Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستانی تهران ادعای مطرح شده مبنی بر توقیف قضائی سریال "می‌خواهم زنده بمانم" را تکذیب کرد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار قضائی خبرگزاری تسنیم، مرکز رسانه قوه قضائیه طی یک اطلاعیه کوتاهی به نقل از دادستانی تهران توقیف قضائی سریال "می‌خواهم زنده بمانم" را تکذیب کرد.

در این اطلاعیه آمده است: "در پی انتشار خبری در فضای مجازی مبنی بر توقیف سریال خانگی "می‌خواهم زنده بمانم" یک منبع آگاه در دادستانی استان تهران خبر داد که به لحاظ قانونی پخش این سریال بلامانع بوده و اصلاً حکمی مبنی بر توقف پخش آن صادر نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"

گفتنی است؛ دو روز قبل تهیه کننده سریال "می‌خواهم زنده بمانم" از توقیف این سریال به دلیل شکایت نیروی انتظامی خبر داده بود.

پس از ادعای تهیه‌کننده این سریال، نیروی انتظامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که این سریال ایراد "ماهوی"، "شکلی" و "محتوایی" داشته و داستان فاقد مستندات و  بر مبنای  "تخیلات" و "رویاپردازی" نویسنده  بوده که نیازمند اصلاحات اساسی است که مراتب، به عوامل و سازندگان اصلی سریال  ابلاغ شد لذا علیرغم تعهدات اخذ شده درباره اعمال اصلاحات، اقدامی صورت نگرفته است.

همچنین در این اطلاعیه اعلام شد "از آنجایی  که در سکانسهایی از این  سریال خانگی  به پیشینه یک سازمان انقلابی (کمیته انقلاب اسلامی) و  پیشکسوتانی که سالیان متمادی در خط مقدم صیانت و پاسداری  از ارزشهای اسلامی و انقلابی تلاش کرده  و با نادیده‌انگاری ایثارگری‌هایشان در این سریال، به  جایگاه و کارنامه درخشانشان توهین نیز شده است که  وقایع تحریف شده در این سریال موجبات نگرانی و تکدر خاطر تعداد زیادی از بینندگان عزیز را فراهم آورده  است. لذا، ادامه روند پخش این سریال در دست بررسی و رسیدگی است".

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در فضای مجازی اینطور عنوان شده بود که سریال "می‌خواهم زنده بمانم" تصویری غیرواقعی از عملکرد کمیته‌های انقلاب اسلامی در دهه 60 به نمایش گذاشته است. کمیته‌های انقلاب اسلامی بعد از ادغام به شهربانی، نیروی انتظامی را تشکیل دادند.

خبر این توقیف در حالی منتشر شد که 12 قسمت از سریال "می‌خواهم زنده بمانم" از شبکه نمایش خانگی پخش شده است.

حالا با تکذیب قوه قضائیه درباره توقیف این سریال این شائبه ایجاد شده است که آیا؛ انتشار خبر شکایت، توقیف قضائی و تکذیب توقیف پیرامون سریال "می‌خواهم زنده بمانم" کاری تبلیغاتی برای جلب مخاطب بیشتر بوده است؟

دشنه بر جانِ تاریخ انقلاب در نمایش‌ خانگی

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پلیس شبکه نمایش خانگی دادستانی تهران قوه قضائیه پلیس شبکه نمایش خانگی دادستانی تهران قوه قضائیه خواهم زنده بمانم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۰۵۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رحیمی: می خواهم دوباره مقابل الهلال گل بزنم

به گزارش "ورزش سه"، سفیان رحیمی، مهاجم مراکشی تیم فوتبال العین، مشتاقانه منتظر گلزنی مجدد مقابل الهلال است. دو تیم هفته آینده در ریاض و در بازی برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم می روند.

رحیمی شب گذشته توانست سه مرتبه دروازه العویس را باز کرده و برابر الهلال هت تریک کرد. او همچنین پنالتی گل چهارم تیمش را نیز گرفت تا در پیروزی 4 بر 2 العین مقابل الهلال نقش اساسی داشته باشد.

او در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی گفت: من به آنچه مقابل یک تیم بزرگ ارائه کردیم، افتخار می کنم. این بازی، تنها نیمه اول مرحله نیمه نهایی بود و ما نیمه دوم را در بلزی برگشت و در ریاض پیش رو داریم.

وی تاکید کرد: ما هنوز کاری انجام نداده‌ایم. باید شایستگی خود را در ریاض ثابت کنیم. امیدوارم که در بازی برگشت نیز گلزنی کنم تا بتوانیم با العین به مقام قهرمانی قاره دست پیدا کنیم.

این بازیکن مراکشی با هت تریک مقابل الهلال، شمار گل هایش در این فصل از لیگ قهرمانان را به عدد یازده رساند و خوشحالی خود را از اینکه در صدر فهرست گلزنان مسابقات قرار گرفته، ابراز کرد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر گلزنی به هر دو تیم النصر و الهلال گفت: هر بازیکنی می خواهد در بازی های بزرگ در بهترین حالت خود ظاهر شود. چنین مسابقاتی به بازیکنان آماده نیاز دارد و هواداران این انتظار را از بازیکنان خود دارند.

دیگر خبرها

  • توقیف ۱۶ تن آرد قاچاق در کرمانشاه
  • رحیمی: می خواهم دوباره مقابل الهلال گل بزنم
  • ادعای رسانه آمریکایی: روسیه قصد دارد آمریکا را ضعیف کند
  • می خواهم زنده بمانم در برنامه گل یا پوچ
  • توضیحات علوی‌تبار درباره ادعای رئیسی در خاطرات آیت الله هاشمی رفسنجانی/سند براندازی نبود، کتاب هانتینگتون بود!
  • دروغ جدید عوامل رسانه‌ای رژیم صهیونیستی
  • ادعای رسانه های آمریکایی درباره برنامه اسرائیل برای پاسخ به ایران
  • ادعای عجیب محمدحسین میثاقی روی آنتن زنده!
  • ادعای عجیب میثاقی روی آنتن زنده!/به قلعه‌نویی زنگ زدند که الکی یک بازیکن را به تیم‌ملی دعوت کن!
  • تعاملات میان نمایش‌خانگی و صداوسیما به خوبی پیش می‌رود