Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ رئیس جمهور از  روزهای 13، 14 و 15 خرداد به عنوان ایام بسیار مهم و سرنوشت ساز در تاریخ انقلاب اسلامی و کشور نام برد و گفت: اساس تفکر امام در نهضت و انقلاب اسلامی بر مبنای مردم بود ، امام در حرکت انقلاب به دنبال جنگ مسلحانه  و چریکی نبود و راه حل مد نظر ایشان، جوشش و همفکر شدن مردم با مسیر نهضت و حرکت انقلاب اسلامی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی در جلسه روز چهارشنبه هیات دولت و در آستانه سالگرد ارتحال رهبرکبیر انقلاب اسلامی، صندوق آرا را نتیجه و دستاورد مهم انقلاب اسلامی و انقلاب مشروطه دانست و افزود: راه حلی که امام راحل برای اداره کشور داد از طریق انتخابات و مردم بود و "میزان رای ملت است"، شعار اصلی امام راحل بود.

 دکتر روحانی با بیان اینکه امام معتقد بود مردم باید نقش اصلی و تعیین کننده در قدرت و اداره کشور داشته باشند، تصریح کرد نباید از راه امام فاصله بگیریم، روز به روز باید به امام و آرمان های امام نزدیک تر شویم و نباید اجازه دهیم که سیر قهقرایی اتفاق بیفتد.

رئیس جمهور اظهار داشت: نکند روزی خدای ناکرده از مسیر و راه امام که همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری هم بوده است ، فاصله بگیریم و بگوییم مشارکت مردم مهم نیست، نباید کسی بگوید که این مهمترین مسئله (مشارکت مردم) مهم نیست.

این خبر تکمیل می شود ...

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 امام خمینی حسن روحانی مقام معظم رهبری برجام ترامپ همه پرسی سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۰۷۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام حبیب الله غفوری نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه و محمد طیب صحرایی استاندار کرمانشاه طی پیام تسلیتی ماموستا فخری امام جمعه سابق جوانرود را از علمای پیشتاز در تبیین حقایق انقلاب دانستند.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

إنّا لله و إنّا الیه راجعون

خبر رحلت امام‌جمعه سابق شهر جوانرود، عالم وارسته و فاضل ارجمند مرحوم مغفور حاج ماموستا ملأ احمد فخری (رحمةالله‌علیه) موجب تاثّر و تألم این‌جانبان گردید.

آن مرحوم از جمله عالمان فرهیخته، انقلابی، اخلاق‌مدار و بصیر بود که با روحیه مردمداری و تواضع، نقش بزرگی در وحدت و همدلی مردم منطقه و مقابله با توطئه‌های بدخواهان و ضدانقلاب ایفا نمود.

ایشان ۴۴ سال در سنگر امامت جمعه جوانرود به اسلام، مردم و انقلاب اسلامی خدمت کرد و همواره در تبیین حقایق و معارف اسلام و انقلاب اسلامی از علمای پیشتاز بود.

این‌جانبان درگذشت این شخصیت ارزشمند را به رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی)، مردم مؤمن و انقلابی استان کرمانشاه و شهرستان جوانرود بخصوص شاگردان و خانواده محترم ایشان تسلیت و تعزیت عرض نموده و از خداوند حکیم علو درجات برای آن عالم بصیر و صبر و اجر برای عموم بازماندگان مسألت می‌نمائیم.

کد خبر 6088605

دیگر خبرها

  • آیت‌الله مهمان‌نواز یک روحانی ولایت‌مدار و بصیر بود
  • احترام به قانون، اصل رقابت انتخاباتی است
  • ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود
  • فلسفه وجودی سپاه، فدایی شدن است
  • جانشین فرمانده سپاه : عملیات «وعده صادق» صهیونیست ها را مضحکه تمام جهان کرد / دشمنان از هر راهی التماس کردند تا جمهوری اسلامی اقدامی نکند، اما در این عملیات تصمیم حیدری گرفته شد
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • همه دستاوردهای امروز ایران اسلامی، از برکات نهضت امام راحل است
  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • جایگاه ویژه‌ مردم ایران در بسط تفکر مهدوی در جهان امروز