Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به نقل از کمیته اطلاع رسانی ستاد سحر( ستاد حامیان مردمی رئیسی در خوزستان)، رستم عیدی‌پور سه شنبه شب در جلسه مجمع شورای راهبردی و جلسه مشترک با ستاد جوانان و اقوام سحر خوزستان در اهواز اظهار داشت: انتخابات یکی از شاخص‌های اصلی در ساختار بین الملل برای تثبیت امنیت کشورها است؛ جمهوری اسلامی ایران از زمانی که حیات سیاسی و اجتماعی پیدا کرده مردم را همواره جزو اولویت‌های اصلی خود معرفی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مردم از نگاه امام (ره) ولی‌نعمتان نظام هستند و رهبر معظم انقلاب نیز در این خصوص فرمودند که مسئولان نوکر و خادم مردم هستند؛ شالوده اصلی و مهمترین موضوعی که همواره نظام به آن توجه ویژه ای دارد، تکریم ملت است.

رئیس ستاد سحر (ستاد مردمی حامیان رئیسی) در خوزستان ادامه داد: هشت سال اخیر در دولت روحانی با مشکلات عدیده‌ای مواجه بودیم اما ۲ ساختار متفاوت را در دولت اول و دوم روحانی مشاهده کردیم و مردم در ساختاری که باید پرچم‌دار باشند، عملا نادیده گرفته شدند در حالی که عمده‌ترین مقوله برای نابودی هر نظامی ایجاد نارضایتی عمیق مردمی است.

عیدی پور تصریح کرد: گرفتن هویت مردمی و نادیده گرفتن نقش آن‌ها در ساختار مدیریتی، اصلی‌ترین شاخص جهت نابودی نظام است در حالی که رکن اصلی و اساسی برای مدیریت کشور حضور پر رنگ ملت ایران در عرصه‌های مختلف است.

وی با بیان اینکه چرا مردم باید مسئولان را دزد بخوانند در حالی که رهبر معظم انقلاب همواره تذکرات لازم در این زمینه را به مسئولان اعلام فرمودند،گفت: ملت ایران در دوران پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس عزیزترین اعضای خانواده خود را برای حفظ این نظام تقدیم کردند اما طی چند سال اخیر شرایط روانی که در جامعه اسلامی ایران شکل گرفت، این ایثارگری ها نادیده گرفته شد.

رئیس ستاد سحر( ستاد مردمی حامیان رئیسی ) بیان کرد: اکنون شرایط داخلی به سمت ایجاد نارضایتی اجتماعی پیش رفته و خواص کشور آشکارا نسبت به دور شدن از عدالت و آرمان های انقلاب انتقاد می کنند؛ توده مردم نیز حوزه اقتصاد و اشتغال را مورد نقد قرار داده اند و بر این باورند که هیچ خدمتی به آن ها در ساختار مدیریتی بدون لابی‌گری میسر نیست.

عیدی‌پور گفت: اکنون فشارهای اقتصادی عوامل خارجی و بعضا داخلی با هدف تقویت نارضایتی در کشور انجام می شود ولی با حضور آگاهانه مردم پای صندوق های رای تمام نقشه های دشمنان نقش برآب می شود.

وی گفت: حوزه فکری سردار قاسم سلیمانی محدود به تقسیمات جغرافیایی کشور نبود بلکه صاحب یک مکتب و ایدئولوژی در سطح جهان اسلام بود. متاسفانه سردار سلیمانی قربانی نیز کسانی شد که منافع خود را در خطر دیدند.

رئیس ستاد سحر (ستاد مردمی حامیان رئیسی) خوزستان با اشاره به اینکه کار ستاد سحر نه برای سوءاستفاده های سیاسی بلکه یک کار اعتقادی است، گفت: نشست های مشترکی را با دیگر ستادهای حمایتی و مردمی آیت الله رئیسی در خوزستان برگزار می کنیم چرا که کشور دارای شرایط سیاسی خاصی است که اولویت همه باید جلب مشارکت همگانی برای حضور در انتخابات باشد.

همچنین در ادامه جلسه راهبردی و تخصصی ستاد جوانان و اقوام ستاد سحر خوزستان به ریاست رحمت اله دانا فعال سیاسی،اجتماعی و رسانه ای ستاد رییسی تشکیل شد که وی نیز از دبیران کارگروه های تخصصی شهرستان‌های این مجموعه ستادی درخواست کرد که معرفی نخبگان و تخصص‌گرایی را با هدف جذب جوانان دانشگاهی و تحصیلکرده در اولویت قرار دهند چرا که نقش جوانان در عرصه انتخابات ریاست جمهوری به مراتب بیشتر از دیگر اقشار است.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ، و نیز ۲ انتخابات میان دوره‌ای خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی ، همزمان ۲۸ خرداد جاری در کشور برگزار می‌شود.

برچسب‌ها مشارکت انتخاباتی خوزستان اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشارکت انتخاباتی خوزستان اهواز مشارکت انتخاباتی خوزستان اهواز اخبار کنکور ستاد سحر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۰۷۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی منصوب شد

«محمد مخبر» در حکمی «سید محمود حسینی‌پور» را به عنوان «رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی» منصوب و ابراز امیدواری کرد که وی با اتکال به الطاف خداوند متعال و با رعایت اصول «عدالت محوری»، «انقلابی‌گری»، «مردم داری»، «پاکدستی و فسادستیزی» و «قانون‌مداری» دولت مردمی، در انجام مسئولیت محوله موفق و مؤید باشد.

متن کامل حکم معاون اول رئیس‌جمهور به شرح زیر است:

جناب آقای سید محمود حسینی پور

نظر به تعهد، شایستگی و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به سمت «رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی» منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به الطاف خداوند متعال و با رعایت اصول «عدالت محوری»، «انقلابی‌گری»، «مردم داری»، «پاکدستی و فسادستیزی» و «قانون‌مداری» دولت مردمی، در انجام مسئولیت محوله موفق و مؤید باشید.

محمد مخبر
معاون اول رئیس جمهور

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • سپاه، نهادی مردمی و مرتبط با مردم است
  • سعیدی: روش برخورد با دختران سرزمینم با شعار‌های زمان انتخابات تناقض دارد
  • نقش برابر مردم و مسوولان برای ماندگاری سینما در قوچان
  • گام مردم در کشاورزی هوشمند/ راه میان‌بر مردمی‌سازی فناوری باز شد
  • رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی منصوب شد
  • آغاز هفته سلامت با شعار مردمی سازی در خوزستان+فیلم
  • برخی با حملات غیرمنصفانه به ارکان نظام در زمین دشمن بازی‌ می کنند
  • ولایت مداری و مردمی بودن، مهمترین ویژگی ارتش
  • رفع موانع در فرایند مشارکت راهی برای تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
  • جلب مشارکت مردمی لازمه تحقق شعار سال است