Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@08:54:38 GMT

142کیلومتر از راه‌های خراسان شمالی مرمت می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۰۶۴۷۵

142کیلومتر از راه‌های خراسان شمالی مرمت می‌شود

ایسنا/خراسان شمالی معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: 142 کیلومتر از راه‌های اصلی خراسان شمالی در سال جاری مرمت و بازسازی می‌شوند.

مهندس امانی، 12 خرداد ماه، در حاشیه جلسه شورای هماهنگی راه و شهرسازی خراسان شمالی، در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه  142 کیلومتر از راه‌های اصلی استان با اعتبار بالغ بر 170 میلیارد تومان، در سال جاری مرمت خواهد شد، افزود: در بازدیدهای انجام شده از راه‌های استان، از سال 98 تاکنون کارهای بسیاری در حوزه بهسازی، آسفالت و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. انجام شده است اما با تفاهم‌نامه ای که امروز بین راه و شهرسازی و استانداری خراسان شمالی منعقد شد، رشد بیش از دو برابری در تخصیص اعتبارات خواهیم داشت.

وی با تأکید براینکه انعقاد تفاهم نامه مذکور و پیگیری استاندار خراسان شمالی به طور قطع رشد بسیار خوبی را در حوزه راه‌های استان شاهد خواهیم بود، اظهار کرد: رفع نقاط پرحادثه، تعیین و تکلیف راه‌های روستایی که زیرساخت‌های لازم برای آسفالت دارند و... در این تفاهم نامه مورد توجه قرار گرفته است.

امانی با اشاره به اینکه در انعقاد تفاهم نامه مذکور عقب ماندگی در تخصیص اعتبار به حوزه راه‌های استان در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: محورهای مواصلاتی استان که بیش از 90 درصد جابه جایی بار و مسافر از طریق این راه‌ها انجام می‌شود نیز مورد توجه قرار گرفته است.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: بیش از 46 درصد مردم استان در مناطق روستایی سکونت دارند که از همین جهت توجه به راه‌های روستایی بسیار مورد اهمیت است و در سال جاری تمام راه‌های روستایی که آماده آسفالت هستند، تعیین و تکلیف خواهند شد.

 استان خراسان شمالی بیش از ۴۰۰ کیلومتر راه اصلی، بیش از ۷۰۰ کیلومتر راه فرعی و چهار و ۶۵۰ کیلومتر راه روستایی وجود دارد.
خراسان شمالی در مسیر گذر استان‌های شمالی کشور و زائران مشهد مقدس قرار دارد.


انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خراسان شمالي راه و راهداري استانی اجتماعی خراسان شمالی تفاهم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۰۶۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد جاده جنگل گلستان - چمن بید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ براساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی، محور جنگل گلستان - چمن بید و برعکس به دلیل بارش شدید باران و سیلاب و طغیان رودخانه، برای رعایت ایمنی وسایل نقلیه عبوری تا اطلاع بعدی مسدود است.

مسافران و رانندگان، از طریق سامانه گویای ۱۴۱ از آخرین وضعیت راه ها، انسداد یا محدودیت‌های احتمالی تردد و شرایط جوی مطلع شوند.

دیگر خبرها

  • سهمیه نفت سفید برای خانوار‌های روستایی خراسان‌شمالی شارژ شد
  • توفان، باران و مه جاده های خراسان رضوی را فرا گرفت
  • برندگان روز پانزدهم پویش زندگی با آیه‌ها در خراسان شمالی اعلام شد
  • برندگان روز شانزدهم پویش زندگی با آیه‌ها در خراسان شمالی اعلام شد
  • ۲۹ هکتار از حریم رودخانه‌های خراسان شمالی رفع تصرف شد
  • بیش از ۲۹ هکتار زمین در حریم رودخانه‌های خراسان شمالی رفع تصرف شد
  • جشن ازدواج ۱۱۴ زوج جوان در بجنورد
  • سواحل استان بوشهر متلاطم است
  • تداوم نهضت دیجیتال سازی شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی درمناطق روستایی
  • انسداد جاده جنگل گلستان - چمن بید