Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه مردم باید برای انتخاب افراد اصلح معیار داشته باشند، گفت: مردم فریب بازی‌های سیاسی را نمی‌خورند. - اخبار استانها -

جواد نیک‌بین در گفت‌وگو با خبرنگار  تسنیم در قرچک، با اشاره به لزوم انتخاب آگاهانه در انتخابات پیش رو اظهار داشت: انتخاب شخص دوم مملکت از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا که رئیس‌جمهور در مقام اجرایی اقتصاد مردم را تحت کنترل دارد لذا این انتخابات با توجه به شرایط فعلی اقتصادی حاکم بر کشور از اهمیت زیادی برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حال حاضر با توجه به مشکلات، معضلات و نارضایتی‌هایی که از سوی مردم وجود دارد و همچنین ناتوانی و سوء‌مدیریت دولت در زمینه‌های مختلف، مردم نسبت به حضور پای صندوق‌های رأی دلسردند.

عضو کمیسیون فرهنگی در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: در شرایط فعلی با توجه به فضای حاکم بر جامعه دسیسه‌های مخالفان نظام جمهوری اسلامی و رسانه‌های ضدانقلابی در جهت دل سرد کردن ملت و شوراندن مردم به عدم شرکت در انتخابات موجب کاهش میزان مشارکت نسبت به ادوار گذشته خواهد شد.

نیک‌بین ابراز داشت: ظرفیت‌ جوانان انقلابی و حزب‌اللهی و همچنین فعالیت طیف‌ها و گروه‌های فعال و تلاشگر می‌تواند مردم را نسبت به عواقب رأی ندادن و دسیسه‌های دشمن آگاه سازد و همچنین باعث اقناع مردم و برگزاری انتخاباتی حماسه‌ساز خواهد شد.

صف‌آرایی انتخاباتی کاندیداهای ریاست جمهوری در استان مرکزی+جدول‌رئیس شورای خلیفه‌گری ارامنه اصفهان: ‌حضور پرشوری در انتخابات خواهیم داشت / از "کاندیدای اصلح" حمایت می‌کنیمفرمانده سپاه استان چهارمحال و بختیاری: تحول در گرو حضور حداکثری در میدان انتخابات است

وی به تشویق جریان‌های داخلی به عدم شرکت در انتخابات اشاره کرد و گفت: میزان حال فعلی افراد است و هرکسی که امروز مخالفت موازین انقلاب اسلامی و ولایت‌فقیه صحبت می‌کند از ذیل تفکر اسلام خارج‌شده و خود را بی‌اعتبار ساخته و کسی که دلسوز مردم، انقلاب و کشور باشد قطعاً مردم را به مشارکت حداکثری تشویق خواهد کرد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس بیان کرد: بر همه احزاب و گروه‌های انقلابی، نخبگان و فعالان سیاسی واجب است که هر تلاشی که می‌توانند در جهت پرشور کردن انتخابات انجام دهند چرا که این انتخابات یقیناً به عزت ملت ایران و در مقابل ذلت دشمنان اسلام و انقلاب بدل خواهد شد.

نیکبین در پایان خاطرنشان کرد: اصلح‌ترین فرد کسی که پیشینه درخشان و برنامه مدون داشته باشد و مردم باید برای انتخاب افراد اصلح معیار داشته باشند و گول بازی‌ها و دسیسه‌های جریان‌های طیف‌ها و گروه‌های معاند و ضدانقلاب را نخورند.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: عضو کمیسیون فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۰۹۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین جلسه منتخبان مجلس دوازدهم به میزبانی شریان برگزار شد

سومین جلسه جمعی از منتخبان مجلس دوازدهم در مرحله اول انتخابات به میزبانی شریان برگزار شد.

در این جلسه که حدود ۶۰ نفر از وکلای مردم حضور داشتند، درباره اولویت‌های مجلس آتی بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

تشکیل فراکسیونی قدرتمند با سازوکاری متفاوت از مجالس گذشته، تغییر و تحول در حکمرانی مجلس، اصلاح آئین‌نامه در راستای بازگشت قدرت به نمایندگان و صحن، انتخاب هیات رئیسه و کمیسیون‌ها براساس برنامه و تخصص و حرکت به سمت مجلس کارآمد از مهمترین نکاتی بود که در سخنان منتخبان بیشترین اشتراک را داشت.

یادآور می‌شود مرحله دوم انتخابات مجلس روز جمعه ۲۱ اردیبهشت سال جاری در تهران و ۱۵ حوزه انتخابیه دیگر برگزار خواهد شد و با انتخاب ۴۵ منتخب دیگر، شرایط برای آغاز به‌کار مجلس دوازدهم در روز ۷ خردادماه فراهم می‌شود.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • تشکیل یک استان جدید در کمیسیون سیاسی دولت تصویب شد
  • تصویب تشکیل استان تهرانِ شرقی در کمیسیون سیاسی دولت
  • تصویب استان تهران شرقی در کمیسیون سیاسی دولت
  • دستگیری ۱۸ شیاد کنکوری | بیش از ۱ میلیون دنبال‌کننده در صفحات مجازی متقلبان | خطر آسیب جدی در کمین داوطلبانی که فریب می‌خورند
  • سومین جلسه منتخبان مجلس دوازدهم به میزبانی شریان برگزار شد
  • نیازمند تشکیل مجلس قدرتمند و کارآمد هستیم
  • تقی زاده از برلین کاندیدای مجلس ایران و توسط مردم انتخاب شد / نجات ایران و جهان اندیشه روشنفکران تبعیدی عصر مشروطه
  • تقی زاده از برلین کاندیدای مجلس و توسط مردم انتخاب شد / نجات ایران و جهان اندیشه روشنفکران تبعیدی عصر مشروطه
  • کنایه تند نماینده مجلس به مراسم ازدواج دختر یک مسئول در هتل اسپیناس پالاس
  • حضور پُر شور در دور دوم انتخابات سبب تشکیل «مجلس کارآمد» می‌شود