Web Analytics Made Easy - Statcounter

رستم عیدی پور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: انتخابات یکی از شاخص‌های اصلی در ساختار بین‌الملل برای تثبیت امنیت کشورهاست و جمهوری اسلامی ایران از زمانی که حیات سیاسی و اجتماعی پیدا کرده است، مردم را همواره جزو اولویت‌های اصلی نظام اعلام کرد.

رئیس ستاد سحر (ستاد حامیان رئیسی) خوزستان تصریح کرد: در دولت روحانی با مشکلات عدیده‌ای روبه‌رو بودیم ولی دو ساختار متفاوت را در دولت اول و دوم او شاهد بودیم؛ به طور مثال مردم در ساختاری که باید بیرق‌دار می‌بودند، عملاً نادیده گرفته شدند در حالی که عمده‌ترین مقوله برای نابودی هر نظامی، ایجاد نارضایتی عمیق مردمی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عیدی پور عنوان کرد: گرفتن هویت مردمی و اینکه ملت خودشان در ساختار مدیریتی کشور نقش‌آفرین نباشند، اصلی‌ترین شاخص برای نابودی نظام است؛ بنابراین رکن اصلی و اساسی برای مدیریت کشور، حضور پررنگ ملت ایران در عرصه‌های مختلف است.

وی ادامه داد: ملت ایران در دوران پیروزی انقلاب اسلامی و بعد هم در دوران هشت سال دفاع مقدس عزیزترین افراد خانواده خود را برای حفظ کشور تقدیم کردند ولی در چند سال اخیر شرایط روانی که در جامعه اسلامی ایران شکل گرفته است، اصلاً خوب نیست.

رئیس ستاد سحر (ستاد حامیان رئیسی) خوزستان یادآور شد: اکنون شرایط داخلی به سمت ایجاد نارضایتی اجتماعی پیش رفته و خواص کشور به طور واضح نسبت به دور شدن از عدالت و آرمان‌های انقلاب انتقاد می‌کنند؛ توده مردم نیز حوزه اقتصاد و اشتغال را مورد نقد قرار داده‌اند. این تفکرات باید هرچه سریع‌تر با یک انتخاب صحیح اصلاح شود.

عیدی پور با اشاره به اینکه شعار «نه به انتخابات» یعنی نه به مشروعیت نظام و این کار اصلاً صحیح نیست، بیان کرد: حوزه فکری سردار قاسم سلیمانی محدود به تقسیمات جغرافیایی کشور ایران نبود بلکه صاحب یک مکتب و ایدئولوژی در سطح جهان اسلام بود که در پایان نیز سردار سلیمانی قربانی کسانی شد که منافع خود را در خطر دیدند.

وی اظهار کرد: قدمت ستاد سحر از دوره قبل کاندیداتوری آیت الله رئیسی برای کُرسی ریاست جمهوری بود و فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی این ستاد از آن زمان شروع شده است.

رئیس ستاد سحر (ستاد حامیان رئیسی) خوزستان با اشاره به اینکه کار ستاد سحر نه برای سوءاستفاده‌های سیاسی بلکه یک کار اعتقادی است، گفت: نشست‌های مشترکی را با دیگر ستادهای حمایتی و مردمی آیت الله رئیسی در خوزستان برگزار می‌کنیم چون کشور دارای شرایط سیاسی خاصی است که اولویت همه باید جلب مشارکت همگانی برای حضور در انتخابات باشد.

عیدی پور با اشاره به پرهیز از برگزاری جلسات چهره به چهره گسترده به خاطر رعایت پروتکل‌های بهداشتی، تصریح کرد: فشارهای اقتصادی عوامل خارجی و داخلی با هدف تقویت نارضایتی در کشور انجام می‌شود ولی با حضور آگاهانه مردم در انتخابات همه نقشه‌های دشمنان نقش بر آب خواهد شد.

کد خبر 5226137

منبع: مهر

کلیدواژه: سیدابراهیم رئیسی مشارکت مردمی انتخابات 1400 انتخابات ریاست جمهوری انتخابات 1400 ویروس کرونا بوشهر چالش شایستگی کرمانشاه گرگان آمار کرونا اردبیل واکسن کرونا سیدابراهیم رئیسی شیراز اراک مشارکت مردم در انتخابات چالش شفافیت عیدی پور ستاد سحر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۱۰۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سید حسن خمینی: عملیات شجاعانه دیشب توسط فرزندان غیور ایران اسلامی موجب افتخار است/ این حمله یک تصمیم استراتژیک برای نمایش اقتدار، امنیت و غرور ملی بود/ باید به قدرت ملی خود ببالیم

به گزارش جماران، متن بیانیه حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی در پی می‌آید:

بسمه تعالی

 

ٱلنَّارُ یُعۡرَضُونَ عَلَیۡهَا غُدُوّٗا وَعَشِیّٗاۚ وَیَوۡمَ تَقُومُ ٱلسَّاعَةُ أَدۡخِلُوٓاْ ءَالَ فِرۡعَوۡنَ أَشَدَّ ٱلۡعَذَابِ[غافر ۴۶]

 

عملیات شجاعانه دیشب توسط فرزندان غیور ایران اسلامی موجب افتخار است. 

تقابل ایران با رژیم غاصب صهیونیستی به دلیل وقاحت و تحلیل های غلط دشمن به یک ضرورت گریز ناپذیر تبدیل شده بود و این حمله یک تصمیم استراتژیک برای نمایش اقتدار، امنیت و غرور ملی بود. فراموش نمی کنیم که رژیم سفاک اسراییل در طول این سالها تا چه اندازه در قتل ایرانیان و آزادیخواهان پافشاری کرده است و تا چه حد منافع ملی ما و هویت اسلامی مسلمانان را دستخوش تاراج قرار داده بود. 

تداوم حملات و ترورهای اسراییل به مواضع و شهروندان ایرانی، در بیش از یک دهه گذشته، در داخل و خارج کشور، گویی این باور و ذهنیت ناصواب را در میان دشمنان و حتی برخی ایرانیان ایجاد نموده بود که ایران توانائی تقابل مستقیم با اسراییل را نداشته و صرفا به جنگ و یا پاسخ غیرمستقیم اکتفا خواهد کرد. ذهنیتی که امروز کاملا از بین رفته است. 

طبیعی است که ایرانیان بیش از هر کشور دیگر از جنگ های تحمیلی آسیب دیده و لذا هرگز به دنبال آن نبوده اند، ولی از سوی دیگر نشان داده اند که در مقابل جسارت و تعدی دشمنان نیز ساکت نخواهند نشست. 

امروز نیز همه باید به قدرت ملی خود ببالیم و با تکیه همه جانبه بر مردم عزیز که مهم ترین مولفه قدرت هستند، در برابر تهدید های خارجی متحد باشیم. 

اینجانب ضمن تبریک این عملیات شجاعانه به فرماندهی معظم کل قوا و رزمندگان سرافراز، رضوان الهی را برای امام بزرگوار(س) مسألت دارم که روح خودباوری و عزت را در مردم ما دمید و به روان شهیدان سرافراز درود می فرستم که پیشگامان این راه بودند.

سید حسن خمینی

۲۶ فروردین ۱۴۰۳

دیگر خبرها

  • آمادگی البرز برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در اردیبهشت
  • پوستر | امروز همه باید به قدرت ملی خود ببالیم
  • سید حسن خمینی: عملیات شجاعانه دیشب توسط فرزندان غیور ایران اسلامی موجب افتخار است/ این حمله یک تصمیم استراتژیک برای نمایش اقتدار، امنیت و غرور ملی بود/ باید به قدرت ملی خود ببالیم
  • نتیجه تلاش همه مسؤولان باید گره گشایی از کار مردم باشد
  • اطلاعیه شماره ۲ پلیس درباره برخورد با کشف حجاب/ تقدیر از روشنفکری آگاهانه زنان
  • اطلاعیه شماره۲ پلیس درباره برخورد با کشف حجاب/ تقدیر از روشنفکری آگاهانه زنان
  • فعال سیاسی اصولگرا: بهترین زمان برای تغییر و اصلاح دولت سیزدهم است
  • زریبافان: بهترین زمان برای تغییر و اصلاح دولت سیزدهم است /رئیسی نباید زیر بار فشار جریانات سیاسی و فامیلی برود
  • انزجار عمومی صهیونیست‌ها از بنیامین نتانیاهو/ بی بی ما را وارد جنگ کرد
  • خشم صهیونیست‌ها از بنیامین نتانیاهو/ بی بی ما را وارد جنگ کرد