Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@09:11:48 GMT

سه استان برتر در پاسخگویی به شکایات مردمی

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۰۷۴۴۶

سه استان برتر در پاسخگویی به شکایات مردمی

ایسنا/سمنان معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان از کسب رتبه دوم استان سمنان در پاسخگویی به شکایات مردمی خبر داد.

مهدی یحیایی با اعلام این خبر گفت: بر اساس ارزیابی های صورت گرفته توسط سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان کشور، استان سمنان از لحاظ رسیدگی به شکایات مردمی در جایگاه دوم کشوری قرار دارد و استان‌های یزد، کهکیلویه و بویر احمد و بوشهر به‌طور مشترک در رتبه اول این ارزیابی قرار گرفته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در استان سمنان از ابتدای اسفندماه سال گذشته تا ابتدای خردادماه سال جاری ۳۹ مورد شکایت مردمی در سامانه ۱۲۴ ستاد خبری سازمان صمت استان ثبت شده است که توسط کارشناسان و بازرسان سازمان ، ۳۸ مورد این شکایات بررسی و منجر به نتیجه شده است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان تصریح کرد: سامانه ۱۲۴، پل ارتباطی بین سازمان و مردم جهت دریافت شکایات مردمی و پاسخگوئی در کوتاهترین زمان ممکن بوده و این امر به عنوان یکی از اولویت های این سازمان است.

وی یادآور شد: رسالت اصلی و محوری حوزه معاونت بازرسی ، نظارت و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان ، پاسخگویی و رسیدگی به شکایات مردمی است و دقت و سرعت در رسیدگی به موقع به شکایات بسیار ضروری است.

یحیایی عنوان کرد: بر اساس ارزیابی انجام شده از سوی سازمان حمایت ، میانگین زمان ثبت شکایت مردمی تا رسیدگی شدن شکایت در استان سمنان ۷ روز می باشد.

وی ادامه داد: استان سمنان در نظر سنجی مردمی از نتیجه رسیدگی به شکایات ، با ۸۱ درصد رضایت‌مندی پس از استان های کهکیلویه و بویراحمد ، جنوب کرمان و مازندران در رتبه چهارم کشوری قرار دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی سمنان وزارت صنعت معدن و تجارت شکایات مردمی استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۰۷۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسیدگی فرمانده انتظامی کرمانشاه به مشکلات شهروندان درحوزه انتظامی

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، روزهای ۲ شنبه هر دو هفته یکبار و در قالب سامانه‌های ۱۹۷ و ۱۴۷ با عموم شهروندان، کارکنان، پیشکسوتان و … دیدار کرده و ضمن رسیدگی به مشکلات آنها در حوزه انتظامی، پیشنهادات و انتقادات آنان را نیز دریافت و در راستای بهبود و ارتقا عملکرد انتظامی استان مورد بررسی قرار خواهد داد.

طبق برنامه ریزی های انجام شده جلسه ملاقات مردمی فرمانده انتظامی استان از ساعت ۹ صبح آغاز و تا حوالی ساعت ۱۳ ادامه خواهد داشت.

در همین راستا جلسه ملاقات مردمی سردار حاجیان رئیس پلیس استان فردا دوشنبه ۳ اردیبهشت در مجتمع خدماتی رفاهی پردیس انتظامی به آدرس میدان فردوسی ابتدای خیابان دلگشا برگزار می‌شود.

کد خبر 6084591

دیگر خبرها

  • ۴۷ هزار درخواست تلفنی در سفر رییس جمهور به استان سمنان ثبت شد
  • حضور سه مدیر گیلانی در مرکز پاسخگویی به سوالات مردمی
  • ◄ کسب گواهینامه مدیریت کیفیت در رضایتمندی مشتریان و رسیدگی به شکایات توسط هلدینگ دکا
  • مددخواهی بیش از هزار نفر در سفر رییس‌جمهور به استان سمنان از کمیته امداد
  • دیدار با مدیر کل دفتر بازرسی ،مدیریت عملکرد ،امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری آذربایجان غربی
  • استقرار هیئت بازرسی در گمرک سازمان منطقه آزاد کیش
  • مطالبه ۱۳۶ مشهدی در دیدار مردمی رسیدگی شد
  • پاسخگویی سامانه ۱۳۷ شهرداری یزد به ۶۵۰ تماس/ گزارشات مردمی از آبگرفتگی معابر و جوی‌های شهر
  • ◄ افزایش 41 درصدی پاسخگویی به تماس های مردمی با مرکز مدیریت راه های استان قم
  • رسیدگی فرمانده انتظامی کرمانشاه به مشکلات شهروندان درحوزه انتظامی