی‌پوش پرافتخار کشورمان با حریفان قدری از فرانسه، هند و کره جنوبی در رشته تپانچه، واکنش نشان داد.

رقابت‌های نمایندگان ایران در جام‌جهانی پاراتیراندازی، از امروز آغاز می‌شود.

این مسابقات به عنوان یکی رویداد‌های کسب آمادگی در مسیر پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴، با حضور ١٢۵ ورزشکار از ٢٧ کشور تا ١٢ اردیبهشت در شهر چانگ‌آن کره‌جنوبی ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان
  • میزبان رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان 2027 و 2028 مشخص شد
  • میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • رقابت ساره جوانمردی با ستارگان مطرح پاراتیراندازی جهان
  • برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد
  • ارومیه میزبان مسابقه انتخابی طلا و جواهر سازی
  • سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال
  • شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال معرفی شدند
  • برگزاری پنجمین دوره مسابقات ملی دوچرخه‌سواری جام چشمه سبز گلمکان