Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-19@05:52:07 GMT

نرخ کرایه تاکسی‌ها در مهاباد ۳۰ درصد افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۰۷۴۶۴

نرخ کرایه تاکسی‌ها در مهاباد ۳۰ درصد افزایش یافت

سرپرست سازمان مدیریت حمل‌ونقل شهرداری مهاباد گفت: نرخ کرایه انواع تاکسی ها در این شهرستان اعم از آژانس‌های تاکسی تلفنی، تاکسی‌های گردشی، خطی و ون به طور میانگین ۳۰ درصد افزایش یافت.

به گزارش ایمنا، شیرکو نورانی در این باره اظهار کرد: این افزایش قیمت براساس موافقت استانداری و تصویب ستاد تنظیم بازار شهرستان به منظور همسان‌سازی نرخ‌ها با شهرهای همجوار صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بر همین اساس نرخ کرایه تاکسی‌های گردشی به هزار و ۸۰۰ تومان، شرکت‌های حمل و نقل درون شهری (آژانس‌های تاکسی تلفنی) به پنج هزار تومان، تاکسی تلفنی مرکز ۱۳۳ به شش هزار و ۵۰۰ تومان و حق کمیسیون دفاتر آژانس‌ها نیز به ۱۲ هزار تومان افزایش یافته است.

سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری مهاباد اضافه کرد: این افزایش قیمت از امروز اعمال شده و خدمات حمل‌ونقل بر اساس نرخ‌های جدید انجام می‌شود.

وی اظهار کرد: همچنین نرخ کرایه اتوبوس، میدل‌باس و خطوط شهری به ۶۵۰ تومان، اتوبوس و ون خانگی روستای «یوسفکند» به هزار و ۳۰۰ تومان و اتوبوس روستای "دریاس" و «اگریقاش» هم به هزار و ۵۰۰ تومان افزایش یافته است.

نورانی افزود: هزینه حمل مسافر به تالارهای عروسی نیز به پنج هزار تومان و همچنین مرکز آنلاین تاکسی ١٨٣٠ نیز به شش هزار تومان و به ازای هر کیلومتر اضافی نیز هزار تومان محاسبه خواهد شد.

وی گفت: شهروندان می‌توانند با مشاهده هرگونه تخلفی شکایت خود را به شماره تلفن ۴۲۲۳۳۰۰۰ واحد نظارت و بازرسی تاکسیرانی اعلام کنند.

منبع: ایرنا

کد خبر 497952

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران شهر شهرداری مهاباد تاکسی نرخ کرايه تاکسي شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق هزار تومان نرخ کرایه تاکسی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۰۷۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال نرخ جدید کرایه وسایل نقلیه عمومی درون‌شهری در مراغه

 مروتی گفت: نرخ پیشنهادی کرایه با مصوبه شورای اسلامی شهر مراغه تمامی تاکسی‌های خطی و بی‌سیم، آژانس‌های تاکسی تلفنی، اتوبوس‌های درون‌شهری و حومه و اتودربست‌ها را شامل می‌شود.

 شهردار مراغه گفت:این مصوبه پس از طی مراحل قانونی و اخذ تاییدیه در کمیته تطبیق مصوبه‌های فرمانداری به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی اظهار داشت: کلیه رانندگان فعال در این بخش می‌توانند نسبت به دریافت نرخ جدید بر اساس جدول ابلاغی از طرف سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری اقدام کنند.

مروتی همچنین از رانندگان حوزه حمل و نقل درون‌شهری خواست نرخ مصوب را رعایت کنند و خاطرنشان کرد: مسافران هم در صورت مشاهده هرگونه تخلف و اضافه دریافتی موارد شکایت خود را از طریق تماس تلفنی با ۰۴۱۳۷۴۵۷۰۱۳ به واحد رسیدگی اطلاع دهند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری مراغه نیز با اشاره به اینکه سال گذشته نرخ حمل و نقل درون‌شهری به طور میانگین ۴۵ درصد افزایش داشت افزود: نرخ کرایه امسال برای تاکسی‌های درون‌شهری ۴۰ درصد و برای اتوبوس درون‌شهری ۵۰ درصد افزایش یافت.

 امامزاده افزایش کرایه اتوبوس‌های حومه شهر را به طور متوسط ۳۵ درصد اعلام کرد و افزود: اکنون در شهر مراغه هزار و ۳۴۸ دستگاه تاکسی درون‌شهری، ۶۶ دستگاه ون، ۲۰ دستگاه اتوبوس و ۲۰۰ دستگاه تاکسی بی‌سیم فعال هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • نرخ کرایه تاکسی‌ها تا پیش از اردیبهشت‌ماه تغییر نمی‌کند
  • گران شدن کرایه‌های مترو، اتوبوس و تاکسی از شنبه؛ از ۱۶ تا ۴۵ درصد!
  • حمل و نقل عمومی از شنبه گران می شود | افزایش ۱۶ درصدی نرخ ورودیه مترو
  • جزئیات گران شدن کرایه تاکسی، مترو و اتوبوس
  • افزایش کرایه‌ مترو، اتوبوس و تاکسی‌
  • گران شدن کرایه های مترو ، اتوبوس و تاکسی از شنبه
  • گران شدن کرایه‌های مترو، اتوبوس و تاکسی از شنبه
  • افزایش ۱۶ تا ۴۵ درصدی کرایه های مترو، اتوبوس و تاکسی ها از شنبه
  • افزایش ۱۶ تا ۴۵ درصدی کرایه‌های مترو، اتوبوس و تاکسی‌ها از شنبه
  • اعمال نرخ جدید کرایه وسایل نقلیه عمومی درون‌شهری در مراغه