Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، خالد عبدالوهاب الخاجه، دبیرکل انجمن جهانی فعالیت‌های خیرخواهانه امارات به نمایندگی از این انجمن و فیصل سالم بن حیدر، مدیر کل مرکز چاپ قرآن کریم محمد بن راشد دبی به نمایندگی از این مرکز، توافقنامه چاپ یک میلیون نسخه قرآن کریم را به منظور اهدای این مصحف‌های شریف به سراسر جهان به امضا رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
خالد الخاجه تأکید کرد که این توافقنامه به منظور تقویت همکاری مشترک با مرکز چاپ قرآن با هدف چاپ قرآن کریم به همراه تفاسیر و ترجمه واژه‌های آن به زبان‌های مختلف امضا شده است.
 
دبیرکل انجمن جهانی فعالیت‌های خیرخواهانه امارات ضمن تشکر و قدردانی از افراد نیکوکار که در انجام این پروژه بزرگ سهیم بوده‌اند و حمایت همیشگی خود را از پروژه‌های خیریه این انجمن در داخل امارات و خارج از این کشور دریغ نکرده‌اند، از افراد خیر خواست تا حمایت و پشتیبانی خود را از این طرح مبارک افزایش دهند.
 
فیصل سالم بن حیدر، مدیر مرکز چاپ قرآن کریم محمد بن راشد دبی نیز از امضای این توافقنامه استقبال و ابراز امیدواری کرد که این همکاری در تحقق اهداف مشترک برای اقدامات خیرخواهانه و بشردوستانه سهم بسزایی داشته باشد.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: قرآن کریم چاپ قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۱۰۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم در چهارمحال و بختیاری

احسان طاهری اظهار داشت: از مجموع هزار و ۳۵۱ دانش آموز سمپادی استان بیش از سی درصد از دانش آموزان در مرحله مدرسه‌ای کنگره قرآنی مدارس سمپاد چهارمحال و بختیاری شرکت کردند.

وی افزود: ۲۰۰ دانش آموز سمپادی در رشته قرآئت قرآن کریم، ۱۲۳ دانش آموز در رشته حفظ، ۳۵۰ دانش آموز در رشته مفاهیم شرکت کردند.

بیشتر بخوانید

برگزاری محفل انس با قرآن کریم در چهارمحال و بختیاری

طاهری اضافه کرد: ۵۰ نفر از دانش آموزان امتیاز لازم را برای شرکت در مرحله استانی کنگره قرآن کریم کسب کردند که امروز در مرحله استانی با هم به رقابت و برگزیدگان استانی برای معرفی به مرحله قطبی معرفی خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • تفاهم‌نامۀ همکاری دانشگاه سلمان فارسی کازرون و انجمن علمی تحقیق و تصحیح نسخه‌های خطی ایران امضا شد
  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم در چهارمحال و بختیاری
  • عمل به آموزه‌های قرآن، نسخه شفابخش نجات بشریت است
  • قاری و حافظ قرآن اعزامی به مسابقات مالزی تعیین شدند
  • کمک ۳ میلیاردی شورای شهر قزوین برای بازسازی مهد قرآن کریم
  • مقرأة الحرمین؛ طرح آموزش قرآن به ۶ زبان زنده دنیا
  • اولین تصاویر از امضای توافقنامه امنیتی بین ایران و روسیه + جزئیات
  • برگزاری محفل انس با قرآن کریم در منزل شهیدان خلیل سلیمی و محمدباقر سلیمی + تصاویر
  • قرآن کریم؛ در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های جهان
  • ۲۰ هزار حافظ قرآن کریم در سطح استان خراسان رضوی وجود دارد