Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-24@11:39:47 GMT

صعود بازار ارزهای دیجیتال پس از افت ناگهانی

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۰۶۶۱۷

صعود بازار ارزهای دیجیتال پس از افت ناگهانی

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از همشهری، 2 ارز دیجیتال بزرگ جهان اکنون توانسته‌اند طی 7روز گذشته از پایین‌ترین سطح اخیر خود برگشته و روند صعودی در پیش بگیرند. بین دوشنبه تا سه‌شنبه، بیت‌کوین 8/8درصد رشد نشان داد و بیش از 3هزار دلار افزایش قیمت داشت.

این جهش، بزرگ‌ترین سود روزانه بیت‌کوین در یک هفته گذشته محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتریوم نیز در روز سه‌شنبه (دیروز) نسبت به روز دوشنبه، حدود 15درصد افزایش داشت که این هم بیشترین میزان در یک هفته گذشته بوده است. برخی کارشناسان بر این باور هستند که سرمایه‌گذاران نهادی، همچنان علاقه‌مند به خرید رمزارز هستند که این موضوع باعث رشد صعودی بازار شده است. برخی کارشناسان رمزارز نیز علت رشد در بازار را مرتبط با فعل و انفعالات جدید بانک مرکزی هندوستان درخصوص فعالیت در حوزه ارزهای دیجیتال دانسته‌اند.

افزایش قیمت در بازار درحالی شکل گرفت که گزارش‌هایی در رسانه‌های مختلف جهان درخصوص بخشنامه جدید بانک مرکزی هند (RBI) منتشر شده است. این بانک در جدیدترین بیانیه خود اعلام کرده که استفاده از خدمات برای حساب‌های بانکی که با ارزهای دیجیتال سر و کار دارند، ممنوع نیست.

این ممنوعیت در ابتدا دسترسی مشتریان دخیل در دارایی‌های دیجیتال به خدمات بانکی سنتی را از بین می‌برد؛ موضوعی که البته پارسال توسط دادگاه عالی این کشور لغو شد. بانک مرکزی هندوستان اما در این بین تبصره‌هایی را نیز برای بانک‌های تحت پوشش خود صادر کرده است که شامل امکان مراقبت از حساب‌های بانکی چنین مشتریانی توسط بانک‌ها می‌شود تا آنها مطمئن شوند این حساب‌ها تخلفی درباره تامین مالی تروریسم، تأیید هویت مشتریان، پولشویی و قانون مدیریت ارزی کشور انجام نمی‌دهند.

از سوی دیگر سایر ارزهای دیجیتال برجسته که در فهرست برترین‌های این بازار قرار دارند نیز دوشنبه تا سه‌شنبه رشد خوبی داشته‌اند که در میان آنها، ریپل و دوج‌کوین وضعیت بهتری را تجربه کردند.

پربیننده ترین اتریوم موفق به شکست بیت‌ کوین می‌ شود؟ بیت کوین یا ریپل: تفاوت این دو در چیست؟ بیت کوین در مسیر ثبت دومین ضرر ماهانه / پیروی اتریوم از رمزارز مشهور استیبل کوین چیست؟ صدور مجوز برای استخراج رمزارز ادامه خواهد داشت

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ارز دیجیتال انتخابات ۱۴۰۰ ارزهای دیجیتال بیت کوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۰۶۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش رایگان ارزهای دیجیتال برای مبتدی ها: از باز کردن حساب تا معامله و سود ( اطلاع رسانی تبلیغی)

خب شروع شد!   اونایی که حرفه ای هستند و فقط سیگنال می خوان برای معامله می تونن از الآن به مدت 24 ساعت به صورت رایگان وارد کانال رُز ما بشن و سیگنال دهی ما اونجا شروع میشه. اما فقط حرفه ای ها برن لطفا.  @keyochiroz   اونایی که حرفه ای نیستند و میخوان آموزش ببینند کانال آموزشی ما رو عضو بشن که این کانال عضو گیری این دوره رو فقط تا 24 ساعت آینده انجام میده و بعد شروع می کنه. دیگه وسط دوره عضو نمی گیریم.    @keyochiedu   فقط یه نکته که قبلا هم بارها دربارش صحبت کردیم اما الآن وقت عمل بهش هست. این بازار بزرگ و جهانیه و هیچ کس جای هیچ کس رو تنگ نمی کنه. حتما و لطفا و قطعا به بقیه به ویژه جوانان زیر ۳۵ سال اطلاع بدید که عضو بشن. هر کس حداقل به ۵ نفر جوان زیر ۳۵ سال خانم و آقا عضویت رو پیشنهاد بده.    اگه خودتون تو خونه جوان دارید و نگران آیندش هستید اطلاع بدید تا بیاد یاد بگیره.    انشاالله که برای همتون برکت و سود زیاد و حلال داشته باشه‌. 

کانال تخصصی کی و چی @keyochi   الهی به امید خودت کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • بازار رمزارز‌ها / بیت‌کوین آماده شد
  • آموزش حضوری ارز دیجیتال در تهران
  • آخرین وضعیت بازار رمزارز‌ها در جهان/ بیت کوین آماده شد
  • «تتر» جایگزین دلار می شود؟
  • سایت های معتبر تحلیل ارز دیجیتال
  • بیت‌کوین در آستانه رکوردی جدید / قیمت روز ارزهای دیجیتال
  • بیت کوین به قیمت جدید رسید/ ۶۶ هزار و ۴۶۹.۳۲ دلار
  • آموزش رایگان ارزهای دیجیتال برای مبتدی ها: از باز کردن حساب تا معامله و سود ( اطلاع رسانی تبلیغی)
  • هاوینگ بیت کوین چیست، چه زمانی رخ می‌دهد و چرا می‌تواند باعث افزایش سرسام آور قیمت شود؟
  • هاوینگ بیت کوین چیست، چه زمانی رخ می‌دهد و چرا می‌تواند باعث افزایش سرسام آور قیمت آن رمز ارز شود؟