Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاندیدا انتخابات ریاست جمهوری 1400 گفت: ادم درون گرایی هستم و بیشتر علاقه مند به خلوت گزینی هستم تا شهرت.

به گزارش برنا، سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی، کاندیدا انتخابات ریاست جمهوری 1400، در جمع فعالین ستادهای استانی گفت: افت شدید سرمایه اجتماعی که اتفاق افتاد، یک واقعیت انکار ناپذیر است و به مردم فهمانده شده که اگر انتخاب کنید اشتباه می‌کنید یا اینکه انتخاب شما تاثیری در کشور ایجاد نمی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از مدتی مردم احساس می کنند چرا باید رای بدهیم باید این احساس ناامیدی را از بین ببریم و امید به اصلاح، تغییر و رشد در مردم برای رای دادن ایجاد کنیم.

وی افزود: از سر تفنن یا از سر اینکه احساس کردم رجل سیاسی و مذهبی هستم برای خرید شهرت یا دیده شدن پا به عرصه انتخابات نگذاشتم. ادم درون گرایی هستم و بیشتر علاقه مند به خلوت گزینی هستم تا شهرت. مشهور شدن نه تنها برای من ارزش نیست بلکه ضد ارزش است. ۱۳ سال نماینده مجلس و ۵ سال عضو هیئت رئیسه بودم که یک سال آن برای مشهور شدن کافی است. وقتی مقام معظم رهبری بیانیه گام دوم انقلاب را مطرح کردند ما تصمیم گرفتیم با یک جنگ نگذاریم این حرف زمین بماند. چه اصلاح طلب و چه اصول گرا دنبال کسب قدرت هستند سابقه ریاست جمهوری این چند سال بین دو طیف این را به خوبی نشان می‌دهد که یا نخواسته و یا نتوانسته اند.

وی افزود: در این چندسال تصمیم گرفتیم با توجه به مشکلاتی که در حکمرانی کشور هست این مدل را تغییر بدهیم. ما هیچ وقت به لحاظ انقلابی بودن به نسل اول انقلاب نخواهیم رسید. سراغ هر مسئله ای می رویم گارد می‌گیرند نمونه آن بحث سربازی بود. مسئله الان این نیست که شیش تیغ ها بروند ریش دارها بیایند، مشکل لباس، شکل و عمامه نیست، طرز تفکر و رویکرد در اداره کشور است.

وی خطاب به فعالین ستادهای استانی خود ادامه داد: مسئله کشور دوچرخه سواری نیست چیزی که مردم از آن رنج می برند اگرچه ظاهر آن اشتغال هست، اما علتش اداره کشور و بیکاری است. اگر این تفکر را قبول دارید باید برای آن تلاش کنید. شما چون اندیشه ای و اعتقادی هستید کارتان سخت تر هست تا این کالای ناب را به مردم معرفی کنید.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری سرمایه رشد انتخابات مجلس عضو هیئت رئیسه مقام معظم رهبری انقلاب زمین ریاست جمهوری دوچرخه سواری اشتغال بیکاری انتخابات قاضی زاده هاشمی انتخابات 1400

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۰۸۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستورالعمل ساترا برای تبلیغات بازرگانی در شبکه نمایش خانگی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،  محمدحسن خلعتبری معاون تنظیم بازار و توسعه کسب و کار ساترا، در گفتگو با شبکه خبر در بخشی از سخنانش درخصوص انتقاد برخی از کاربران شبکه نمایش خانگی از تعدادی از سکوهای صوت و تصویر به علت پخش تبلیغات بازرگانی گفت: ما سه نوع تبلیغات داریم، یک نوع تبلیغات سیاسی است که نزدیک انتخابات پخش می شود،  یک نوع تبلیغات مذهبی و ایدئولوژی است و یک نوع دیگر تبلیغات، تبلیغات تجاری است.

وی افزود: در این تبلیغات تجاری یک نفعی  می رسد به صاحب نمانامی یا صاحب برندی. در این بخش مشخص دستورالعمل داریم ولی نکته اش این است که این یک بخشی است که ذی نفعی دارد. مثلا ۶ سکوی ابتدای ما در نمایش خانگی سال گذشته حدود ۲ هزارو ۶۲۰ میلیارد تومان از این حوزه بهره مند بودند، ۶ سکوی پرکاربرد و اصلی  از منظر مخاطب، این مسئله ای جدی است و بستر نشر این تبلیغات را همه مردم می دانند .

وی گفت: شکایت و حرف مردم در این حوزه چی است؟ مردم اعلام می کنند که ما خیلی تبلغ می بینم. مردم اعلام می کنند که رده سنی در تبلیغات رعایت نمی شود و غیرمتعارف است پس این مسئله ابعاد مختلفی دارد.

وی گفت: پس دستور العمل هایی که داده می شود باید جامع باشد، یعنی نیازهای و دغدغه های مردم و یوزرهای کاربرها را کامل پوشش بدهد. حوزه دیگر این است که حاکمیت یک سری دغدغه هایی دارد مثلا مسئله زندگیف چون تبلیغات پرتکرار است و تاثیری که تبلیغات می تواند روی سطح زندگی و فرهنگ مردم بگذارد قابل توجه است و لایه دیگر خود فعالان صنعت هستند.

وی افزود: در این دستورالعمل ها ما سعی کردیم همه ابعاد را ببنیم، ما نشست هایی با کارشناسان این حوزه و استادان دانشگاه در رشته ارتباطات و رشته های جامع شناسی و مرتبط برگزار کردیم، حدود بیست کشور را مطالعه کردیم که صنعت تبلیغات خیلی جدی دارند. که برسیم به این چه فضای وجود دارد در صنعت تبلیغات دنیا و چه قوانینی دارند. این چارچوب ها خیلی مهم است باید نقطه تعادل همه ذی نفع ها باشد هم مردم در عین حال هم حاکمیت و هم خود فعالان صنعت .

وی گفت: در این دستورالعمل ها باید گزینه های باشد که مردم خودشان بتوانند خودشان کیفیت پخش را انتخاب کنند و اینکه مسئله رد تبلیغ خیلی مهم است.

سکوها ملزم هستند که به کاربر اطلاع دهند برای انواع سرویس هایی که وجود دارند. مثلا ما مشخص کردیم رسانه هایی که اشتراک محور هستند دوتا تبلیع در ابتدای محتوا و دوتا در انتهای یک محتوا داشته باشند.

خلعتبری افزود: هر دستورالعملی مادامی که ضمانت اجرایی نداشته باشه خیلی جدی تلقی نمی شود ما در این دستورالعمل ضمانت اجرا در نظر گرفتیم، بحث  جریمه ریالی و نقدی در نظر گرفتیم برای سکوهایی مختلف.

وی گفت: در تمام سکوها سامانه ساپرا وجود دارد و امکان ندارد سکوی باشد و مجوز ساترا را داشته باشد اما سامانه ساپرا نداشته باشد مردم می توانند شکایت خودشان را در این بخش درج کنند که بررسی و برخورد خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • بازیگرانی که از کودکی به شهرت رسیدند (فیلم)
  • استدلال استاد قرائتی برای ورود جوانان به حوزه
  • شمسایی: باید مراقب سلامت بازیکنانمان باشیم/پله به پله جلو می‌رویم
  • مذاکرات ایران و کویت برای تضمین امنیت مرزهای دریایی
  • گارد ساحلی ژاپن : موشک بالستیک کره شمالی پس از ۷ دقیقه پرواز سقوط کرد
  • دستورالعمل ساترا برای تبلیغات بازرگانی در شبکه نمایش خانگی
  • حمله مرگبار پلیس آمریکا به بیمار جنسی؛ او به سراغ دختـر ۷ ساله آمده بود! | فیلم
  • علاقه مردم آمریکا به انتخابات به کمترین میزان خود در ۲۰ سال گذشته رسید
  • رئیسی پیش از سفر به پاکستان و سریلانکا : هدف‌گذاری ما رسیدن به مبادلات ۱۰ میلیارد دلاری است / مردم پاکستان، علاقه‌مند به ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند
  • اسحاق جهانگیری : صدای شکسته شدن استخوان مردم به گوش می‌رسد