Web Analytics Made Easy - Statcounter

 ابوالقاسم الماسی، دبیر ستاد انتخابات استان همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،گفت: برای انتخابات ریاست جمهوری، میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و شورا‌های شهر و روستا ۲۹ هزار نفر شامل کاربران، اعضا‌های شعب، نماینده فرمانداران، ناظران، کارشناسان بهداشت، و نیروی انتظامی آموزش داده می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او با بیان اینکه در هر شعبه اخذ رای در استان نزدیک به ۲۰ نفر مستقر می‌شوند افزود: از این افراد در هر شعبه تنها ۵ تا ۷ نفر اعضای اصلی صندوق‌های اخذ رای هستند.

دبیر ستاد انتخابات استان همدان می‌گوید: برای انتخابات خرداد امسال هزار و ۴۳۷ صندوق اخذ رای در نظر گرفته شده است که ۳۴۳ مورد آن صندوق‌های سیار هستند.

الماسی از افزایش ۶۷ صندوق اخذ رای برای انتخابات ۱۴۰۰ استان در مقایسه با انتخابات‌های دوره‌های قبل خبر داد و اظهار داشت: آموزش اعضای شعب اخذ رای از هفته اینده در استان اغاز می‌شود و در همه شعب اخذ رای بر رعایت کامل شیوه نام ههای بهداشتی تاکید شده است.
انتهای پیام/ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات 1400 اموزش اعضای شعب اخذ رای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۰۵۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی استان اردبیل برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل؛ قاسمیان معاون سیاسی و امنیتی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل از آمادگی برگزاری انتخابات دور دوم مجلس در حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز در ۲۱ اردیبهشت خبر داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • استقرار ۱۴۱۹ دستگاه صندوق الکترونیک برای انتخابات خرم‌آباد و چگنی
  • زمینه حضور پرشور مردم ورامین در دور دوم انتخابات فراهم شده است
  • آمادگی استان اردبیل برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته اصلاح شد + فیلم
  • دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران تمام‌الکترونیک برگزار می‌شود
  • دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران الکترونیک برگزار می‌شود
  • دور دوم انتخابات مجلس در تهران الکترونیکی برگزار می‌شود
  • دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران الکترونیک برگزار می شود
  • برگزاری الکترونیک دور دوم انتخابات مجلس