Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان غربی رییس فدراسیون جهانی پاورلیفتینگ گفت: آذربایجان غربی ظرفیت و پتانسیل بالایی برای برگزاری مسابقات جهانی پاورلیفتینگ دارد.

گاستون پاراژ در سفر به آذربایجان غربی امروز ۱۲ خرداد در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن قدردانی از حمایتهای مسئولان آذربایجان غربی از ورزش افزود: طی جلسات برگزار شده و بازدید از محل برگزاری مسابقات در ارومیه این شهر، ظرفیتهای خوبی برای برگزاری مسابقات جهانی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی تاکید کرد: پیش بینی می شود پاورلیفتینگ در ایران توسعه خوبی داشته باشد. 

رییس فدراسیون جهانی پاورلیفتینگ با بیان اینکه از اهداف فدراسیون حضور بانوان در این ورزش است، خاطر نشان کرد: برنامه ریزی برای حضور بانوان کشورهای مسلمان با حجاب در این مسابقات در حال انجام است.

وی با بیان اینکه از اولویتهای پاولیفتینگ مبارزه با دوپینگ است، تصریح کرد:  در رشته های مختلف ورزشی مسئله دو پینگ مطرح است اما پاولیفتینگ پرچم دار مقابله با درپینگ است و در طول مسابقات مکانهای ویژه ای برای تست ورزشکاران تعیین می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی جهانی پاورلیفتینگ برگزاری مسابقات آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۰۸۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری میز خدمت فرماندار چالدران با جامعه هدف بهزیستی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  محمدرضا عبدالله نژاد فرماندار شهرستان چالدران به همراه مریم سلماسی رئیس بهزیستی در راستای تبیین اهداف دولت و تحقق مصادیق حقوق شهروندی و تأکیدات استاندار آذربایجان غربی  مبنی بر استمرار تعامل مردم و دولت و پاسخگویی به درخواست‌ها و مشکلات مردم  و ایجاد فرصتی یکسان برای همه اقشار جامعه برای ارتباط مستقیم با مسئولین و مدیران دستگاه‌های اجرایی در ادامه برنامه های ملاقات مردمی به منظور رسیدگی به مشکلات آنها بصورت چهره به چهره با مددجویان بهزیستی دیدار و گفتگو کرد .

دیگر خبرها

  • شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان غربی سالی با در آمد مالی خوبی را پشت سرگذاشت
  • معرفی ظرفیت‌های کردستان با استفاده از حوزه ورزش
  • معرفی ظرفیت‌های کردستان بهره گیری از ظرفیت حوزه ورزش برای
  • ظرفیت سازی برای خرید بیش یک میلون تُن گندم در آذربایجان غربی
  • ۱۳ هزار پرونده در آذربایجان غربی به سازش ختم شد
  • برگزاری میز خدمت فرماندار چالدران با جامعه هدف بهزیستی
  • مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی/ رستمیان در تپانچه ۲۵ متر پنجم شد
  • آماده میزبانی از رویدادهای ملی ورزش دانش آموزان هستیم
  • مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی| رستمیان در تپانچه ۲۵ متر پنجم شد
  • موانع پرداخت تسهیلات جوانی جمعیت رفع شود / روند ازدواج جوانان تسهیل شود