Web Analytics Made Easy - Statcounter

زاکانی داوطلب انتخابات ریاست جمهوری برای اولین بار در جمع دانشجویان دانشگاه‌های تهران نام دولتش را دولت «اقدام و اصلاح» اعلام کرد.   به گزارش ایلنا، علیرضا زاکانی با حضور در لانه جاسوسی سابق امریکا هم اکنون پاسخگوی سوالات دانشجویان دانشگاه‌های تهران است.   وی گفت: ما چهار رویکرد اساسی در گام دوم انقلاب داریم که رویکرد اول به عنوان فوریت، رویکرد دوم به عنوان اولویت، رویکرد سوم به عنوان ضرورت و رویکرد چهارم به عنوان فرصت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: در رویکرد اول به دنبال تحول اقتصاد و مدیریت و در رویکرد دوم به دنبال تحول در فرهنگ و اجتماع و در رویکرد سوم به دنبال تحول در حوزه سیاست و امنیت و در رویکرد چهارم به دنبال تحول در سیاست خارجی هستیم.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: دنبال تحول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۰۸۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام جهادی اصلاح و سرویس فیدر ۲۰ کیلو ولت دو مداره آوج و شهیدآباد

یوسف اینانلو سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین گفت: اقدام جهادی سرویس و بهینه سازی خطوط فشار متوسط شبکه‌های برق استان قزوین این بار در آوج اجرا شد. 

وی افزود: اقدام جهادی اصلاح و سرویس فیدر ۲۰ کیلو ولت دو مداره آوج و شهید آباد با هدف کاهش بارفیدر و کاهش خاموشی‌ها و پایداری شبکه امروز چهارشنبه اجرا می‌شود.

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین اضافه کرد: با اجرای این اقدام جهادی افزایش قدرت مانور و جلب رضایتمندی مشترکین نیز محقق می‌شود. 

اینانلو در خصوص مشخصات فنی این اقدام جهادی بیان کرد: این اقدام در محدوده پست ۶۳ کیلو ولت آبگرم با شبکه‌ای به طول ۱۰ کیلومتر اجرا می‌شود. 

وی یادآور شد: در اجرای این اقدام جهادی ۱۳ اکیپ نظارتی، ۲۱ اکیپ عملیاتی با استفاده از ۵۷ نفر نیروی فنی و ۹ نیروی نظارتی و ۱۲ نیروی پشتیبان همکاری می‌کنند. 

اینانلو بیان کرد: نیرو‌های فنی با بهره گیری از ۲۰ دستگاه خودرو و ۱۱ دستگاه بالابر و یک دستگاه جرثقیل این اقدام را انجام می‌دهند.

به گفته سرپرست شرکت توزیع نیروی برق این اقدام جهادی در شهر آوج با یک میلیارد تومان اعتبار اجرا می‌شود. 

وی از همکاری پلیس راه، اورژانس، جمعیت هلال احمر و نیروی انتظامی در اجرای موفق طرح تشکر کرد. 

شهرستان آوج دارای۲۴ هزار مشترک خانگی و تجاری و صنعتی و کشاورزی است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • ۸۰۰۰ میلیارد ریال صرف اصلاح و توسعه آبرسانی مازندران شد
  • کاهش حجم پرونده‌های قضایی با اصلاح قوانین
  • کنایه مهاجری به ذوالنور: اگر می‌خواهید همین مجلس ضعیف، ضعیف تر نشود از دولت و شخص رئیس‌جمهور حساب کشی کنید
  • اقدام جهادی اصلاح و سرویس فیدر ۲۰ کیلو ولت دو مداره آوج و شهیدآباد
  • اصلاح ۱۰۰ متر شبکه آبرسانی روستای یزدکان شهرستان خوی
  • ارائه لایحه اصلاح قانون کار به مجلس دوازدهم در اولین فرصت
  • لزوم پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در آستانه دور دوم انتخابات
  • تأثیرگذاری فراکسیون اقلیت خیلی سخت است
  • چرا رئیسی مسئولیت کار‌های خود و دولتش را قبول نمی‌کند؟
  • چرا رئیسی مسئولیت کارهای خود و دولتش را قبول نمی کند؟