Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، کارمندان فیس بوک در حال ارسال یک دادخواست داخلی از این شرکت برای تحقیق در مورد سیستم‌های تعدیل محتوا هستند که باعث شد بسیاری از فلسطینی‌ها و متحدانش بگویند صدای آن‌ها سانسور می‌شود. این خبر هفته‌ها پس از حملات هوایی اسرائیل منجر به کشته شدن بیش از ۲۰۰ نفر در غزه از جمله دست‌کم ۶۳ کودک منتشر شد، که البته اسرائیل و حماس در حال حاضر به آتش بس رسیده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فعالان و متحدان فلسطینی مدت هاست که شرکت‌های رسانه‌های اجتماعی را به سانسور محتوای طرفدار فلسطین متهم می‌کنند و این مسئله در درگیری‌های اخیر بدتر شده و اوج گرفته است. در فیس بوک، تصمیمات تعدیل محتوا توسط پیمانکاران انجام شده و روند کار به ویژه در کشور‌های غیر انگلیسی زبان بی نقص است.

بعد از اینکه اینستاگرام هشتگ مربوط به مسجد الاقصی را محدود کرد، فعالان طرفدار فلسطین در قسمت نظرات به نرم افزار فیس بوک یک ستاره دادند.

به نظر می‌رسد که کارمندان فیس بوک به این موضوع توجه کرده اند و آن‌ها در نامه نوشته‌اند که همانطور که توسط کارمندان، مطبوعات و اعضای کنگره موضوع برجسته شده است و رتبه فروشگاه هم کاهش پیدا کرده، کاربران و جامعه احساس کردند که در مورد اوضاع فلسطین کوتاهی می‌کنیم و نوشتند ما معتقدیم که فیس بوک می‌تواند و باید کار‌های بیشتری برای درک کاربران ما انجام دهد و در زمینه بازسازی اعتماد آن‌ها کار کند.

این نامه توسط کارمندان گروه‌هایی در یک فرم داخلی ارسال شده است و گفته می‌شود ۱۷۴ امضا دارد.

کارمندان از فیس بوک می‌خواهند که حسابرسی را در مورد تصمیمات تعدیل محتوا درباره محتوای عرب و مسلمان انجام دهد. آن‌ها همچنین می‌خواهند پست بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل که در آن او غیرنظامیان فلسطینی را تروریست خوانده است، توسط هیئت نظارت مستقل نظارت بر این شرکت بررسی شود.

ماه گذشته کارمندان گوگل، اپل و آمازون با نوشتن نامه‌های داخلی خواستار مدیران برای حمایت از فلسطین شدند و کارمندان هر سه غول فناوری اظهار داشتند که احساس می‌کنند مدیران از کارگران مسلمان حمایت نمی‌کنند. برخی همچنین از گوگل و آمازون می‌خواستند که قرارداد رایانه‌ای ابری ۱.۲ میلیارد دلاری که شرکت‌ها با دولت اسرائیل امضا کرده بودند، را بررسی کنند. با این حال هیچ شرکتی به اندازه فیس بوک بر اطلاعات پیرامون جنگ تأثیر فوری نداشته است.

بیشتر بخوانید

تولید پنل های 120Hz LTPO OLED سامسونگ برای سری iPhone 13 Pro

سخنگوی فیس بوک در بیانیه‌ای که برای The Verge از طریق ایمیل ارسال شده گفت که این شرکت به حسابرسی گزارش اجرای استاندارد‌های جامعه خود متعهد شده است و گفت: ما می‌دانیم که چندین مسئله وجود دارد که توانایی مردم برای اشتراک گذاری در برنامه‌های ما را تحت تأثیر قرار می‌دهد. در حالی که ما آن‌ها را اصلاح کردیم، آن‌ها نباید هرگز در وهله اول اتفاق می‌افتادند و ما از هر کسی که احساس می‌کند نمی‌تواند به وقایع مهم توجه کند، سرکوب عمدی صدای آن‌ها است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت فیس بوک فلسطین اشغالی فیس بوک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۰۵۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام قیمت و شرایط پرداخت تاکسی‌های برقی

اعلام قیمت و شرایط پرداخت تاکسی‌های برقی که ثبت‌نام برای واگذاری آنها از امروز پنجم اردیبهشت آغاز شده، اعلام شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مدیریت شهری تهران از سال گذشته زمینه ورود تاکسی‌های برقی به ناوگان حمل و نقل عمومی را با همکاری دولت فراهم کرد و مقرر شد از محل قرارداد با شرکت‌های چینی 27500 دستگاه خودروی برقی و از طریق وزارت صمت 27000 دستگاه دیگر وارد ناوگان تاکسیرانی تهران شود.

در این راستا زمینه واگذاری برخی از خودروهای برقی به تاکسیران‌ها فراهم شده است و در مرحله نخست 1000 تاکسی برقی جک مدل JAC E50A برای واگذاری به تاکسیرانی‌هایی که تمایل دارند خودروی فرسوده خود را تعویض کنند، آماده شده است.

بنابراین مالکان تاکسی‌های فرسوده می‌توانند از امروز با مراجعه حضوری به اداره نوسازی سازمان به نشانی: خیابان آزادی، نرسیده به میدان انقلاب، نبش خیابان بهزاد، سازمان تاکسیرانی، طبقه دوم ضمن آگاهی از شرایط تسهیلات اعطایی، اطلاعات فنی تاکسی‌های برقی و ساز و کار اجرایی نوسازی، نسبت به ثبت نام در طرح نوسازی تاکسی های فرسوده اقدام کنند.

معرفی تاکسی برقی شرکت کرمان موتور (KMC E-TAXI)

مشخصات فنی:

مسافت قابل پیمایش (NEDC): 402 کیلومتر، 130، حداکثر قدرت (کیلو وات) : 142، حداکثرگشتاور (نیوتن متر) : 340، حداکثر سرعت (کیلومتر بر ساعت): 142، ظرفیت کل باتری (کیلو وات ساعت) : 1/50 ، مدت زمان شارژ باتری ( 15 الی 100 درصد)  در حالت DC : 5/8 ساعت، مدت زمان شارژ باتری (30 الی 80 درصد) در حالت AC : 48 دقیقه، ترمز جلو و عقب دیسکی

تجهیزات ایمنی:

کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، TPMS سیستم پایش فشار باد تایرها ، EBD+ ABS، ESC سیستم کنترل پایداری الکترونیکی، HBA سیستم ترمز کمکی هیدرولیکی، سنسور پارک عقب، دوربین دنده عقب، ترمز پارک برقی + اتوهلد

لیست تجهیزات و امکانات رفاهی:

فرمان چرمی با قابلیت تنظیم ارتفاع فرمان در دو جهت، پشت آمپر دیجیتال 25/10 اینچ، تهویه مطبوع اتوماتیک به صورت لمسی، دریچه های تهویه مطبوع مختص سرنشینان عقب، تنظیم دستی صندلی راننده در 6 جهت، تنظیم دستی صندلی سرنشین جلو در 4 جهت، سنسور نور، سیستم صوتی مجهز به بلوتوث، رادیو و USB، 8 بلندگو، کروز کنترل، ورود بدون کلید، فرمان برقی، روشن شدن اتوماتیک چراغ های جلو، سیستم Power Windows، تنظیم برقی آینه های جانبی

مدت زمان گارانتی: خودرو 5 سال یا 150 هزار کیلومتر / باتری 5 سال یا 200 هزار کیلومتر

مراکز ارائه خدمات پس از فروش: شرکت کرمان موتور در راستای ارائه خدمات پس از فروش به تاکسی های برقی این طرح، نسبت به اطلاع رسانی به مالکین خودروهای مشمول اقدام خواهد کرد.               

مرکز تحویل خودرو توسط شرکت کرمان موتور: اداره تحویل مرکزی شهر تهران (کیلومتر 16 جاده مخصوص کرج) بدیهی است هنگام تحویل خودروها ،آموزش‌های لازم جهت استفاده از خودروی برقی به صورت رایگان از سوی شرکت به رانندگان داده خواهد شد.

ثبت‌نام تاکسیران‌ها برای دریافت خودروهای برقی آغاز شد

قیمت و شرایط پرداخت:

 

 

قیمت خودرو (ریال)تخفیف نقدی (ریال)پیش‌پرداختتسهیلات
13.250.000.000250.000.0004.000.000.000 شامل آورده راننده تاکسی و ارزش خودروی فرسوده6.000.000.000 توسط شرکت کرمان موتور  3.000.000.000 تسهیلات صندوق کارآفرینی امید

تبصره: باتوجه به ضوابط قانونی و بخشنامه های مالیاتی و تائید وزارت صمت، قیمت نهایی در قرارداد واگذاری تعیین می شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعلام قیمت و شرایط پرداخت تاکسی‌های برقی
  • آلمان کمک‌رسانی به آنروا را از سر گرفت
  • همدستی این پیام رسان با اسرائیل برای کشتار مردم فلسطین + جزئیات
  • همدستی واتساپ با اسرائیل برای کشتار مردم فلسطین
  • اظهارات جنجالی کسری ناجی درباره ارتش اسرائیل
  • (ویدیو) اسرائیل گزارش میدانی بی‌بی‌سی را بازبینی و سانسور کرد
  • روایت کسری ناجی از سانسور گزارشش توسط ارتش اسرائیل
  • بی اعتمادی اسرائیل به بی‌بی‌سی در لاپوشانی حمله ایران : بازبینی و سانسور گزارش میدانی خبرنگار بی‌بی‌سی (فیلم)
  • بی اعتمادی اسرائیل در لاپوشانی حمله ایران به بی‌بی‌سی : بازبینی و سانسور گزارش میدانی خبرنگار بی‌بی‌سی (فیلم)
  • گوگل در دفاع از رژیم صهیونیستی ۲۰ کارمند دیگر خود را اخراج کرد