Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@15:30:53 GMT

اختلافات دیرینه منجر به قتل شهروند ابهری شد

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۰۵۳۷۳

اختلافات دیرینه منجر به قتل شهروند ابهری شد

ایسنا/زنجان رئیس پلیس آگاهی استان زنجان گفت: متاسفانه درگیری دو فرد که اختلاف دیرینه در یکی از روستاهای شهرستان ابهر داشتند، منجر به مرگ یکی از آنان شد.

سرهنگ کارآگاه جعفر رحمتی در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با ماجرای قتل در یکی از روستاهای شهرستان ابهر، اظهار کرد: صبح دیروز (۱۱ خردادماه) بین ساعت ۸ تا ۸:۳۰، دو نفر که نسبت فامیلی با یکدیگر و اختلافات چندین ساله نیز با یکدیگر داشتند، در مسیر روستا همدیگر را دیده و با یکدیگر درگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه متاسفانه درگیری دو فرد مذکور منجر به وقوع قتل شد، افزود: یکی از آن‌ها با اسلحه شکاری، دیگری را تعقیب کرده و پس از پیدا کردن فرد در یک خانه، متاسفانه وی را با ۸ تیر به گلوله می‌بندد که فرد مضروب در این درگیری در بیمارستان فوت می‌کند.

این مسئول در رابطه با دستگیری عاملان ماجرای قتل رخ داده، تصریح کرد: عوامل آگاهی شهرستان ابهر و همه پلیس‌های تخصصی این شهرستان نسبت به قضیه، حساس شده و به محل منازعه مراجعه کرده و مسببین و عاملان را دستگیر می‌کنند. گفتنی است همه تحت نظر و بازداشت هستند.

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان با بیان اینکه وقوع قتل در حادثه تلخ مذکور، محرز شده است، ادامه داد: گفتنی است اسلحه شکاری، کشف و ضبط شده و ضارب نیز دستگیر شده و پرونده قتل در فرآیند و مراحل تحقیقات اولیه است.

رحمتی خاطرنشان کرد: به شهروندان توصیه می‌کنیم ضمن کنترل خشم، برای حل مشکلات خود به قانون مراجعه کنند تا شاهد اتفاقات تلخ نباشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی زنجان قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۰۵۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت ۱۶ هزار تن سیر در طارم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ یارمحمدی گفت: تغییرات سالانه ترکیب کشت در مناطق، تحت تأثیر عوامل متعدد از جمله مسائل اقتصادی شامل میزان تقاضا، قیمت بازار، هزینه های تولید، رعایت تناوب زراعی، آفات و بیماریهای مشترک با سایر محصولات کشاورزی است.

وی با اشاره به کاهش تولید و سطح زیر کشت محصول سیر در شهرستان طارم، افزود: علاوه بر موارد ذکر شده در این خصوص، کاهش بارندگی در فصل کاشت، جایگزینی سایر محصولات از جمله سیب زمینی و باقلا موجب کاهش تولید سیر در شهرستان طارم طی سال زراعی جاری شد.

مدیر جهاد کشاورزی طارم ادامه داد:‌ سطح زیر کشت محصول سیر در سال زرعی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ در شهرستان طارم حدود ۴۰۰ هکتار است و همه ساله برداشت سیر در طارم از اواخر فروردین آغاز می شود و تا اواخر اردیبهشت ماه ادامه می یابد.

وی ارقام مورد کشت در این شهرستان را شامل سیر صورتی و قرمز بیان کرد و گفت: سیر تولیدی در طارم به دلیل کیفیت بالای آن علاوه بر مصرف داخل شهرستان و استان زنجان به سایر استان های کشور از جمله گیلان و مازندران همچنین در صورت وجود شرایط به برخی کشورهای دیگر صادر می شود.

هم اکنون ۵۵۰ بهره بردار در شهرستان طارم به کشت و کار این محصول مشغول هستند و از این طریق کسب درآمد می کنند.

دیگر خبرها

  • اختلافات ملکی منجر به قتل شد/ دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت
  • آسفالت ریزی ۵ کیلومتر از آزادراه زنجان قزوین به اتمام رسید
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون مجوز را دارد
  • هاشمی: امروز آرزوی دیرینه ورزش محقق شد / نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم +فیلم
  • ماجرای خودکشی در اداره ورزش و جوانان ابهر چه بود؟
  • ماجرای خودکشی در اداره ورزش و جوانان ابهر چیست؟
  • دستگیری زن قاتل در اردبیل در کمتر از ۲۴ ساعت
  • برداشت ۱۶ هزار تن سیر در طارم
  • تکمیل طرح‌های زیرساختی به توسعه شهرستان سبزوار منجر می‌شود
  • یوونتوس، قهرمانی اینتر در سری آ را تبریک گفت + عکس