Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید جهانپور در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد شرایط تیم ملی ایران در مقدماتی جام جهانی اظهار داشت: با توجه به شرایط کرونایی تیم ملی ایران نتوانست آنطور که باید و شاید خودش را برای مسابقات آماده کند و نمونه‌اش هم نداشتن بازی تدارکاتی است. حداقل باید یک یا دو مسابقه تدارکاتی برگزار می‌کردیم که حتما مسئولان و کادر تیم ملی دلایل منطقی برای برگزار نکردن مسابقه تدارکاتی  داشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعتقاد دارم که پتانسیل تیم ملی ایران خیلی بالاتر از حریفان است و اسکوچیچ سرمربی تیم ملی هم نشان داده که با تمام وجود به دنبال موفقیت با تیم ملی ایران است.

وی افزود: از نظر بازیکن تیم ملی جمعی از بهترین بازیکنان ایران و لژیونرهای آماده را در اختیار دارد که از نظر فیزیکی و روحی و روانی کاملا مهیا بازی هستند. شاید تنها مساله بحث هماهنگی بازیکنان باشد که آن هم می‌توان با استمداد از بازی‌های گذشته تیم را هماهنگ کرد. اگر اتفاق خاصی رخ ندهد می‌توانیم از پس حریفان بربیاییم و به مرحله بعدی صعود کنیم.

مربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران در مورد میزبانی بحرین در این رقابت‌ها، عنوان کرد: مجموعه تیم ملی و کادرفنی صاحب تجربه کافی هستند و می‌دانند بازی در زمین حریفان شرایط خاص خود را دارد  و قطعا می‌توانند اقدام‌های سوئ احتمالی میزبان را خنثی کنیم. از سویی دیگر در دوره شفافیت هستیم و همه مسایل زیر ذره ‌بین کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار دارد. البته عمده مساله مهم در بازی‌های خارج از خانه مساله تماشاگران است که این مسابقات بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شود.

جهانپور در مورد شناختش از تیم هنگ کنگ و اینکه ما در دور رفت ۲ بر صفر این تیم را شکست داده بودیم، خاطرنشان کرد: فوتبال هنگ کنگ را می‌توان مینیاتوری از فوتبال چین دانست البته هنگ کنگی‌ها فوتبال سریعی را ارایه می‌کنند و خیلی شبیه به تایلند فوتبال بازی می‌کنند ولی ظریف‌تر از آنها بازی می‌کنند. تیم‌ها در این سال‌ها پیشرفت کرده‌اند و ما نباید به گذشته بسنده کنیم و با بهره گیری از مهارت‌های علمی، و تمرینی شرایط تیم را مطلوب‌تر کنیم. فوتبال ایران از نظر نیروی انسانی سرآمد است و از نظر کیفی و کمی خیلی بهتر از حریف هستیم.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی ایران ورزشی جام جهانی تیم ملی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۰۵۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پورموسوی: نگران نیستیم و در لیگ برتر می‌مانیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان تأکید کرد که آنها بابت ماندن در لیگ برتر نگران نیستند. - اخبار ورزشی -

سیدسیروس پورموسوی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره اوضاع پیچیده انتهای جدول رده‌بندی لیگ برتر و اینکه آیا تیم او در این مسابقات خواهد ماند یا خیر، گفت: ما بابت ماندن در لیگ برتر نگرانی نداریم و بچه‌ها فوتبال زیبایی را به نمایش می‌گذارند. در همین بازی با گل‌گهر در پنج دقیقه سه موقعیت خوب داشتیم و توانستیم بازی 2 بر صفر باخته را مساوی کنیم. مهم این است که در شش بازی پایانی با تمرکز بالا فوتبال بازی کنیم.

مارکو: لیگ ایران به اندازه 7 سال پیش بازیکن باکیفیت ندارد

 

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در ادامه همچنین تأکید کرد: در فوتبال همیشه روی بازیکنان و مربیان فشار و استرس وجود دارد و ما فصل گذشته همین فشار را برای صعود به لیگ برتر تجربه کردیم. باید خودمان را آماده کنیم تا در شش بازی پایانی بهترین عملکرد را داشته باشیم.

وی در مورد خرید بازیکنان خارجی که تأثیر مثبتی در استقلال خوزستان داشتند، یادآور شد: باور کنید که بیش از یک ماه فیلم‌های زیادی را نگاه کردم تا بتوانم چند بازیکن را انتخاب کنم. مسئله مهم دیگر این بود که بازیکنان ما فضای بسیار خوبی را برای بازیکنان خارجی فراهم کردند و همین موضوع باعث شد تا آنها خیلی زود با شرایط جدید آشنا شوند و حتی حالا بازیکنان خارجی ما فارسی هم صحبت می‌کنند.

پورموسوی در پایان تصریح کرد: تمام تلاش ما این است که در شش بازی پایانی بهترین نتایج ممکن را بگیریم و امیدوارم داوری‌ها در هفته‌های پایانی شرایط مطلوبی داشته باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سقف قرارداد فوتبال زنان در ایران یک میلیارد تومان است
  • اختصاصی: واکاوی جنجالی‌ترین اتفاق روز فوتبال ایران
  • پرسپولیس امسال هم قهرمان لیگ می‌شود/ حاشیه‌های استقلال زیاد است
  • روز تلخی برای فوتبال خوزستان بود/ غیرت خوزستانی لازم داشتیم
  • پورموسوی: نگران نیستیم و در لیگ برتر می‌مانیم
  • حضور تیم والیبال جوانان ایران در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی
  • تنها دو پیروزی تا رسیدن تارتار به رکورد اسکوچیچ در ملوان
  • بیانی: شانس قهرمانی استقلال بیشتر نیست
  • یک رکورد خاص در اختیار ابوالفضل جلالی!
  • محافظت‌کار: تیم‌های قوی‌تر از ذوب‌آهن را برده‌ایم