Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@22:09:21 GMT

در ساعات بیکاری‌تان مهارت بیاموزید و کسب درآمد کنید

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۰۷۵۵۱

در ساعات بیکاری‌تان مهارت بیاموزید و کسب درآمد کنید

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، با شیوع ویروس کرونا کلاس‌ها در سراسر دنیا به صورت کلاس آنلاین در حال برگزاری و فرصت خوبی برای کسب مهارت و در نهایت کسب درآمد است. با مجازی شدن کلاس‌ها محدودیت رده سنی تا حدودی کمرنگ‌تر شد و فیلم‌های آموزشی و جزوات و بسته‌های آموزشی با ساعت‌ها آموزش بارها و بارها در دسترس هستند تا شما مهارت و درسی را به خوبی بیاموزید و بر همه مباحث آن تسلط کافی پیدا کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسیاری از دانشگاه‌های مطرح دنیا درصدد برآمدند تا دوره‌های مهم و کاربردی را به صورت رایگان ارائه دهند و در بعضی موارد با تخصیص درصدهای تخفیف فرصت ثبت نام را برای همه دانش آموزان در سراسر دنیا ایجاد کردند.

کانال‌ها و شبکه‌های اجتماعی بسیاری برای آموزش وجود دارد که در هر سطحی که باشید می‌توانید برای یادگیری اقدام کنید. در قدم اول باید بررسی کنید که به چه مهارتی علاقه دارید، یا در چه درسی خوب‌تر استعداد دارید، با آموزش‌های رایگان اولیه وارد همان مسیر شوید، شاید در کلاس‌های رایگان، حرفه‌ای نشوید زیرا که باید تجربه کنید، امتحان دهید، خودتان را در معرض استفاده از آن مهارت ببرید ولی در قدم‌های بعدی حتی خوب است مثلاً معلم خصوصی زبان بگیرید در کلاس آنلاین، درس را بهتر مسلط شوید، کلاس آنلاین معمولاً قیمت مناسب‌تری به نسبت کلاس‌های حضوری یا تدریس خصوصی حضوری دارد.

والدین شما زمان تحصیل به راحتی برای کسب نمره بهتر شما مثلاً برای درس ریاضی برای شما معلم خصوصی ریاضی می‌گرفتند، حالا لازم است برای مهارت‌های اضافی و کاربردی و شغلی گاهی هم همین مسیر آموزش را طی کنید.

سایت استاد سلام تلاش کرده است بازار کار آزاد و رقابتی در تدریس ایجاد کند تا شما با قیمت‌های متنوع و نوشتن سابقه کاری و مهارتی خود حتی در حد ابتدایی بتوانید شاگرد جذب کنید. حتی اگر این میزان درآمد کم باشد و یا در حد یک پول توجیبی باشد.

شناخت ارزش دارایی‌ها و به کسب درآمد از بازار آزاد در این نوع پلتفرم‌ها شما را برای جدال‌های رقابت بازارهای بزرگ‌تر آماده می‌کند. تا زمانی که از آموخته‌های خود نتوان در زندگی روزمره استفاده‌های ارزشمند داشت آن همه وقت، صرف درس خواندن چه فایده‌ای به دنبال دارد؟ چنان که سعدی شیرازی می‌گوید:

علم چندان که بیشتر خوانی
چون عمل در تو نیست نادانی

با وجود شرایط بد اقتصادی اقشار مختلف جامعه همه اعضای خانواده موظف هستند تا با همدلی بتوانند امرار معاش کنند و روزگار را بگذرانند در همین دانشجوها و تازه کارها نیز می‌توانند با مهارت اندوزی و کسب درآمد هرچند ناچیز تا حدودی در این مسئولیت خانوادگی سهیم باشند. چه بهتر که یک حرفه را به درستی بیاموزند.

سعی کنید پس از اتمام درس‌هایتان مهارت‌هایی مانند مکالمه روان به زبان انگلیسی، برنامه نویسی (انواع مختلف با مشورت حرفه‌ای ها)، ورزش‌هایی مثل یوگا پینگ پونگ، نرم افزاری مانند اتوکد یا فتوشاپ را خوب، یاد بگیرید و حتی پروژه‌ای کار کنید و یا مسابقات جدی دهید تا از همان ابتدا خوب ماهر شوید.

با رعایت موارد بالا برای تدریس خیلی هم کم تجربه نخواهید بود و در کنار تحصیل و کسب مدارج بالاتر، کسب درآمد هم می‌کنید.

اما به عنوان یک تازه کار چطور می‌توان در استاد سلام کسب درآمد کرد؟

کسب درآمد به روش استاد سلام

یکی از رسالت‌های ارزنده استاد سلام در کنار معرفی معلم خصوصی و پشتیبانی مدرسه آنلاین، برگزاری دوره‌های آموزشی است. دوره‌های آموزشی در رشته‌ها و مهارت‌های مختلف که دانش آموزان می‌توانند با ثبت نام در این دوره‌ها حرفه‌ای شوند و کم کم برای ورود به بازار کار آماده شوند. به طور مثال دوره‌های:

* دوره آنلاین فتوشاپ

* دوره آنلاین کوتاه کردن مو

* دوره آنلاین زبان انگلیسی

* دوره آنلاین تری دی مکس

* دوره آنلاین بورس

و...

می‌توانند گزینه‌های خوبی برای ورود به بازار کار در آینده باشند. برای دروس عملی نیز پایمان را کمی فراتر گذاشتیم و تنها به آموزش شما فکر نکردیم بلکه برای دریافت مدرک نیز می‌توانید از این پس به روی ما حساب کنید. همین موضوع یکی از عواملی است که امروزه آموزشگاه‌های بسیاری در حال همکاری با استاد سلام هستند. درواقع با داشتن یک زیر سایت در بستر سایت استاد سلام همچنان پرقدرت به مسیر خود ادامه می‌دهند.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5225474

منبع: مهر

کلیدواژه: آموزش آنلاین کسب و کارهای اینترنتی مهارت آموزی کسب و کار کسب و کارهای اینترنتی گروه خودروسازی سایپا گردشگری دکوراسیون منزل کتاب درسی خرما استانبول گل و گیاه شمال کشور تولید نرم افزار آسانسور خانه سالمندان گوشی هوشمند دوره آنلاین استاد سلام کسب درآمد دوره ها کلاس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۰۷۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طولانی‌ترین ساعات کاری در جهان

طولانی‌ترین ساعات کاری در جهان

دیگر خبرها

  • مهارت آموزی ۴ هزار نفر از آسیب دیدگان اجتماعی در خراسان جنوبی
  • حقوق بیکاری در کرواسی؛ بازگشت اسکوچیچ به ایران؟
  • مهارت‌آموزی مشکل مدرک‌گرایی و بیکاری را حل می‌کند
  • داستان شغل ۵۰۰ ساله دلاکی با ۳۳ مهارت؛ مشهورترین دلاک ایرانی که بود؟
  • صدور بیش از 90 هزار گواهینامه مهارتی بین المللی در خوزستان
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • هجدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران آغاز به کار کرد
  • مهارت آموزی ۴ هزار آسیب‌دیده اجتماعی در خراسان جنوبی
  • داستان شغل ۵۰۰ ساله با ۳۳ چشمه مهارت
  • طولانی‌ترین ساعات کاری در جهان