Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@21:08:35 GMT

مراسم گرامیداشت ۱۵ خرداد در بجنورد برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۰۷۹۶۶

مراسم گرامیداشت ۱۵ خرداد در بجنورد برگزار می‌شود

حجت الاسلام محمد علی سالاری در گفتگو با خبرنگار مهر به تشریح مراسم ۱۴ و ۱۵ خرداد ماه در خراسان شمالی پرداخت و اظهار کرد: عصر پنج شنبه تحت عنوان «یاد امام در کنار یاران امام» مردم شهیدپرور استان با حضور در مزار شهدا با آرمان‌های امام تجدید عهد خواهند کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی ادامه داد: مراسم محوری استان روز جمعه از ساعت ۱۰ و ۱۵ دقیقه در مصلی بجنورد برگزار خواهد شد که علاوه بر قرائت قرآن و مرثیه خوانی، سخنرانی مقام معظم رهبری به صورت زنده پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص مراسم گرامیداشت ۱۵ خرداد نیز گفت: این مراسم همزمان با نماز مغرب و عشا در مسجد امام خمینی بجنورد برگزار می‌شود.

حجت الاسلام سالاری بیان داشت: آیت الله فیاضی، نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری سخنران ویژه این مراسم هستند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی از برگزاری مراسم ۱۴ و ۱۵ خرداد در سایر شهرستان‌ها نیز خبر داد.

کد خبر 5226311

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری محمد علی سالاری قیام 15 خرداد 14 خرداد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی انتخابات 1400 ویروس کرونا بوشهر چالش شایستگی کرمانشاه گرگان آمار کرونا اردبیل واکسن کرونا شیراز سیدابراهیم رئیسی خطبه های نماز جمعه اراک چالش شفافیت خراسان شمالی ۱۵ خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۰۷۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم خراسان شمالی: به غیورمردان خود افتخار می‌کنیم

 عملیات گسترده پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه اهدافی در سرزمین‌های اشغالی در بامداد یکشنبه ۲۶ فروردین ماه، در پاسخ به حمله موشکی رژیم جعلی اسرائیل به سفارت ایران در سوریه صورت گرفت.
 
شهروندان با تجمع خودجوش در میدان شهید بجنورد و دیگر شهر‌های استان، ندای الله اکبر سر دادند و با سردادن شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا از اقدام دلاورمردان کشور و پاسخ به دست درازی این رژیم منحوس حمایت کردند.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • بازدید خبرنگاران از سد «بش قارداش» بجنورد + تصاویر
  • آغاز به کار مجلس دوازدهم از هفتم خردادماه/ ۲ خرداد؛ مراسم اختتامیه مجلس یازدهم
  • آغاز به کار مجلس دوازدهم از هفتم خردادماه/ مراسم اختتامیه مجلس یازدهم ۲ خرداد برگزار می‌شو
  • ۷ خرداد مراسم افتتاحیه مجلس دوازدهم برگزار می‌شود
  • حضور بانوان خراسان شمالی در لیگ‌های کشور
  • مردم خراسان شمالی: به غیورمردان خود افتخار می‌کنیم
  • تجمع پرشور مردم بجنورد در حمایت از عملیات وعده صادق + فیلم
  • رزمندگان سپاه اسلام درس بزرگی به صهیونیست‌های خبیث و غاصب دادند
  • تقدیر نماینده ولی‌فقیه خراسان‌شمالی و امام جمعه بجنورد از سپاه پاسداران
  • در آیین گرامیداشت هفته هنر انقلاب در زنجان چه گذشت؟ + فیلم