Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده» محمدرضا دشتی اردکانی در جلسه شورای منطقه‌ای آموزش و پرورش اردکان با تشکر و قدردانی از زحمات مجموعه آموزش و پرورش در سال تحصیلی گذشته با اشاره به کمبود سرانه آموزشی در شهرستان، گفت: لازم است برای رفع مشکلات آموزشی و امکانات پشتیبانی در جهت ارتقای کیفیت آموزش و در نتیجه اصلاح مشکلات جامعه برنامه ریزی مناسب شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نرخ رشد بالای جمعیت در شهرستان اردکان نسبت به کل کشور، عنوان کرد: همچنین با توجه به حضور دانش آموزان مهاجر از مناطق مختلف در این شهرستان، همکاری صنایع و کارخانجات برای احداث مدارس جدید به منظور رفع کمبود فضای آموزشی در شهرستان ضروری است.

عضو هیات رئیسه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه ضرورت دارد پایه های آموزشی را تقویت کنیم، اظهار داشت: با استفاده از تجربیات بزرگان آموزش و پرورش باید کیفیت آموزش را ارتقاء داد.

به گزارش خانه ملت، دویست و پنجاه و هشتمین جلسه شورای منطقه‌ای آموزش و پرورش شهرستان با حضور نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولین با محوریت بررسی فرآیند ثبت‌نام مدارس در سال تحصیلی جدید و برنامه ریزی جهت پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان در تابستان سال جاری برگزار شد.

منبع: نماینده

کلیدواژه: محمدرضا دشتی اردکانی مدارس مدرسه آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۰۷۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،رحیم عبدالکریمی گفت: در این کلاس‌ها  بیش از ۲۵۰ نفر ساعت کلاس آموزشی با محوریت شعار هفته زمین پاک در قالب ارائه‌ی کارگاه آشنایی با موضوع پسماند، پلاستیک و مضرات آن با حضور کارشناسان و محیطبانان این اداره برگزار شد.

وی افزود: با هدف جلب مشارکت دانش آموزان در مباحث زیست محیطی، زمینه‌های تحقیقی و پژوهشی برای دانش آموزان تعریف شده و مقرر گردید این برنامه‌ها در مدارس تداوم پیدا کند.

دیگر خبرها

  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • افتتاح خانه محیط زیست دماوند همزمان با هفته زمین پاک 
  • ۲۲۴۱ دانش آموز قشمی به طرح مسطورا پیوستند
  • مدارس کار راهکاری برای کاهش ترک تحصیل / برنامه درسی هنوز برمبنای دهه ۶۰ است
  • ضرورت توجه به افزایش معدل امتحانات نهایی دانش‌آموزان
  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر
  • اهداف تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد شبستر و آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی
  • پویش سپاس از معلم در ۴۸ واحد آموزشی خوانسار
  • نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی اعلام می‌شود