Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه درسپاه با بیان اینکه رژیم اشغال‌گر قدس در سراشیبی سقوط قرار دارد، گفت: جبهه مقاومت توانمندی ساخت انواع موشک بومی را دارد و این قدرت را با مؤلفه‌های ایمان و وحدت بکار گرفته است. حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالله حاجی‌صادقی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به قدرت موشکی جبهه مقاومت، گفت: جبهه مقاومت به ویژه در فلسطین هم قدرت و هم اراده به‌کارگیری این قدرت را در مقابل رژیم صهیونیستی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جبهه مقاومت توانمندی ساخت انواع موشک را دارد
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه جبهه مقاومت فلسطین توانمندی ساخت انواع موشک را دارد، تصریح کرد: بالاتر از تولید موشک، اراده‌ای است که باعث دست‌یابی جبهه مقاومت به این فناوری مهم نظامی شده است.   به قدرت نمایی موشکی جبهه مقاومت در نبرد ۱۲ روزه غزه حاجی صادقی با اشاره به قدرت نمایی موشکی جبهه مقاومت در نبرد ۱۲ روزه غزه مقابل حملات رژیم جنایت‌کار صهیونیستی، اضافه کرد: جبهه مقاومت برای اولین بار این حجم بالای موشک را بر سر رژِیم اشغال‌گر قدس زد و این اراده را به آن‌ها تحمیل کرد و به صهیونیست‌ها فهماندند که مقابله نا برابر گذشته به پایان رسیده است.     سنگ دست جوانان فلسطینی امروز به موشک‌های نقطه‌زن تبدیل شده است نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه سنگ دست جوانان فلسطینی امروز به موشک‌های نقطه زن تبدیل شده است، تصریح کرد: امروز جبهه مقاومت به ویژه در فلسطین با دست‌یابی به قدرت موشکی، موشک را با موشک جواب می‌دهند.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
حاجی صادقی با تأکید بر اینکه رژیم اشغال‌گر قدس در سراشیبی سقوط قرار دارد، اضافه کرد: روز به روز قدرت مقاومت بیشتر و در نقطه مقابل سرعت محو این رژیم جعلی بیشتر می‌شود.     نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه جبهه مقاومت یک جبهه بیشتر نیست، تصریح کرد: توحید، ایمان و باورها از مؤلفه‌های اصلی وحدت جهان اسلام در مقابل اشغالگری رژیم صهیونیستی است.
رژیم صهیونیستی دشمن جهان اسلام است حاجی صادقی رژیم صهیونیستی کودک‌کش را دشمن جهان اسلام برشمرد و اظهار داشت: این رژیم اشغال‌گر در مقابل جبهه حق قرار گرفته است، هر پیروزی موفقیت کل جبهه مقاومت است و همه در آن مشارکت دارند.   بیشتربخوانید: ایران شریک پیروزی فلسطین در مقاومت ۱۲ روزه/ انتقال پرواز‌های صهیونیست‌ها از ترس موشک‌های بومی انتهای پیام/ برچسب ها: عبدالله حاجی صادقی سپاه فلسطین

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سپاه فلسطین رژیم صهیونیستی جبهه مقاومت حاجی صادقی اشغال گر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۰۷۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از تجلیل مادران شهدا از سپاه پاسداران در ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه سه شنبه مادران شهدا از سبزپوشان سپاه پاسداران به دلیل عملیات مقتدرانه در مقابل رژیم صهیونیستی حلقه گل هدیه کردند.

در حاشیه مراسم سه شنبه‌های شهدایی در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، تعدادی از مادران شهدا به نمایندگی از خانواده‌های شهدا از حجت الاسلام الله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان، سردار شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمؤمنین استان ایلام، سردار کریمیان جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین استان به خاطر حمله تنبیهی سپاه پاسداران علیه اسرائیل غاصب تقدیر و تشکر کردند.

کد خبر 6080384

دیگر خبرها

  • موشک‌های مقاومت الجلیل علیا را در خاموشی فرو برد
  • عملیات وعده صادق مظهر اقتدار سپاه و جبهه مقاومت بود
  • به زودی پیروزی جبهه مقاومت و شکست رژیم صهیونیستی را جشن می‌گیریم
  • سردار حسن‌زاده: جشن بزرگ پیروزی جبهه مقاومت و شکست رژیم صهیونیستی بیش از هر زمانی نزدیک است.
  • «وعده صادق» حادثه‌ تاریخ‌ساز/ فصل جدیدی از حیات جبهه مقاومت آغاز شد
  • وعده صادق بخش کوچکی از توانمندی نظامی ایران بود
  • این عکس از حمله سپاه به اسرائیل تاریخی شد /گاف نماینده اسرائیل در سازمان ملل /موشک هایی که از دیوار دفاعی اسرائیل عبور کرد
  • تصاویری از تجلیل مادران شهدا از سپاه پاسداران در ایلام
  • اقدام مقتدرانه سپاه پاسداران جبهه مقاومت را امیدوارتر کرد
  • بازدید نماینده ولی فقیه در قرارگاه کربلا از خط مرزی