Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، در این نشست، مسعود طاهری لاری با تاکید بر لزوم ایجاد تحول در تمام بخش های دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و مشهد، افزود: ما قانع و راضی به حفظ وضع موجود نیستیم بلکه باید شاهد تحول در تمام زمینه ها باشیم.  
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی، رویکرد این دانشگاه در سال جدید را توسعه مراکز تحقیقاتی، مراکز رشد، واحدهای فناور و ماموریت گرا کردن واحدهای دانشگاهی عنوان کرد و افزود: در خصوص توسعه مراکز تحقیقاتی و مراکز رشد سطح استان تفاهم نامه ای با پارک علم و فناوری منعقد شده است، همچنین 14 هزار متر مربع زمین شهرک های صنعتی را در واحد مشهد احیا کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی در طرح پویش، به عنوان پایلوت انتخاب شده افزود: در راستای این طرح تفاهم‌نامه ای نیز با شرکت ایران خودرو خراسان منعقد شده که به زودی عملیاتی می شود.

طاهری لاری با بیان موفقیت های دانشگاه آزاد اسلامی مشهد در یک سال اخیر، از کسب رتبه Q3 توسط مجله انگلیسی گروه زمین شناسی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد در سطح کشور خبر داد و افزود: دانشگاه آزاد اسلامی مشهد همچنین در سطح دانشگاه های استان خراسان رضوی غرفه برتر توسط استانداری شناخته شد و مورد تقدیر قرار گرفت.  

وی افزود: در حوزه مالی، مطالبات اساتید و کارکنان بازنشسته در سطح استان تا پایان سال ۹۹ به صورت کامل پرداخت شده و همچنین در راستای سیاست های دانشگاه آزاد اسلامی، سامانه پاسخگویی مجازی در واحد مشهد راه اندازی کردیم.

در ادامه این جلسه، هر یک از رؤسای واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی به ارائه نقطه نظرات، پیشنهادات و طرح‌های توسعه‌ای و تحولی خود پرداختند.

انتهای پیام /

حمید انصاری کد خبر: 1097871 برچسب‌ها طرح پویش دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی صنعت خودروسازی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: طرح پویش دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی صنعت خودروسازی دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۰۵۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری میزگرد پوشش دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، روح الله صیادیان خواه مسئول نهاد رهبری دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج در این مراسم با اشاره به مشکلات جوانان در امر ازدواج، توجه به حل همه جانبه این مشکلات را پایه اصلی فرهنگ‌سازی در راستای اجرای حجاب و دور نگه داشتن جوانان از ابتذال در جامعه و مبارزه با آسیب‌های ناشی از بی‌حجابی عنوان و تاکید کرد: متاسفانه هرچه مشکلات جوانان در امر ازدواج بیشتر می‌شود عرصه بر آنها تنگ‌تر شده و معضلاتی تحت عنوان بدحجابی و نابهنجاری‌ها در جامعه نمود بیشتری پیدا می‌کند و این مسئله جامعه را زیر سوال برده و ارزش‌های آن را مختل می‌کند.

وی افزود: پوشش دانشجویان در محیط‌های آموزشی و پژوهشی باید کامل و بر اساس شئونات اسلامی و دانشجویی باشد. با توجه به اینکه پوشش آراسته توام با وقار یکی از مهم‌ترین شئون شخصیت و لازمه احترام به دانش و آن مکان مقدسی است که افراد از نعمت کسب دانش بهره‌مند می‌شوند، انتظار می‌رود مطابق قانون کلیه اساتید، کارکنان، دانشجویان و ارباب رجوع دانشگاه از پوشش ظاهری متناسب با محیط علمی برخوردار باشند.

همچنین در این میزگرد هر کدام از مسئولین تشکل‌ها به بیان دیدگاه خود نیز پرداختند.

خبرنگار: سعیده صداقت نژاد

انتهای خبر/

کد خبر: 1228234 برچسب‌ها حجاب

دیگر خبرها

  • ثبت بیش از ۲۰ هزار حیوان گزیدگی در خراسان رضوی
  • برگزاری میزگرد پوشش دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج
  • گردهمایی سفیران سلامت دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد
  • ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در مشهد و کلات برای دور دوم انتخابات برپا می‌شود
  • رقابت ۲ نامزد مجلس برای یک سهمیه باقیمانده در مشهد و کلات
  • خوابگاه دانشجویان بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد در مرحله تکمیل
  • تزریق ۵۸۴ هزار دز واکسن فلج اطفال در خراسان رضوی
  • تجلیل از دانشجویان فعال در برگزاری انتخابات اسفندماه شیراز
  • رویکردی نوین در آموزش دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی 
  • پلمب ۴ واحد صنفی پوشاک در مشهد