Web Analytics Made Easy - Statcounter

گوشی‌های شیائومی نسبت به امکاناتی که ارائه می‌کنند قیمت مناسبی دارند اما به تصور برخی از کاربران، ممکن است این ارزان بودن دلیل بر وجود مشکلاتی باشد! - اخبار بازار -

برند چینی شیائومی توانسته در زمینه تولید گوشی موبایل خود را به سطح بالایی برساند. یکی از برند‌هایی که همیشه در بین گزینه‌های خرید، در کنار اپل و سامسونگ مطرح می‌شود برند شیائومی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شرکت مطرح توانسته انواع گوشی هوشمند را با تنوع بالا در قیمت و کیفیت تولید کند. برخی از این گوشی‌ها روی کاغذ مشخصات یک پرچم‌دار را دارند اما قیمت آن‌ها در سطح یک میان‌رده است. شاید با یک بررسی سطحی، در ذهن فردی که قصد خرید دارد سوالی شکل بگیرد که چرا قیمت این گوشی ارزان است یا چرا در مدل‌های مشابه در برند‌های دیگر قیمت بیشتری تعیین شده است!

در بازار تلفن‌های همراه آنقدر تنوع محصول زیاد شده که اگر کسی قصد   خرید گوشی موبایل   داشته باشد، بدون اطلاعات کامل قادر به تصمیم‌گیری صحیح نخواهد بود. در بررسی‌های قبل از خرید، ویژگی‌های تولیدات هر برند را باید در نظر گرفت.

یکی از راه‌های مناسب جهت کسب اطلاعات، توجه به نظرات کاربرانی است که پس از کار با این محصولات نظرات خود را منتشر کرده‌اند. برخی از کاربرانی که تجربه استفاده از تولیدات این شرکت را داشته‌اند وجود مشکلاتی را هنگام کار با گوشی خود اعلام کرده‌اند. باهم بررسی می‌کنیم که این مشکلات چیست و آیا راه حلی هم دارند؟

کاربران گوشی‌های شیائومی با چه مشکلاتی مواجه شده‌اند؟

در بین مواردی که مطرح شده، تعدادی از آن‌ها تکرار بیشتری داشته‌اند که ممکن است برای کسانی که قصد خرید از محصولات شیائومی را دارند سوال باشد که این مشکلات در همه گوشی‌های این شرکت وجود دارد؟

روشن ماندن صفحه گوشی هنگام مکالمهپایین بودن صدای موسیقی حین استفاده از   هندزفری بلوتوث ثابت شدن تصویر حین کار با شبکه‌های اجتماعی

سه موردی که مطرح شد از مواردی است که در صحبت‌های کاربران گوشی‌های شیائومی تکرار بیشتری داشته‌اند. موارد دیگری نیز به چشم می‌خوردند که شاید علت بروز آن‌ها مشابه همین سه مورد باشد. پس از بررسی‌های لازم و مشورت با چندین متخصص عیب‌یابی گوشی‌های همراه نتیجه‌ای که حاصل شد علت نرم افزاری بودن اغلب مشکلات مطرح شده است. اما خبر خوب این است که این مشکلات غیر قابل حل نیستند و اکثر از آن‌‌ها به سادگی قابل حل هستند.

راه حل پیشگیری از بروز مشکلات در گوشی‌های شیائومی

 به طور کلی اگر بخواهیم از بروز این مشکلات پیش‌گیری کنیم باید بگوییم خوب است همیشه چند نکته را رعایت کنید تا این موارد به حداقل برسند.

همیشه از اپلیکیشن‌های به‌روز استفاده کنید و سعی کنید دسترسی‌هایی که لازم دارند را به‌ آن‌ها بدهید تا بتوانند به بهترین شکل عمل کنند.ممکن است برخی از سنسور‌های گوشی مانند سنسور مجاورت سنج نیاز به فعال شدن داشته باشند. این تنظیمات در بخشی از گوشی به نام تنظیمات پیشرفته قابل تنظیم هستند. کافی است با کمی جست‌ و جو در اینترنت نحوه انجام آن را پیدا کنید.نکته‌ای که خیلی اهمیت دارد این است که بررسی شود آیا مشکلی که رخ داده است به دلیل استفاده اشتباه بوده یا این مشکل از خود گوشی است. برخی از موارد با تغییر نحوه استفاده از گوشی هوشمند و انجام تنظیمات مرتبط، برطرف می‌شوند.

تصمیم‌گیری درباره خرید گوشی شیائومی

اگر اشخاصی نگران بروز این مشکلات در گوشی‌های شیائومی هستند و ممکن است در خرید خود تردید کنند، کافی است با توجه به راه‌ حل‌های کلی که ارائه شد تجربه بسیار خوبی از کار با گوشی‌های شیائومی داشته باشند. این مشکلات به هیچ عنوان این پیام را نمی‌رسانند که در ساخت این محصولات کیفیت پایینی را شاهد هستیم.

 بسیاری از کاربران از خرید گوشی شیائومی خود کاملا راضی هستند و شیائومی توانسته است نظر متخصصین این حوزه را نسبت به محصولات خود مثبت کند.

کیفیت در طراحی و ساخت محصولات و ارائه امکانات بسیار خوب و به‌روز از ویژگی‌های گوشی‌های هوشمند این برند محبوب است. در نهایت پیشنهاد می‌کنیم اگر قصد بررسی دقیق‌تر گوشی‌های شیائومی را دارید به صفحه   خرید گوشی شیائومی   در فروشگاه اینترنتی تیمچه مراجعه کنید و مدل‌های مختلف را بررسی کنید.

سخن آخر: تجربیات دیگران را کامل بررسی کنید

با گسترش شبکه‌های اجتماعی و امکان ثبت نظر در فروشگاه‌های اینترنتی هر شخصی می‌تواند تجربیات خود را منتشر کند. وقتی به این نظر‌ها و بررسی‌های شخصی نگاه می‌کنیم باید پس از آن به این فکر کنیم چرا یک فرد اعلام نارضایتی کرده است یا چرا یک فرد از یک محصول تعریف کرده است؟

خیلی از مشکلات مانند مواردی که در این متن به آن‌ها پرداخته شده بود مشکلاتی نیستند که بخواهند غیر قابل حل باشند اما اشخاصی که اطلاعاتی درباره راه حل آن نداشته‌اند آن‌ها را منتشر کرده بودند. با مطالعه نقد و بررسی‌های کاملی که در سایت‌های مختلف مانند فروشگاه اینترنتی تیمچه منتشر می‌شود می‌توانیم آگاهی و دانش خودمان را در این زمینه افزایش دهیم و پاسخ بسیاری از سوالاتمان را پیدا کنیم.

"این مطلب تبلیغاتی است"

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: گوشی های شیائومی خرید گوشی داشته اند گوشی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۰۵۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هواداران منچستریونایتد بلیت‌هایشان را به باشگاه پس دادند!

عملکرد تیم اریک تن هاخ باعث شده تا تعدادی از هواداران منچستریونایتد، شروع به پس دادن بلیت فصل خودشان کنند. 

طرفداری | اریک تن هاخ در کنفرانس مطبوعاتی جدید خودش به آنهایی که پیروزی تیمش مقابل کاونتری سیتی را شرم آور توصیف کردند، ایراد وارد کرد و از نتایج تیمش دفاع کرد. 

به گزارش تایمز، این در حالی است که که منچستریونایتد با ارائه یک عملکرد ضعیف، برتری سه گله اش را از دست داد و در نهایت به ضربات پنالتی برای شکست دادن تیم چمپیونشیپی نیاز داشت، اتفاقی که به طور واضح باعث کاهش اعتماد به نفس در بین برخی از هواداران این باشگاه شده است.

باشگاه منچستریونایتد، روز دوشنبه بعدازظهر با ارسال پیامی به اعضای باشگاه، به آنها اطلاع داد که به دلیل «بازگرداندن تعداد زیادی از بلیت‌ها توسط دارندگان بلیت های فصلی»، بلیت‌های بیشتری برای بازی روز چهارشنبه مقابل شفیلدیونایتد در دسترس قرار گرفته است.

تن هاخ: برد ما برابر کاونتری شرم‌آور نبود؛ پرسیدن مکرر این سوال، شرم‌آور است!

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • 5 دلیل برای خرید میان رده های شیائومی
  • هواداران منچستریونایتد بلیت‌هایشان را به باشگاه پس دادند!
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ قیمت نوبرانه سامسونگ چقدر است؟
  • خرید آیفون در چین کاهش یافت
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ بهترین پرچمدار سامسونگ چند؟
  • رایج‌ترین علائم ام اس را بشناسید
  • ۱۰ دلیل برای اینکه جدیدترین مدل آیفون را نخریم!
  • پرفروش‌ ترین گوشی شیائومی+ دانلود لیست قیمت جدیدترین و ارزان‌ترین موبایل امروز(۳ اردیبهشت)
  • ممنوع بودن خرید و فروش داروهای رایج سقط جنین در نیشابور
  • سندرم انگشت آیفون چیست و پزشکان در مورد آن چه می گویند؟