Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@15:26:20 GMT

ورود غیرمجاز موتورسیکلت به خط ویژه حادثه آفرید+ عکس

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۰۵۱۸۹

ورود غیرمجاز موتورسیکلت به خط ویژه حادثه آفرید+ عکس

سرهنگ علی همه‌خانی معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور پایتخت در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس از ورود یک دستگاه موتورسیکلت با سرعت زیاد در خط ویژه مسیر خیابان دماوند و تصادف و مصدومیت راکب آن خبر داد. 

سرهنگ ‌همه خانی در تشریح خبر فوق اظهار داشت: در ساعت 07:40 صبح امروز وقوع یک فقره تصادف جرحی در مسیر شرق به غرب خیابان دماوند نرسیده به زیرگذر میدان امام حسین( ع ) روبروی خیابان منتظری ( داخل خط ویژه ) به پلیس راهور اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی‌گفت: گزارش اولیه حکایت از این داشت که راکب موتورسیکلتی که با اصرار از تقاطع چهارراه سبلان با سرعت و سماجت و از بین عوامل راهورمستقر در محل وارد خط ویژه این مسیر می‌شود ناگهان خود را مقابل اتوبوس بی آرتی که در مسیر مقابل در حال حرکت بوده می بیند. 

سرهنگ همه خانی گفت: تذکر، سوت و موانع هیچ تاثیری بر تصمیم این راکب قانون شکن نداشته و وی علاوه بر سرعت زیاد و لایی کشی در این مسیر به لاین مخاف رفته و بمنظور اینکه اتوبوس مقابل خود را جای بگذارد به لاین مخالف وارد می شود؛ در همین حین اتوبوسی که از ایستگاه منتظری در حال خارج شدن بوده را مقابل خود می بیند و برای آنکه با اتوبوس برخورد نکند ترمز شدید گرفته و بعلت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از سرعت زیاد واژگون می‌شود.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور پایتخت تصریح کرد: اگر ترمز به موقع راننده بی آرتی نبود موتورسیکلت را به زیر گرفته و معلوم نبود چه حادثه تلخی برای وی رقم می‌خورد که خوشبختانه با عکس العمل به موقع راننده اتوبوس و ترمز به هنگام از برخورد با موتورجلوگیری شد.

وی گفت: تیم کارشناسی منطقه 7 پلیس راهور پایتخت به همراه تیم های عملیات بلافاصله در محل حاضر شده و نسبت به ایمن سازی محدوده تصادف برای جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار به بررسی علل و عوامل این تصادف پرداخته و موتورسیکلت و راکب آن را به محل ایمن منتقل کردند.

سرهنگ همه خانی ادامه داد: راکب موتورسیکلت در این حادثه پس از برخورد شدید به زمین مصدوم شد که با حضور عوامل اورژانس، به علت شدت ضربه وارده به بیمارستان منتقل شد.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور پایتخت گفت: علیرغم توصیه ها و تذکرات متعدد پلیس راهور فاتب مبنی بر عدم تردد موتورسیکلت ها در خطوط ویژه باز هم شاهد آن هستیم که برخی از این راکبین به داخل خطوط ویژه آمده و حتی گاهی از اتوبوس‌های این خطوط نیز سبقت می گیرند و در لاین مخالف رفته و برای رانندگان این خطوط هم مشکلاتی پدید می آورند که در این خصوص پلیس راهور با امکانات و کارکنانی که در اختیار دارد از ورود این راکبین جلوگیری کرده و اجازه ورود آنهارا به خطوط ویژه نمی دهد ولی متاسفانه این افراد از ورودی ها مختلف و مسیر های تردد عابرین و کالسکه که بسیار کوچک هم هستند عبور کرده و داخل خطوط ویژه می شوند که پلیس راهور به محض دیدن این موتورسواران آنها را خارج کرده و یا نسبت به توقیف و اعمال قانون آنها اقدام می کند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: پلیس راهور تصادف موتور سیکلت خط ویژه پلیس راهور پایتخت خطوط ویژه همه خانی خط ویژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۰۵۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ جوان صومعه سرایی هنگام حرکات نمایشی با موتور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان با اشاره به تصادف دلخراش نیسان با موتورسیکلت در بلوار شهید سرشاد صومعه سرا گفت: راکب موتور سیکلت هنگام حرکات نمایشی (تک چرخ زدن) با خودروی نیسان برخورد کرد که پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحات جان باخت.
سرهنگ امیر طالبی افزود: راکب موتورسیکلت جوان ۲۱ ساله‌ای بودکه علاوه بر نداشتن گواهینامه از کلاه ایمنی نیز استفاده نکرده بود. 
وی اضافه کرد: دراین حادثه راننده نیسان که تلاش داشت تا با کنترل خودرو به موتور سیکلت برخورد نکند به جدول کنار خیابان برخوردکرد و بار نیسان بر روی راکب موتورسیکلت واژگون شد. 
رییس پلس راهور گیلان تصریح کرد: بر اساس ماده ۲۰۹ آیین نامه راهنمایی و رانندگی، انجام هرگونه حرکات نمایشی (تک چرخ زدن در خیابان‌ها و معابر) خلاف قوانین است.
سرهنگ امیر طالبی همچنین از راکبان موتور سیکلت خواست: هنگام رانندگی از حرکات نمایشی پرهیز کنند ونیز از کلاه ایمنی استفاده کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • هشدار پلیس راهور استان قم به موتورسواران متخلف
  • هشدار پلیس راهور قم به موتورسواران متخلف
  • مرگ جوان صومعه سرایی هنگام حرکات نمایشی با موتور
  • بی احتیاطی جان راکب موتورسیکلت در صومعه سرا را گرفت
  • شلیک پلیس برای دستگیری گوشی قاپ!
  • توجه نکردن به دستور ایست پلیس، حادثه آفرید
  • برخورد موتورسیکلت به بلوار در عسلویه ۲ نفر کشته و مصدوم داشت
  • ورود ۵ هزار اتوبوس نو به حمل و نقل عمومی تا پایان سال
  • ورود ۵ هزار اتوبوس فعال به حمل و نقل عمومی تا پایان سال
  • ورود ۵۰۰۰ اتوبوس نو تا پایان سال به شهر تهران